netjes, ziet er goed uit denk ik dan en uiteraard zwaar terecht aangezien de andere opgevers met de noorderzon vertrokken zijnquote:
Tis je gegund en owja, ik was wegquote:Op donderdag 22 december 2005 06:00 schreef cuall het volgende:
[..]Wie hebben het vaakst in 't Big Brother 5-forum gepost?
001. 19045 scanman01
002. 13574 regenworm
003. 7767 Gert
004. 7005 cuall
005. 6809 teamlead
006. 6800 APK
007. 5864 Foreverblue
008. 5791 flugeltje
Aangezien Scanman is vertrokken en ook Regenworm er niet meer is en Gert lekker in de zon op zijn luie gat ligt, was ik de 1e die dan aan de beurt was![]()
Mogguhquote:Op donderdag 22 december 2005 06:02 schreef teun911 het volgende:
Goedemorge.. Finale dag!
ga jij eens snel slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis je gegund en owja, ik was weg![]()
*Howard Shore - The Bridge Of Khazad Dum![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis je gegund en owja, ik was weg![]()
*Howard Shore - The Bridge Of Khazad Dum![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]het is nog steeds nacht, als ik weer wakker word is het morgen
Nee joh gekkie, ik ga soms wel even naar de keuken om koffie te halen of naar de wcquote:Op donderdag 22 december 2005 06:08 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Bijf je hier nou de hele dag achter zitten?
Ik had het niet zelf verzonnen hoor, maar hoorde dat aan mij deze eer toegekend was, ja en daar wil ik wel een nachtje voor opofferen opblijven hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
netjes, ziet er goed uit denk ik dan en uiteraard zwaar terecht aangezien de andere opgevers met de noorderzon vertrokken zijn
Doe ik hoor, bedankt, en zet de wekker hé, ivm Appiequote:Op donderdag 22 december 2005 06:07 schreef Yolande het volgende:
cuall hou vol, ik ga er weer van tussen.![]()
![]()
Lord of The Ringsquote:Op donderdag 22 december 2005 06:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Howard Shore - The Bridge Of Khazad Dumken ik niet , maar zoeken we op
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:10 schreef Manu82 het volgende:
In het begin was Ingrid een stille meid
Die niet goed op BB was voorbereid
Later kwam ze toch meer los
En bleek ze toch geen kloon van de sluwe vos
Daarom zit ze weer volop in de strijd
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lord of The Rings![]()
Ik ga in Januari alles weer kijken (De EE) bij voorkeur met een groep die daar al een jaar om janken. En dan ga ik heel veel dingetjes regelen en.......en.........en........Dit leven is te kort![]()
*Rocky (soundtrack) - Burning Heart![]()
Owja, ik ging slapenKutcuall, jouw schuld
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met heel veel lol
Gaan we door tot de 1000 is vol
Hel veel onzin is er gespuit
Maar die 1000ste komt eruit
En dan gaan de echte streamers uit hun bol
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cuall
Ze lijkt wel Chantal
andere posts zijn voor haar verleden'
ook al zijn ze maar net geleden
Maar een limerick plaatsen is wat ze zal
De wekker hoef ik niet te zetten we hebben een vreselijke harde bel, dus Appie zal morgen de schrik van zijn leven krijgen, een vreselijke slaperige kop en mijn haren alle kanten op.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe ik hoor, bedankt, en zet de wekker hé, ivm Appie![]()
Knuffel, ook aan Henk![]()
![]()
![]()
psies, we moeten en zullen het topic vol krijgen al moeten we er nog 200 idiote schrijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cuall?????
We wachten op jouw limerick
Maar is wel actueel, niet aktueel, want ze komt in de Playboy.....quote:Op donderdag 22 december 2005 06:20 schreef Manu82 het volgende:
Al weken zitten de kijkers van BNN en BB in de wacht
Hoe Bridget in al haar pracht
De winnaar van deze BB bekend maakt
En of we haar zien naakt
Maar dat is in de sms macht
deze zinnen kloppen volgens mij niet helemaal of helemaal niet, mja het is ook al laat
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cuall?????
We wachten op jouw limerick
maakt niet uit denk ik dan, het gaat om het ideequote:Op donderdag 22 december 2005 06:22 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo goed in, duurt ff en ik kan de cadans niet vinden, maar is wel een rijmpje
![]()
Ja je moet hem er niet voor wakker maken, maar wel zeggen dat hij voortaan wel moet zwaaienquote:Op donderdag 22 december 2005 06:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
De wekker hoef ik niet te zetten we hebben een vreselijke harde bel, dus Appie zal morgen de schrik van zijn leven krijgen, een vreselijke slaperige kop en mijn haren alle kanten op.![]()
Henk zal ik morgen een knuffel geven, die ligt al lekker te knorren, de hork dat hij niet even gedag heeft gezwaaid.
is er al iets afgegaan dan of heb je het over je eigen haremquote:Op donderdag 22 december 2005 06:23 schreef teun911 het volgende:
de meiden zijn wakker..
Ow, ik ben weer een kluns, schaam je niet hoor. Ik kan gewoon niet slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ga nu maar gauw naar je bed, al je muziek suggesties houden me wel op de been hoor
![]()
Trust![]()
![]()
Vertel ik hem morgen oke, of zal ik hem toch ff wakker maken en zeggen dat hij nog even moet zwaaienquote:Op donderdag 22 december 2005 06:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je moet hem er niet voor wakker maken, maar wel zeggen dat hij voortaan wel moet zwaaien![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 22 december 2005 06:23 schreef teun911 het volgende:
de meiden zijn wakker..
ze zijn weer plat.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is er al iets afgegaan dan of heb je het over je eigen harem
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, ik ben weer een kluns, schaam je niet hoor. Ik kan gewoon niet slapenNouja, neem me maar niet te letterlijk. Heh fijn, die lettertjes
![]()
Ik bedoel het goed *zucht*
Nouja, wees maar blij dat ik niet ga zingen![]()
Uhm.....het is ochtend heh![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Vertel ik hem morgen oke, of zal ik hem tach ff wakker maken en zeggen dat hij nog even moet zwaaien![]()
zolang bepaalde mensen nog niet naar bed zijn geweest blijft het nacht en volgens mij geld dat op dit moment voor LS, Cuall, Morwen en mijquote:Op donderdag 22 december 2005 06:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, ik ben weer een kluns, schaam je niet hoor. Ik kan gewoon niet slapenNouja, neem me maar niet te letterlijk. Heh fijn, die lettertjes
![]()
Ik bedoel het goed *zucht*
Nouja, wees maar blij dat ik niet ga zingen![]()
Uhm.....het is ochtend heh![]()
![]()
Heeft er wel iemand de streams aan staan?quote:Op donderdag 22 december 2005 06:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is er al iets afgegaan dan of heb je het over je eigen harem
nee hij is nooit humeurig, ik krijg hem alleen niet makkelijk wakker.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Is hij dan humeurig?.........
Nee doe maar niet, geef hem maar zachtjes en kusje van me
![]()
Ja voor mijn gevoel is het nog wel nachtquote:Op donderdag 22 december 2005 06:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang bepaalde mensen nog niet naar bed zijn geweest blijft het nacht en volgens mij geld dat op dit moment voor LS, Cuall, Morwen en mij
nee, niet aan staan, maar kan ik wel even doen ben toch muziek aan het luisterenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft er wel iemand de streams aan staan?
Ja moet je echt doen, want stiekum hou ik wel een beetje van hemquote:Op donderdag 22 december 2005 06:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
nee hij is nooit humeurig, ik krijg hem alleen niet makkelijk wakker.![]()
![]()
ik geef hem morgen wel een dikke knuffel van je
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |