Dat is het punt waarbij het mis gaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:26 schreef Relneger18 het volgende:
Ik fitness regelmatig,
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslachtquote:Op donderdag 22 december 2005 01:32 schreef fraubitch het volgende:
je hebt dus een kleine lul?
je komt behoorlijk frigide over..net als een bitchquote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
???quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik douche nooit in het openbaar..en nee ik heb een welbedeeld geslachtsorgaan, alleen laat ik die liever zien aan het ander geslacht![]()
en jij bent homofiel en dat is zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef Quatertemper het volgende:
Je bent een homofoob en onzeker.
Goh wat een donderslag bij heldere lucht-reactie.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:46 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en jij bent homofiel en dat is zeker
Dan stap je toch de vrouwenkleedkamer binnen om te douchen? Opgelost, slotjequote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Probeer je hem nu te versieren?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:46 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en jij bent homofiel en dat is zeker
Al die onzekere gezichten in de openbare douche als je je Fallus Giganticus tevoorschijn slingert vind ik ook altijd supermooiquote:Op donderdag 22 december 2005 02:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik laat mezelf maar al te graag zien btw. Daar is dan ook reden toe.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Al die onzekere gezichten in de openbare douche als je je Fallus Giganticus tevoorschijn slingert vind ik ook altijd supermooi![]()
De oe's en ah's zijn niet van de lucht (van de moeders). De kleintjes barsten meestal in huilen uitquote:Op donderdag 22 december 2005 02:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
In de douche valt het nog mee, overigens.
Je zou de reacties in de kleutertuin moeten zien![]()
![]()
De moeders zijn niet in de buurt, ik ben namelijk de leraarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
De oe's en ah's zijn niet van de lucht (van de moeders). De kleintjes barsten meestal in huilen uit![]()
Nog beterquote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
De moeders zijn niet in de buurt, ik ben namelijk de leraar![]()
Potloodventer!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nog nooit een sport gedaan? Jij lijkt mij namelijk echt de type die altijd met zijn zwembroek aan onder de douche stond met voetbal...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Daar ging het mis.quote:Ik fitness regelmatig, en meestal heb ik dan een euro bij me als voer voor de kluisjes. Maar deze keer had ik per ongeluk een mijn laatste euro uitgegeven aan een mars en een cola.
oquote:Op donderdag 22 december 2005 01:26 schreef Relneger18 het volgende:
Ik fitness regelmatig, en meestal heb ik dan een euro bij me als voer voor de kluisjes. Maar deze keer had ik per ongeluk een mijn laatste euro uitgegeven aan een mars en een cola. Dus nu zat ik daar met mijn spullen.Geen probleem d8 ik, ik hang mijn jas en mijn trainingspak aan de kapstok en neem mijn waardevolle stuff gewoon mee
. Nouja ik zoeken naar een kapstok...nergens een kapstok te bekennen, dus ik dacht aha!!! de kleedkamer...dus ik met een big smile op mijn gezicht (ik was met mijn juiste been uit bed gestapt deze keer) zo de kleedkamer (met openbare douches) in, en voordat mijn oogleden nog de kans kregen om een reflex uit te voeren zag ik een dik afzichtelijk stuk lipidehoop van hetzelfde geslacht in zijn nakie...en het ergste was...ik kreeg die obesitas lijdende freak zijn slurf in mijn ooghoek te zien
...dus mijn smile van
naar
![]()
Echt die gasten gewoon elkaars mannenpapspuitende objecten tentoonstellen in het openbaar![]()
Kijk..... openbare douches...vooruit, je kunt je glans nog verbergen door het "te wassen" of te bedekken met shampoo, maar doe AUB een handdoek om je onderlichaam als je klaar bent!!! , en ga niet in je nakie de douche uit en dan samen met 10 anderen omkleden alsof het niks is...Je weet maar nooit, er zal misschien wel een gaylord in diezelfde kamer op de loer liggen..
openbare douches![]()
dus jij bent een gaylord?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dan kijken ze zeker zo naar je pielquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef Baleog het volgende:
wat een gezeik over onzekerheid zeg, ik heb ook een grafhekel aan openbare doucheruimtes, net als urinoirs waar elke mongool over het (veelste kleine) tussenstukje naar je leuter kijkt.
niet de situatie op jezelf projecteren he?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan kijken ze zeker zo naar je piel
en als ze zich omdraaien is het van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat klopt er niet aan die zinquote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |