quote:Op donderdag 22 december 2005 05:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor cuall:
![]()
Survivor-Eye of The Tiger![]()
uit welke streek komt dat?quote:Op donderdag 22 december 2005 05:27 schreef Manu82 het volgende:
En dit drink ik op dit moment...
[afbeelding]
Nou dat kan ik niet geloven,quote:Op donderdag 22 december 2005 05:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kreeg te veel commentaar, en hij miste de backup van scanman. Dat is de werkelijke reden.
Oftewel, hij had geen kloten genoeg om het zelf te doen, want met zijn Lieske fetish stond hij er alleen voor.
Denk uit Duitsland, is gewoon Lidl bier, mja ben student en bier is hier tering duur, zou hier voor 2 sixpackjes een krat grolsch in Nederland kunnen kopenquote:
Nancy Sinatra - Bang bang (he shot me down)quote:
Joh ik geef je groot gelijk, als het hier kon deed ik het ook, ik heb de schurft aan boodschappen doen, bespaart je een boel tijd........en ergernissenquote:Op donderdag 22 december 2005 05:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
valt wel mee dat rijke, gewoon gemakzuchtig en twee verdieners.![]()
dat is niet afgesproken, je zou gaan slapen als dit topic vol wasquote:Op donderdag 22 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
Hee mensen ik ga slapen! Fijne laatste BB dag en finale! Tot morgen/vandaag!
Welterusten Melkequote:Op donderdag 22 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
Truste melke, tot morgen!quote:Op donderdag 22 december 2005 05:32 schreef melke het volgende:
wie wil er uberhaupt een krat grolschquote:Op donderdag 22 december 2005 05:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk uit Duitsland, is gewoon Lidl bier, mja ben student en bier is hier tering duur, zou hier voor 2 sixpackjes een krat grolsch in Nederland kunnen kopen
Was maar geintje hoor, zou het ook doen ware het niet dat de Konmar 25 meter verderop is.quote:Op donderdag 22 december 2005 05:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
valt wel mee dat rijke, gewoon gemakzuchtig en twee verdieners.![]()
Ik denk dat ze de kaarten in de live krijgen, of beter gezegd, ik hoop dat, dan zijn ze lekker nerveusquote:Op donderdag 22 december 2005 05:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met die karten gaan ze nog iets doen....
Maar van mij mag die haan wel gaan.....
Het ijn niet alleen de bewoners geweest die erbij waren....
Die mochten slapen, du geef de laatste dag iets terug aan de streamers......
nee houden zo???quote:Op donderdag 22 december 2005 05:36 schreef Manu82 het volgende:
Kent er iemand het biermerk Harboe??
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:36 schreef Manu82 het volgende:
Kent er iemand het biermerk Harboe??
Pff ja ik ken het van een aantal jaren geleden toen dronk ik nog martini, ik was met twee vriendinnen in Londen, en was een macht met geld kwijt voor een dubbele martini (daar kon ik hier een fles voor kopen)quote:Op donderdag 22 december 2005 05:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk uit Duitsland, is gewoon Lidl bier, mja ben student en bier is hier tering duur, zou hier voor 2 sixpackjes een krat grolsch in Nederland kunnen kopen
komt ook in de live darling, meerdere malen gepost hier door meerdere mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 05:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de kaarten in de live krijgen, of beter gezegd, ik hoop dat, dan zijn ze lekker nerveus![]()
![]()
een heleboel ergenissen en sjouwen inderdaad , alleen de verse spullen zoals vlees en groenten bestel ik niet want dat wil ik gewoon zelf uit kiezen.quote:Op donderdag 22 december 2005 05:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh ik geef je groot gelijk, als het hier kon deed ik het ook, ik heb de schurft aan boodschappen doen, bespaart je een boel tijd........en ergernissen
slaap z8quote:Op donderdag 22 december 2005 05:39 schreef Morwen het volgende:
Laatste nummertje:
Christina Aguilera - Beautifull
Truste iedereen![]()
![]()
En ik hoop dat cuall of een ander diehard morgen de 1000-ste opent. Ik ben er weer na de Live![]()
Ja maar die spreken allemaal hun hoop uit, er is volgens mijn weten niks over gezegd door BBquote:Op donderdag 22 december 2005 05:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
komt ook in de live darling, meerdere malen gepost hier door meerdere mensen
Nou wil ik toch even weten wat er zo hilarisch is aan mijquote:
Bedankt voor je support en leuke nummers, truste en tot morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 05:39 schreef Morwen het volgende:
Laatste nummertje:
Christina Aguilera - Beautifull
Truste iedereen![]()
![]()
En ik hoop dat cuall of een ander diehard morgen de 1000-ste opent. Ik ben er weer na de Live![]()
kijk dat herken ik, ik wil niet slapen ik wil er bij zijn. maar ja hequote:Op donderdag 22 december 2005 05:40 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik zo nog ga slapen, ben in principe al over m'n slaap heen, maar de kans dat ik dan 's middags in slaap val is aanwezig en dat ik dan over de live uitzending heen slaap. Denk dat ik tegen een uur of acht ga slapen of tenminste als we dit topic weer vol hebben!!!
Och ja dan kun je nog een paar uur slapen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 05:40 schreef Manu82 het volgende:
Ik zit nu ernstig te twijfelen of ik zo nog ga slapen, ben in principe al over m'n slaap heen, maar de kans dat ik dan 's middags in slaap val is aanwezig en dat ik dan over de live uitzending heen slaap. Denk dat ik tegen een uur of acht ga slapen of tenminste als we dit topic weer vol hebben!!!
jee kan je niet verder terug grijpen?? ik vind je gewoon leuk en dat laat ik zienquote:Op donderdag 22 december 2005 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou wil ik toch even weten wat er zo hilarisch is aan mij![]()
zien we hier prille liefde?quote:Op donderdag 22 december 2005 05:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jee kan je niet verder terug grijpen?? ik vind je gewoon leuk en dat laat ik zien
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 05:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jee kan je niet verder terug grijpen?? ik vind je gewoon leuk en dat laat ik zien
Hoor jij bij Arliator ??quote:Op donderdag 22 december 2005 05:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb me eigen Arliator al en ben er heel heekl blij mee![]()
Sorry, leeftijd en zekerheid gaan niet altijd handinhandquote:Op donderdag 22 december 2005 05:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nu Supertramp op staanquote:Op donderdag 22 december 2005 05:49 schreef Manu82 het volgende:
Zit hier nu al weer een half uur green day te luisteren echt fantastisch album
Joh dat wist ik niet, leuk,quote:Op donderdag 22 december 2005 05:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm ja vandaar female Arliator boven me avator
het voordeel is wel dat hij een zwaar relaxed bed heeft, als die lichten daar uit zouden staan zou het goed uit te houden zijn. Kan nl niet echt tegen licht als ik aan het slapen ben...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga nu weg en weet je ..morgen voor die 1000 tijd ben ik er weer al schrijf ik nix ik ben er wel bij en Cuall suxxes
mooi werk ik doe meequote:Op donderdag 22 december 2005 05:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
een limerick:
Mamma Roel
Aan het racen in een rolstoel
Ze ging niet op haar bek
Want haar bandje ging niet lek
Maar Roel gaat vandaag wel op z'n smoel
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:55 schreef Manu82 het volgende:
Hey stomme vraag misschien, was toen nl aan het werk, maar waarom mocht jij topic 1000 openen cuall?
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:02 schreef teun911 het volgende:
Goedemorge.. Finale dag!
quote:Op donderdag 22 december 2005 05:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi werk ik doe mee
Mamma Roel
Dacht een heleboel
Toen ze Roel zag spelen
Met zijn edele delen
En met zijn eigen gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|