Opzich wel maar waarom zie je dat als een minpunt ?quote:
't meurt een beetje, die lucht gaat overal in hangen enzoquote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Opzich wel maar waarom zie je dat als een minpunt ?
* Sportguy heeft een hekel aan asbakken.
Ja vooral bepaalde onderdelen die dan weerstand bieden bij een bepaalde voorzetting met een date.quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
't meurt een beetje, die lucht gaat overal in hangen enzo![]()
Een scharrel voor een beurt heb je toch zo gevonden op een datingsite?quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef DeStedebouwer het volgende:
iemand nog tijd over in de kerstvakantie?
Op Fok zelf gaat het stukken snellerquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een scharrel voor een beurt heb je toch zo gevonden op een datingsite?
En dan wat? Dat blijf je continu volhouden ook bij matches?quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef Maanvis het volgende:
Als ze om foto's vragen post ik gewoon die van iemand anders. Werkt perfect.
Lijkt me inderdaad behoorlijk nutteloos....Straalt ook niet echt bepaald veel zelfvertrouwen van af,als je andere foto's moet postenquote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan wat? Dat blijf je continu volhouden ook bij matches?
Wat is daar de lol dan van?
Ja dat wilde ik ook al zeggen, heb je zelf geen zelfvertrouwen...quote:Op maandag 26 december 2005 02:15 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad behoorlijk nutteloos....Straalt ook niet echt bepaald veel zelfvertrouwen van af,als je andere foto's moet posten![]()
Zou natuurlijk wel fantastisch zijn als die ander ook 'n nepfoto gepost heeft....quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook al zeggen, heb je zelf geen zelfvertrouwen...
En wat als je een tijdje met iemand chat en dan ineens verteld dat je een andere foto voorgehouden hebt, dan is iemand meteen weg.![]()
En dat die foto dan ook enorm tegenvalt en hij ook geirriteerd isquote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Aequalitas het volgende:
Zou natuurlijk wel fantastisch zijn als die ander ook 'n nepfoto gepost heeft...![]()
Liefde op 't eerste gezicht....quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of dat ze er pas bij een date achterkomen![]()
Wat een snol.quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed, ik zeg HOI... boom zij weg off-line
je hebt er idd tussen zitten, maar gewoon blijven proberen, in één keer raak zou wel heel geweldig zijn hequote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed, ik zeg HOI... boom zij weg off-line
Hoi!quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een scharrel voor een beurt heb je toch zo gevonden op een datingsite?
Ok, dat levert dus wel het gewenste resultaat opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |