zitten jullie de hele nacht hier, maar geen streams bij de hand.. hehequote:Op donderdag 22 december 2005 06:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft er wel iemand de streams aan staan?
Ik word snel over het hoofd gezien hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 06:29 schreef Manu82 het volgende:
sorry yolande is er ook nog steeds
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, niet aan staan, maar kan ik wel even doen ben toch muziek aan het luisteren
O jee loopt hij morgen weer de hele dag op de wolken.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja moet je echt doen, want stiekum hou ik wel een beetje van hem![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:32 schreef teun911 het volgende:
[..]
zitten jullie de hele nacht hier, maar geen streams bij de hand.. hehe![]()
.......
ja, inderdaad, maar krijg op dit moment alleen bij stream 4 beeld zal even via talpa site proberenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou toch helemaal het einde zijn als er van alles zou gebeuren en wij missen dat helemaal, dan gaan we wel een beetje af
![]()
Dat zal zijn n.a.v. de aanklacht van Gert Jan die heeft bewijzen van de notaris dat die wel kijkt of de prijs wordt uitgereikt, maar niet controleert of de stemmen wel goed zijn geteldquote:Op donderdag 22 december 2005 06:33 schreef teun911 het volgende:
Ik hoor nu bij 538 nieuws dat er vanavond een extra notaris bij is ofzo
Het is ook gewoon nog nacht, waar is die zonquote:Op donderdag 22 december 2005 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang bepaalde mensen nog niet naar bed zijn geweest blijft het nacht en volgens mij geld dat op dit moment voor LS, Cuall, Morwen en mij
Die is vast gestruikeld over zijn limmerickquote:Op donderdag 22 december 2005 06:35 schreef Manu82 het volgende:
Waar is LS gebleven eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
De laatste dag zullen ze gapen
Slaap was in BB5 het beste wapen
Geen medebewoner meer paaien
Geen haan die meer gaat kraaien
De latste dag dat ze in BB-huis kunnen uitslapen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
De laatste dag zullen ze gapen
Slaap was in BB5 het beste wapen
Geen medebewoner meer paaien
Geen haan die meer gaat kraaien
De latste dag dat ze in BB-huis kunnen uitslapen
[afbeelding]
Ik ga lekker nog een keer zwaaienquote:Op donderdag 22 december 2005 06:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is ook gewoon nog nacht, waar is die zonEn waar is die de hele dag, mijn ritme..........wat doen ze
![]()
Ik ga maar eens in mijn bed liggen ofzo![]()
*nu echt weg is........echt hoor![]()
![]()
Voor een extra post doe ik meequote:Op donderdag 22 december 2005 06:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga lekker nog een keer zwaaien![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Streamers, wat gaan ze doen?
Sinterklaas is weg, dus er is geen schoen
Zal je het beleven?
Een streamer met een echt leven?
Ik geef het je met ze te doen....
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 06:42 schreef Yolande het volgende:
mijn sjekkie is op dus ik ga maar naar mijn bedje, ik weet niet of ik kan slapen met dat gesnurk naast me maar ik probeer het gewoon. Cuall doe je best neem nog een koffie en ik zie het morgen (dadelijk) wel.. Manu82 blijf jij Cuall nog even steunen?![]()
voor de rest
![]()
![]()
Nou ik ga zeker zo nog een bakkie maken, en Manu en LS helpen me prima, jij ook hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 06:42 schreef Yolande het volgende:
mijn sjekkie is op dus ik ga maar naar mijn bedje, ik weet niet of ik kan slapen met dat gesnurk naast me maar ik probeer het gewoon. Cuall doe je best neem nog een koffie en ik zie het morgen (dadelijk) wel.. Manu82 blijf jij Cuall nog even steunen?![]()
voor de rest
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:40 schreef Manu82 het volgende:
Ruud mag elke week iemand ophalen
Die dan gigantisch zit te balen
Erg direct is hij vaak wel
Dat merk je snel
Waardoor de ex-bewoner nog lang zit te malen
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag is de laaste dag toch? Anyway, ik ga er zeker voor zitten
Ik vind het echt het meest fantastische duo ooit. Echt 2 mensen die je er nooit zou verwachten en die vragen die ze ook elke keer doen. Niet van dat slijmerige gezeik wat andere presentatoren wel deden vond ik....quote:
Je hebt talent hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je mag hier niet eens meer zwaaien
Dan zal de wind van een MOD om je oren waaien
Maar om een topic vol te krijgen
Zal je woorden aan elkaar moeten rijgen
Misschien kan je dan een MOD paaien![]()
![]()
Ook goedenachtquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo cuall![]()
vroege vogel, of ben je nu een late vogel
Ik weet niet precies, Manu heeft een theorie, voor ons is het nog nacht en als jij hebt geslapen is het voor jou dag, dus dan ben ik voor Manu eLS een Late Vogel en voor jou een vroege vogelquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo cuall![]()
vroege vogel, of ben je nu een late vogel
Goedemorgen johquote:
Je bent nog steeds helderquote:Op donderdag 22 december 2005 06:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, Manu heeft een theorie, voor ons is het nog nacht en als jij hebt geslapen is het voor jou dag, dus dan ben ik voor Manu eLS een Late Vogel en voor jou een vroege vogel![]()
Of ben ik gewoon een dwaas![]()
Ja dat vind ik wel het geen boven alle andere BB staat, de live-shows, die zijn echt een stuk leuker dan vorige jaren, komt echt door Bridget en Ruudquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt het meest fantastische duo ooit. Echt 2 mensen die je er nooit zou verwachten en die vragen die ze ook elke keer doen. Niet van dat slijmerige gezeik wat andere presentatoren wel deden vond ik....
Jaren lang ook nachtdiensten gedraaid hoor (verpleging), maar het was niet echt mijn ding, al had ik weinig moeite om wakker te blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent nog steeds helderik zou zeggen, ga nachtdienst werk doen
Pas me aan aan Cuall, dus goedemorgen voor jou, en nu pakken we nog een biertjequote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
Goedenacht voor mij en goedemorgen voor jou, leuk dat je er bent, gooi jij die haan eens dat huis inquote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
Dat is wel minder, ik zou dat wel aan kunnen aangezien ik relatief weinig slaap nodig heb, Enkel keer tot 3 uur opgebleven en dan om 6 uur weer opquote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Jaren lang ook nachtdiensten gedraaid hoor (verpleging), maar het was niet echt mijn ding, al had ik weinig moeite om wakker te blijven.
Hai Marrije, nou neem een bakkie om wakker te wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:52 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen, baal baal, ik moet zo naar m'n werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |