quote:Op donderdag 22 december 2005 06:40 schreef Manu82 het volgende:
Ruud mag elke week iemand ophalen
Die dan gigantisch zit te balen
Erg direct is hij vaak wel
Dat merk je snel
Waardoor de ex-bewoner nog lang zit te malen
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag is de laaste dag toch? Anyway, ik ga er zeker voor zitten
Ik vind het echt het meest fantastische duo ooit. Echt 2 mensen die je er nooit zou verwachten en die vragen die ze ook elke keer doen. Niet van dat slijmerige gezeik wat andere presentatoren wel deden vond ik....quote:
Je hebt talent hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je mag hier niet eens meer zwaaien
Dan zal de wind van een MOD om je oren waaien
Maar om een topic vol te krijgen
Zal je woorden aan elkaar moeten rijgen
Misschien kan je dan een MOD paaien![]()
![]()
Ook goedenachtquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo cuall![]()
vroege vogel, of ben je nu een late vogel
Ik weet niet precies, Manu heeft een theorie, voor ons is het nog nacht en als jij hebt geslapen is het voor jou dag, dus dan ben ik voor Manu eLS een Late Vogel en voor jou een vroege vogelquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo cuall![]()
vroege vogel, of ben je nu een late vogel
Goedemorgen johquote:
Je bent nog steeds helderquote:Op donderdag 22 december 2005 06:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, Manu heeft een theorie, voor ons is het nog nacht en als jij hebt geslapen is het voor jou dag, dus dan ben ik voor Manu eLS een Late Vogel en voor jou een vroege vogel![]()
Of ben ik gewoon een dwaas![]()
Ja dat vind ik wel het geen boven alle andere BB staat, de live-shows, die zijn echt een stuk leuker dan vorige jaren, komt echt door Bridget en Ruudquote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het echt het meest fantastische duo ooit. Echt 2 mensen die je er nooit zou verwachten en die vragen die ze ook elke keer doen. Niet van dat slijmerige gezeik wat andere presentatoren wel deden vond ik....
Jaren lang ook nachtdiensten gedraaid hoor (verpleging), maar het was niet echt mijn ding, al had ik weinig moeite om wakker te blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent nog steeds helderik zou zeggen, ga nachtdienst werk doen
Pas me aan aan Cuall, dus goedemorgen voor jou, en nu pakken we nog een biertjequote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
Goedenacht voor mij en goedemorgen voor jou, leuk dat je er bent, gooi jij die haan eens dat huis inquote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo nu eerst even+
![]()
[afbeelding]
Dat is wel minder, ik zou dat wel aan kunnen aangezien ik relatief weinig slaap nodig heb, Enkel keer tot 3 uur opgebleven en dan om 6 uur weer opquote:Op donderdag 22 december 2005 06:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Jaren lang ook nachtdiensten gedraaid hoor (verpleging), maar het was niet echt mijn ding, al had ik weinig moeite om wakker te blijven.
Hai Marrije, nou neem een bakkie om wakker te wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:52 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen, baal baal, ik moet zo naar m'n werk![]()
Hey Speedy, mede Mouse Tracker, hoe is het?quote:
Ik moet ook effequote:Op donderdag 22 december 2005 06:52 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen, baal baal, ik moet zo naar m'n werk![]()
Nou ik niet hoor, ik ga ff een bakkie koffie zetten, zo terugquote:Op donderdag 22 december 2005 06:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pas me aan aan Cuall, dus goedemorgen voor jou, en nu pakken we nog een biertje
Super, toppie kan niet beterquote:Op donderdag 22 december 2005 06:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hey Speedy, mede Mouse Tracker, hoe is het?![]()
Ik houd het even bij koffie als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pas me aan aan Cuall, dus goedemorgen voor jou, en nu pakken we nog een biertje
Idd, dit maak ik vaag genoeg mee, vooral weekendsquote:Op donderdag 22 december 2005 06:53 schreef Manu82 het volgende:
Wel grappig dat mensen nu al gaan werken terwijl nog moeten gaan slapen en al jullie slaaptijd hebben opgevuld!!
Thanksquote:Op donderdag 22 december 2005 06:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Marrije, nou neem een bakkie om wakker te worden![]()
Dan meld jeje maar ziekquote:
Goeiequote:Op donderdag 22 december 2005 06:57 schreef Manu82 het volgende:
Deze nacht
Bracht meer posts dan verwacht
Cuall houdt het nog steeds vol
En lig nog steeds niet in haar hol
Voor topic 1000 heeft zij de macht
Met mij gaat het helemaal top, dank je.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Super, toppie kan niet beteralleen op liefde's gebied gaat het wat slecht maar eigelijk heb ik helemaal niks te klagen
geen vriend = meer geld overhouden
Met jou dan
Alle alle alle bewoners MOETEN gewoon hier op FOK! komenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 1000 halen we gemakkelijk......
We zijn echte DIE-HARDS van BB wat je van de bewoners niet kan zeggen.
Kom op met die haan
nee, tuurlik niet, zo als je net wakker bent zou ik ook geen bier moetenquote:Op donderdag 22 december 2005 06:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik houd het even bij koffie als je het niet erg vind.
Oke danquote:Op donderdag 22 december 2005 06:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Met mij gaat het helemaal top, dank je.
Wat betreft je geluk in de liefde, dat komt wel weer goed jongen, in elk geval succes!
Heeft geen nut, denk niet dat het veel uitmaakt, zal toch wel bij een beetje hangen blijven als ze zijn opgestaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 06:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Goedenacht voor mij en goedemorgen voor jou, leuk dat je er bent, gooi jij die haan eens dat huis in![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan meld jeje maar ziekniet balen gewoon werken en hun laten betalen
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:57 schreef Manu82 het volgende:
Deze nacht
Bracht meer posts dan verwacht
Cuall houdt het nog steeds vol
En lig nog steeds niet in haar hol
Voor topic 1000 heeft zij de macht
een dikke schop onder hun reet moeten ze krijgen, eerst vroeg slapen en dan er ook nog niet eens vroeg uit, waar wacht ik in godsnaam op. Die lamme Lieske lag al te slapen toen ik terugkwam van m'n werk om 11 uur????? OP DE LAATSTE AVONDquote:Op donderdag 22 december 2005 07:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heeft geen nut, denk niet dat het veel uitmaakt, zal toch wel bij een beetje hangen blijven als ze zijn opgestaan.
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er even aan gedachtMaar dat kan ik niet maken
Dus ik ga, maar geen minuut langer dan nodig. Met een beetje geluk kan ik er vanaf 17.30 bij zijn
![]()
Ja watjes zijn hetquote:Op donderdag 22 december 2005 06:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alle alle alle bewoners MOETEN gewoon hier op FOK! komen
Tja of je het nu leuk vindt of niet, zij is dus de enige geweest die het advies van BB heeft opgevolgd, bovendien het gewauwel van Roel was nou niet echt lekker om naar te luisteren.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een dikke schop onder hun reet moeten ze krijgen, eerst vroeg slapen en dan er ook nog niet eens vroeg uit, waar wacht ik in godsnaam op. Die lamme Lieske lag al te slapen toen ik terugkwam van m'n werk om 11 uur????? OP DE LAATSTE AVOND
Goed zo dat is de spirit, werkse en tot vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 07:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er even aan gedachtMaar dat kan ik niet maken
Dus ik ga, maar geen minuut langer dan nodig. Met een beetje geluk kan ik er vanaf 17.30 bij zijn
![]()
Idd!quote:
Je naam zegt het al, je houd het gewoon lekker simpelquote:Op donderdag 22 december 2005 07:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
We eisen gewoon een eervolle vermelding, dat als ze het over internet hebben, dat FOK! wel ff wordt genoemd... ik bedoel ja, god , ik zeg , ja stel dat,, nee ik bedoel eigenlijk, dat ja god, uhh ach je begrijpt het toc? ik bedoel... ja toch?
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
We eisen gewoon een eervolle vermelding, dat als ze het over internet hebben, dat FOK! wel ff wordt genoemd... ik bedoel ja, god , ik zeg , ja stel dat,, nee ik bedoel eigenlijk, dat ja god, uhh ach je begrijpt het toc? ik bedoel... ja toch?
- verkeerde geqoute-quote:Op donderdag 22 december 2005 07:08 schreef cuall het volgende:
[..]
geeft niet hoor, we hebben allemaal wel eens een dippie, met je limmericken was je heel sterk
![]()
doei en tot laterquote:Op donderdag 22 december 2005 07:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar anyway, ik kijk op de klok en het is bijna 10 over 7. Dit betekent dus dat ik jullie hierbij voor 8 uren ga verlaten. Vanmiddag zal ik zeker weer van de partij zijn.
Kortom, tot vanmiddag![]()
JA, ik wil het nog wel een keer zeggen, maar ik vond het gewoon een serieus gesprek, wat veel te weinig in het BB huis plaats heeft gevonden. Wat heb je liever een slapende Lieske of een Roel die volgens mij wel redelijk serieus over zijn gevoelens praat??quote:Op donderdag 22 december 2005 07:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja of je het nu leuk vindt of niet, zij is dus de enige geweest die het advies van BB heeft opgevolgd, bovendien het gewauwel van Roel was nou niet echt lekker om naar te luisteren.
ja, er loopt nu iemand in de keuken!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:08 schreef Muerte het volgende:
Lies is al een poosje wakker trouwens.
[afbeelding]
Tot vanmiddag Speedyquote:Op donderdag 22 december 2005 07:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar anyway, ik kijk op de klok en het is bijna 10 over 7. Dit betekent dus dat ik jullie hierbij voor 8 uren ga verlaten. Vanmiddag zal ik zeker weer van de partij zijn.
Kortom, tot vanmiddag![]()
Oh dan ga ik mijn streams toch maar aan zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 07:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, er loopt nu iemand in de keuken!!!
Ik doe het geluid ook nog niet aan hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 07:14 schreef Manu82 het volgende:
ze is nu in de badkamer zal zo wel gaan tandenpoetsen dus kun je nog een half uur wachten
Sorry, het overkomt me niet vaak, ga nu eerst die dampende mok koffie naar binnen werken, misschien dat het dan beter gaat.quote:
Ik weet niet meer zal zo rond een uur of tien, half elf zijn geweestquote:Op donderdag 22 december 2005 07:16 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat is ze nu uiteindelijk gaan slapen dan?
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |