ja en dat slaat dus nergens op. Heb me alleen bemoeit met rudeonline.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Op- of aanmerkingen over moderatie mogen in FB. Je bent er wel altijd als de kippen bij als iemand klachten heeft over moderatie he?
Het was met je reactie ook meegekomen, maar ik ben vandaag ook de beroerdste niet.
Met dergelijke dorgredenen kom je eerder bekrompen op andere mensen over dan dat je ze zult overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef soulsurvivor het volgende:
En val mij nu maar aan, want je gelijk wil je toch
let maar op
ik hoef helemaal niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Met dergelijke dorgredenen kom je eerder bekrompen op andere mensen over dan dat je ze zult overtuigen![]()
die nare bijsmaak zit er zowie zo al aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Je post van 20:40 nodigt niet bepaald uit tot discussie met jou, daar je op voorhand jezelf al in een slachtofferrol drukt. Het is gedrag waar ik niet bijzonder van gecharmeerd ben, en wat bij voorbaat al een nare bijsmaak aan de discussie geeft.
Het is iets wat van 2 kanten komt. Degene die een post maakt kan trachten deze zo zorgvuldig mogelijk te schrijven. Aan de andere kant kan degene die de post leest ook zijn best doen om muggen en olifanten in perspectief te zien.. Eigenlijk net zoals je IRL praat.. Je kunt dingen op een fatsoenlijke manier zeggen, maar aan de andere kant is het meestal niet slim om achter elke zin iets te zoeken, want vooral hier geldt dat als je iets zoekt dat je het altijd wel kunt vinden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
die nare bijsmaak zit er zowie zo al aan.
En daarom verlaag ik mezelf ook tot die slachtofferrol.
Omdat je denk ik niet realiseert wat bepaalde post met mensen doet.
Mag ik dan nog vragen waarom je je er alleen druk over maakt wanneer er moderatie plaats vindt tegen iemand die globaal een gelijke mening is toegedaan dan de jouwe, en in het tegenovergestelde geval niet altijd?quote:misschien ook een rede waarom ik me er áltijd' zo druk om maak. En een antwoord op je vraag waar ik me mee bemoei.
Waar heb jij het over???? Wat voor stijl mag dat dan wel zijn? Kun je dat definiëren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Wel pastte BSB een "discussie"-techniek toe waar hij in andere subfora om berucht is.
De stijl van argumenten negeren, 10 keer iets vragen wat al beantwoord is, vermeende discussiefouten bij anderen waarnemen en ter sprake brengen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb jij het over???? Wat voor stijl mag dat dan wel zijn? Kun je dat definiëren?²
Als je "een vent" bent laat je mij dat zien met quotes waar ik dat doe in dat topic.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
De stijl van argumenten negeren, 10 keer iets vragen wat al beantwoord is, vermeende discussiefouten bij anderen waarnemen en ter sprake brengen.
sorry, maar zelfs ik zie dat in dat topic..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je "een vent" bent laat je mij dat zien met quotes waar ik dat doe in dat topic.
Maar ik denk dat je het niet doet, ik vind het zonde dat een mod een topic moet verpesten.²
laat maar zitten ik geef het op in dit naargeestige sub-forumquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is iets wat van 2 kanten komt. Degene die een post maakt kan trachten deze zo zorgvuldig mogelijk te schrijven. Aan de andere kant kan degene die de post leest ook zijn best doen om muggen en olifanten in perspectief te zien.. Eigenlijk net zoals je IRL praat.. Je kunt dingen op een fatsoenlijke manier zeggen, maar aan de andere kant is het meestal niet slim om achter elke zin iets te zoeken, want vooral hier geldt dat als je iets zoekt dat je het altijd wel kunt vinden...
[..]
Mag ik dan nog vragen waarom je je er alleen druk over maakt wanneer er moderatie plaats vindt tegen iemand die globaal een gelijke mening is toegedaan dan de jouwe, en in het tegenovergestelde geval niet altijd?
Ik ben blij dat je in ieder geal een oordeel hebt en een mening, daar is een forum voor, dus wa dat betreft ben je het zekers met me eens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
sorry, maar zelfs ik zie dat in dat topic..
En ik heb liever dat een mod een topic verpest dan jij
maar ik denk niet dat Alicey topics verpest..
Heb je die laatste zin ook gelezen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geal een oordeel hebt en een mening, daar is een forum voor, dus wa dat betreft ben je het zekers met me eens.²
Misschien leert hij je nog wat fatsoen!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Stomme meneer [WFL-LFC #362] Beste wensen maar niet voor de crew![]()
Iedereen ziet dat, dat BSB alleen maar topics loopt te verkloten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
sorry, maar zelfs ik zie dat in dat topic..
En ik heb liever dat een mod een topic verpest dan jij
maar ik denk niet dat Alicey topics verpest..
Dit soort posts vind ik dus jammer, je zult me zelden betrappen op dergelijke posts, bij mij gaat het om de inhoud, so what als ik de evolutietheorie ontken? Dat is mijn goed recht toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:59 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat, dat BSB alleen maar topics loopt te verkloten.
Dat is je goed recht. Maar iets ontkennen waarvan het bewijs zo overduidelijk overal in de natuur is terug te vinden. Vind ik gewoon dom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik dus jammer, je zult me zelden betrappen op dergelijke posts, bij mij gaat het om de inhoud, so what als ik de evolutietheorie ontken? Dat is mijn goed recht toch?²
Dat kan je vinden, ook dat is je goed recht, maar er is een verschil tussen "dom zijn" en "moedwillig topics verkl*ten", dat laatste doe ik gewoon niet, ik ben een man van principes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Maar iets ontkennen waarvan het bewijs zo overduidelijk overal in de natuur is terug te vinden. Vind ik gewoon dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |