Ieder kind heeft een kleine lul, dus had je niets om je zorgen over te maken...quote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik speelde voetbal in een club (venlosche boys) en ik douchte tot mijn 11e in het openbaar mee, maar daarna vond ik het wel genoeg![]()
Doe je een blinddoek om als je gaat douchen! Kan je die slurfjes niet zienquote:Op donderdag 22 december 2005 17:38 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
het gaat hier goffedomme NIET over de grootte van penissen!!!.....ik bedoel het zien van andere slurfjes vind ik goor.
Straks komen ze ineens heeeel dichtbij,quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:48 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Doe je een blinddoek om als je gaat douchen! Kan je die slurfjes niet zien
Gewoon je billen dichtknijpen, dan voelen ze wel dat het ongewenst is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:51 schreef puNxje het volgende:
[..]
Straks komen ze ineens heeeel dichtbij,
Heb je je zeepje al een keer laten vallen ?![]()
Nee , toen hij de gedachte kreeg om te fitnessen , daar ging het foutquote:
en, is je moeder dezelfde mening toebedeeld?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
Die foto in zijn fb ook.. drukt hij met zijn handen zijn "spierballen" omhoog zodat het nog iets lijktquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:15 schreef puNxje het volgende:
[..]
Nee , toen hij de gedachte kreeg om te fitnessen , daar ging het fout
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Die foto in zijn fb ook.. drukt hij met zijn handen zijn "spierballen" omhoog zodat het nog iets lijkt![]()
En omdat zij er niks van moeten weten ga je een beetje mannen zitten afzeiken hier op Fok?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:02 schreef Asmodean het volgende:
TS is een homo in de ontkenningsfase
Nasty-ness!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:23 schreef thefunny het volgende:
Wat ik helemaal schandalig vind is die blote olifanten in de dierentuin, kijk ik de andere kant uit, zie ik vanuit mn ooghoeken die slurven hangen....BAH! Met hun verrimpelde lijf staan ze daar schaamteloos te trompetteren.
Wat ik hiermee wil zeggen is: What is your point? Ga gewoon thuis douchen als je je eraan irriteert!
Nou euh,quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:23 schreef thefunny het volgende:
Ga gewoon thuis douchen als je je eraan irriteert!
Of iets irriteert je...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou euh,
Je ergert je ergens aan en je vindt iets irritant.
Dus.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:01 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Die foto in zijn fb ook.. drukt hij met zijn handen zijn "spierballen" omhoog zodat het nog iets lijkt![]()
En je drukt hem er nu in?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef OG-Loco het volgende:
Ik sta in zijn geheel achter de TS.
En laat de inkoppertjes maar zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |