Ergens op de Veluwe dacht ik, bij een legerplaats of kazerne ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Waar is de clip van Nena's 99 Luftballons opgenomen?
precies, die ken ik het best...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:54 schreef peaceman het volgende:
Volgens is er in elk geval een clip buitenshuis in een bosachtige omgeving..
ik kan t niet vinden op internet. Heel veel info over het nummer, maar niet over de clip.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het precieze antwoord op de vraag waar '99 Luftballons' is opgenomen, dus als iemand het weet...
De clip zoals ik 'm ken is volgens mij in Nederland opgenomen, da's die clip in het donker met fakkels en op het laatst explosies op de achtergrond. Bij Typisch Tachtig kwam de clip een half jaar geleden langs. De afdeling "Special Effects" had de explosies op het eind van het nummer dermate hard gemaakt dat de hele band van het "podium" afliep.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het precieze antwoord op de vraag waar '99 Luftballons' is opgenomen, dus als iemand het weet...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Berkery het volgende:
Orange Juice?
Was mijn eerste ingeving
Wat deed het hem, die laatste info?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef ranja het volgende:
Kissing the pink?
Ik wil ook graag iedereen alvast fantastische kerstdagen toewensen en een gelukkig oud- en nieuwjaar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef cafca het volgende:
Beste mensen, ik zit vanaf vanmiddag tot ergens begin volgend jaar ondergedoken in mijn nieuwe huis, samen met een hoop potten verf en mijn radio. (en geen PC en internet enzo..)
Dus vanaf hier wens ik alle trivia-spelers ontzettend fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |