abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:39:17 #126
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33554884
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Op- of aanmerkingen over moderatie mogen in FB. Je bent er wel altijd als de kippen bij als iemand klachten heeft over moderatie he?

Het was met je reactie ook meegekomen, maar ik ben vandaag ook de beroerdste niet.
ja en dat slaat dus nergens op. Heb me alleen bemoeit met rudeonline.
hier zat ik zelf in de vuurlinie. En voelde me betrokken aangezien ik een compliment maakte wat schijnbaar hier niet in dank wordt afgenomen.
Er is gewoon geen lol meer aan om hier te posten.
komt er eindelijk iemand met een onderbouwd ID verhaal, moet je kijken hoe er op gereageerd wordt.
DAT heeft niets meer met discussie te maken en jaag je mensen weg.
Maar nee, wat doe je, je spreekt BansheeBoy aan over zijn discussie vorm.
en zelf kom je met uitspraken of iemand bananen in zijn oren heeft.
triest...
die negatieve en nare sfeerpost wordt dus gewoon beloont en bevestigt door jou.
ga zo door.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:40:35 #127
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33554962
En val mij nu maar aan, want je gelijk wil je toch
let maar op
gelijk
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:43:28 #128
66825 Reya
Fier Wallon
pi_33555108
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef soulsurvivor het volgende:
En val mij nu maar aan, want je gelijk wil je toch
let maar op
Met dergelijke dorgredenen kom je eerder bekrompen op andere mensen over dan dat je ze zult overtuigen
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:49:15 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33555395
Ik zie je vaker reageren op moderatie wanneer er een post geedit wordt, waarbij jij de objectiviteit van de moderators in twijfel trekt ipv je af te vragen wat er werkelijk in de post stond. Je zat hier zelf in de vuurlinie (wat wel vaker gebeurt in een discussie), maar de opmerking die ik plaatste was niet tegen jou gericht. Waarom je er dan toch mee bemoeien?

Degene die met het beter onderbouwde ID-verhaal kwam was niet BSB. Wel pastte BSB een "discussie"-techniek toe waar hij in andere subfora om berucht is. Ik (als moderator) heb een duidelijke indruk waar dat heen gaat, en dat roep ik een halt toe. De posts waar jij op doelt zijn niet mijn stijl, maar het leidt imo niet naar een bekende weg, dus wat mij betreft wordt de weg bewandeld in dat geval.

Je post van 20:40 nodigt niet bepaald uit tot discussie met jou, daar je op voorhand jezelf al in een slachtofferrol drukt. Het is gedrag waar ik niet bijzonder van gecharmeerd ben, en wat bij voorbaat al een nare bijsmaak aan de discussie geeft.
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:50:11 #130
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33555441
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Met dergelijke dorgredenen kom je eerder bekrompen op andere mensen over dan dat je ze zult overtuigen
ik hoef helemaal niet te overtuigen.
En de geschiedenis heeft wel bewezen hoe er op dergelijke post hier gereageerd wordt.
sorry hoor, maar als je eens zou lezen hoe dit ontwikkelt is, zou je het misschien wel begrijpen.
de lol is er echt van af.
En dat vind ik jammer omdat dit forum mij toch veel geleerd heeft.
gelijk
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:55:32 #131
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33555702
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:

Je post van 20:40 nodigt niet bepaald uit tot discussie met jou, daar je op voorhand jezelf al in een slachtofferrol drukt. Het is gedrag waar ik niet bijzonder van gecharmeerd ben, en wat bij voorbaat al een nare bijsmaak aan de discussie geeft.
die nare bijsmaak zit er zowie zo al aan.
En daarom verlaag ik mezelf ook tot die slachtofferrol.
Omdat je denk ik niet realiseert wat bepaalde post met mensen doet.
misschien ook een rede waarom ik me er áltijd' zo druk om maak. En een antwoord op je vraag waar ik me mee bemoei.
gelijk
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:59:57 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33555921
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

die nare bijsmaak zit er zowie zo al aan.
En daarom verlaag ik mezelf ook tot die slachtofferrol.
Omdat je denk ik niet realiseert wat bepaalde post met mensen doet.
Het is iets wat van 2 kanten komt. Degene die een post maakt kan trachten deze zo zorgvuldig mogelijk te schrijven. Aan de andere kant kan degene die de post leest ook zijn best doen om muggen en olifanten in perspectief te zien.. Eigenlijk net zoals je IRL praat.. Je kunt dingen op een fatsoenlijke manier zeggen, maar aan de andere kant is het meestal niet slim om achter elke zin iets te zoeken, want vooral hier geldt dat als je iets zoekt dat je het altijd wel kunt vinden...
quote:
misschien ook een rede waarom ik me er áltijd' zo druk om maak. En een antwoord op je vraag waar ik me mee bemoei.
Mag ik dan nog vragen waarom je je er alleen druk over maakt wanneer er moderatie plaats vindt tegen iemand die globaal een gelijke mening is toegedaan dan de jouwe, en in het tegenovergestelde geval niet altijd?
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:08:53 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33559065
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Wel pastte BSB een "discussie"-techniek toe waar hij in andere subfora om berucht is.
Waar heb jij het over???? Wat voor stijl mag dat dan wel zijn? Kun je dat definiëren?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:17:50 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33559428
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb jij het over???? Wat voor stijl mag dat dan wel zijn? Kun je dat definiëren?

²
De stijl van argumenten negeren, 10 keer iets vragen wat al beantwoord is, vermeende discussiefouten bij anderen waarnemen en ter sprake brengen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:40 #135
19194 Oversight
◢◤
pi_33559683
Go alicey!
◢◤
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:27:30 #136
13462 BansheeBoy
pi_33559864
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

De stijl van argumenten negeren, 10 keer iets vragen wat al beantwoord is, vermeende discussiefouten bij anderen waarnemen en ter sprake brengen.
Als je "een vent" bent laat je mij dat zien met quotes waar ik dat doe in dat topic.

Maar ik denk dat je het niet doet, ik vind het zonde dat een mod een topic moet verpesten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33560241
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je "een vent" bent laat je mij dat zien met quotes waar ik dat doe in dat topic.

Maar ik denk dat je het niet doet, ik vind het zonde dat een mod een topic moet verpesten.

²
sorry, maar zelfs ik zie dat in dat topic..
En ik heb liever dat een mod een topic verpest dan jij

maar ik denk niet dat Alicey topics verpest..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:40:32 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33560468
Waarom evolutie #3
Waarom evolutie #3

Hier 2 "obvious" voorbeelden.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:41:58 #139
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33563461
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is iets wat van 2 kanten komt. Degene die een post maakt kan trachten deze zo zorgvuldig mogelijk te schrijven. Aan de andere kant kan degene die de post leest ook zijn best doen om muggen en olifanten in perspectief te zien.. Eigenlijk net zoals je IRL praat.. Je kunt dingen op een fatsoenlijke manier zeggen, maar aan de andere kant is het meestal niet slim om achter elke zin iets te zoeken, want vooral hier geldt dat als je iets zoekt dat je het altijd wel kunt vinden...
[..]

Mag ik dan nog vragen waarom je je er alleen druk over maakt wanneer er moderatie plaats vindt tegen iemand die globaal een gelijke mening is toegedaan dan de jouwe, en in het tegenovergestelde geval niet altijd?
laat maar zitten ik geef het op in dit naargeestige sub-forum
gelijk
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:22:12 #140
13462 BansheeBoy
pi_33567591
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je in ieder geal een oordeel hebt en een mening, daar is een forum voor, dus wa dat betreft ben je het zekers met me eens.

²
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:18:20 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_33573088
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je in ieder geal een oordeel hebt en een mening, daar is een forum voor, dus wa dat betreft ben je het zekers met me eens.

²
Heb je die laatste zin ook gelezen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:29:19 #142
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33573330
BSB kan gewoon fel posten, noem het maar een gave.
Dat hij gelooft in een duidelijke aanwijsbare schepper, wel daar heb ik ook nog niet eens zoveel problemen mee. Zelfs die stap kan en durf ik te maken (op mijn abstracte manier - God of the gaps).
Maar op de man spelen en vica versa is een vocabulair wat ik minder plezant vind, en je moet ergens nageven dat BSB dat vrijwel nergens doet in zijn topics.

Zoals hij zelf aangeeft.... domme vragen bestaan niet in WFL.
We zijn niet allemaal wetenschappers.... ook al doen we soms alsof.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:53:22 #143
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_33601945
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:54:53 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33604462
quote:
Misschien leert hij je nog wat fatsoen!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 06:59:22 #145
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33650260
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat, dat BSB alleen maar topics loopt te verkloten.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:05:34 #146
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33650276
Ach wat ik wil zeggen even is dat het bestaan van een god of allah alleen is aan te tonen als het een waarneembaar verschijnsel is. Met andere woorden als het bestaan van een schepper of ontwerper kan worden aangetoond. Dat kan niet. Terwijl de sporen van de evolutie duidelijk en overal zijn terug te vinden. Dus maak je niet druk en geef mensen als BansheeBoy gewoon de ruimte. Het is best vermakelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:54:05 #147
13462 BansheeBoy
pi_33650406
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 06:59 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat, dat BSB alleen maar topics loopt te verkloten.
Dit soort posts vind ik dus jammer, je zult me zelden betrappen op dergelijke posts, bij mij gaat het om de inhoud, so what als ik de evolutietheorie ontken? Dat is mijn goed recht toch?

²
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:57:36 #148
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33650431
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 07:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit soort posts vind ik dus jammer, je zult me zelden betrappen op dergelijke posts, bij mij gaat het om de inhoud, so what als ik de evolutietheorie ontken? Dat is mijn goed recht toch?

²
Dat is je goed recht. Maar iets ontkennen waarvan het bewijs zo overduidelijk overal in de natuur is terug te vinden. Vind ik gewoon dom.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:00:03 #149
13462 BansheeBoy
pi_33650444
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 07:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is je goed recht. Maar iets ontkennen waarvan het bewijs zo overduidelijk overal in de natuur is terug te vinden. Vind ik gewoon dom.
Dat kan je vinden, ook dat is je goed recht, maar er is een verschil tussen "dom zijn" en "moedwillig topics verkl*ten", dat laatste doe ik gewoon niet, ik ben een man van principes.

²
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:01:50 #150
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33650452
Of laat ik het anders zeggen. Met het bestaan van iets ontkennen zeg je niet dat het niet bestaat. Om te kunnen zeggen dat het ontkent kan worden zul je met harde bewijzen moeten komen dat de evolutie theorie niet klopt. En dat doe je niet door het te ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')