Onschuldigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:23 schreef Super7fighter het volgende:
Uit de reacties van vele Fokusers hier blijkt weer eens wat voor bloeddorstige hyena's zich onder de Westerlingen bevinden. Het Westen prijst zichzelf superieur met zijn humane waarden en zijn enorme tolerantie. Dit blijkt dus niet het geval te zijn. In plaats van zich te laten onderscheiden van de bad guys, wensen ze een verdachte, die overigens 2 maal vrijgesproken is, de dood.(wel via internet!). Bovendien is hij tot dusverre onschuldig aan terrorisme, hij is immers nooit veroordeeld. En al zou hij schuldig zijn, dan past het niet in een superieure beschaving om hem een onmenselijke behandeling te geven. We kunnen dus iets van de Koran leren:
"Als gij uw hand naar mij uitstrekt om mij te doden, zal ik mijn hand niet naar u uitstrekken, om u te doden. Ik vrees Allah, de Heer der Werelden. (5:28)
Ja, uiteindelijk komt het er opneer dat in islamitische landen waar geen onderdrukking heerst, er meer tolerantie en vrijheid van geest is dan hier. Hier mag je namelijk helemaal niet zeggen wat je vind, hier mag je niet voor je idealen uitkomen, hier moet je je eigen geest zo nu en dan verraden omdat je anders niet in het plaatje van de grijze grauwe massa past. In Nederland is er sprake van hoge mate van individualisering? Iedereen is een mens opzich en mag zich ook zodanig ontwikkelen (binnen het rechtssysteem natuurlijk)? Nee! Deze maatschappij produceert allemaal dezelfde mensen. Hier snoeren niet de machthebbers de mond van degenen die een andere opvatting hebben en afwijken van wat sociaal wenselijk is. Hier doet de maatschappij het zelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:23 schreef Super7fighter het volgende:
Uit de reacties van vele Fokusers hier blijkt weer eens wat voor bloeddorstige hyena's zich onder de Westerlingen bevinden. Het Westen prijst zichzelf superieur met zijn humane waarden en zijn enorme tolerantie. Dit blijkt dus niet het geval te zijn. In plaats van zich te laten onderscheiden van de bad guys, wensen ze een verdachte, die overigens 2 maal vrijgesproken is, de dood.(wel via internet!). Bovendien is hij tot dusverre onschuldig aan terrorisme, hij is immers nooit veroordeeld. En al zou hij schuldig zijn, dan past het niet in een superieure beschaving om hem een onmenselijke behandeling te geven. We kunnen dus iets van de Koran leren:
"Als gij uw hand naar mij uitstrekt om mij te doden, zal ik mijn hand niet naar u uitstrekken, om u te doden. Ik vrees Allah, de Heer der Werelden. (5:28)
Gozer, ben jij een dokter ofzo, dat je dat allemaal zo goed weet? Leer eerst maar eens correct Nederlands.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
awww arme samir. zolang hij onze wetten niet accepteerd accepteerd dokers hem ook niet
Als 'jouw slag mensen' betekent dat je op een waardige manier met mensen omgaat, dan is 'jouw slag mensen' een groep waar je behoorlijk trots op mag zijn. Wat maken jij en 'joúw slag mensen' zichzelf hier belachelijk mee, zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel als hij hier blijft terwijl hij onze "maatschappij haat". Samir Awegwezen dan, optjeften met zulke lui. En dan hier een beetje zielig lopen doen alstie pijn heeft? Dacht het niet he, tis geen "wel de lusten maar niet de lasten" spelletje wat we hier spelen
![]()
Ow, en als jij hem verdedigt, mag je van mij part ook mee. Lekker intolerant zeg je? Ja klopt, maar ik heb het helemaal gehad met jouw slag mensen![]()
Hier ben ik het roerend mee eens. Geweldige post.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:23 schreef Super7fighter het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewijzen is. En niet het middeleeuwse: schuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:
Is hij schuldig bevonden dan? Of heb jij bewijs dat hij schuldig is? Zo ja, bron?quote:
Goed dat je hem helemaal gequote hebt, het is namelijk gebruikelijk dat deze user na een uurtje zijn posts wist.quote:
Weet jij wat begrijpend lezen betekend?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De levensverwachtig gaat niet omlaag door de ziekte...weet je wat dat betekent?
3 onwaarheden in 1 verhaalquote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk komt het er opneer dat in islamitische landen waar geen onderdrukking heerst, er meer tolerantie en vrijheid van geest is dan hier. Hier mag je namelijk helemaal niet zeggen wat je vind, hier mag je niet voor je idealen uitkomen, hier moet je je eigen geest zo nu en dan verraden omdat je anders niet in het plaatje van de grijze grauwe massa past. In Nederland is er sprake van hoge mate van individualisering? Iedereen is een mens opzich en mag zich ook zodanig ontwikkelen (binnen het rechtssysteem natuurlijk)? Nee! Deze maatschappij produceert allemaal dezelfde mensen. Hier snoeren niet de machthebbers de mond van degenen die een andere opvatting hebben en afwijken van wat sociaal wenselijk is. Hier doet de maatschappij het zelf.
Ik ben er nog niet uit wat er beter is.
Zo is hetquote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef dVTB het volgende:
Wel vind ik dat gevangenen, ongeacht hun status of gepleegde misdrijf, recht hebben op medische behandeling in geval van ziekte. Maar het mag beslist GEEN argument zijn om iemand op vrije voeten te stellen.
Oh!? Mooi dat jij even deze diagnose stelt, want ja, die arts uit het artikel die ervoor gestudeerd heeft aan de Universiteit, die kan er helemaal niks van nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:19 schreef CeeJee het volgende:
Klinkt als het Syndroom van Pinochet, een levensbedreigende ziekte die alleen kan worden ontdekt door advocaten en alleen kan worden genezen door de gevangenis te verlaten.
redelijk kansloos, zoals gezegt is hij nog niet eens veroordeeld en zelfs al zou dat zo zijn heeft hij recht op zorg.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
In Samir's geval wel hoor.
Hij gaat ooit dood en als dat langzaam gaat met helse pijnen heb ik daar vrede mee.![]()
Als je dan ook nog even verteld wat er onwaar aan is...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
3 onwaarheden in 1 verhaalKnap.
En als je niet weet wat beter is, nodig ik je graag uit een voetreis naar een van die islamistische landen te maken, daar 20 jaar te gaan wonen, en dan een keuze te maken. Dag Tobbes!![]()
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Goed dat je hem helemaal gequote hebt, het is namelijk gebruikelijk dat deze user na een uurtje zijn posts wist.
Juist!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Zo is het
\quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Wolter het volgende:
[..]
Weet jij wat begrijpend lezen betekend?
Lees het stukje nog een keertje rustig door en kijk wat er over en weer wordt gezegd.
Als je er niet uitkomt dan maak ik de belangrijke stukken wel extra opvallend.
Succes.
Jouw slag mensen staat in deze context op iets heel anders dan waar jij nu probeert op aan te sturen. Het slag mensen wat ik bedoel is het slag mensen dat systematisch de islamitische terreurdreiging afdoet als zijnde onzin en nonsens, en die de moord op Theo van Gogh nog "kunnen begrijpen".quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als 'jouw slag mensen' betekent dat je op een waardige manier met mensen omgaat, dan is 'jouw slag mensen' een groep waar je behoorlijk trots op mag zijn. Wat maken jij en 'joúw slag mensen' zichzelf hier belachelijk mee, zeg.
[..]
In mijn opinie verlies je het recht op zorg als je de maatschappij waarin je op dat moment leeft niet als zodanig herkend, zoals in Samir A`s geval.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
redelijk kansloos, zoals gezegt is hij nog niet eens veroordeeld en zelfs al zou dat zo zijn heeft hij recht op zorg.
met jou standpunten zou je eigenlijk naar een minder humaan land moeten verhuizen
Kerel, (ik neem aan dat je vrouw niet op internet mag) ik lijd aan van alles.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef Super7fighter het volgende:
jij lijdt volgens mij aan amnesia.
Opzich valt daar an sich nog wel wat voor te zeggen. Probleem is wel dat de staat zich dat niet kan veroorloven.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In mijn opinie verlies je het recht op zorg als je de maatschappij waarin je op dat moment leeft niet als zodanig herkend, zoals in Samir A`s geval.
Jij krijgt van mij de prijs voor de grootste MISLUKTE Theo van Gogh wannabe van de eeuw. Nee, waar Theo nog wel eens grappig uit de hoek kon komen, ben jij gewoon volstrekt kansloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Ben ik raar als ik hoop dat Samir zijn vrouw heeft aangestoken?
Nou, rot dan op naar Marokko. Daar is de rechtstaat gewaarborgd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland een rechtstaat? Ga toch weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |