ik kan t niet vinden op internet. Heel veel info over het nummer, maar niet over de clip.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het precieze antwoord op de vraag waar '99 Luftballons' is opgenomen, dus als iemand het weet...
De clip zoals ik 'm ken is volgens mij in Nederland opgenomen, da's die clip in het donker met fakkels en op het laatst explosies op de achtergrond. Bij Typisch Tachtig kwam de clip een half jaar geleden langs. De afdeling "Special Effects" had de explosies op het eind van het nummer dermate hard gemaakt dat de hele band van het "podium" afliep.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:07 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar het precieze antwoord op de vraag waar '99 Luftballons' is opgenomen, dus als iemand het weet...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:25 schreef Berkery het volgende:
Orange Juice?
Was mijn eerste ingeving
Wat deed het hem, die laatste info?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:00 schreef ranja het volgende:
Kissing the pink?
Ik wil ook graag iedereen alvast fantastische kerstdagen toewensen en een gelukkig oud- en nieuwjaar!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef cafca het volgende:
Beste mensen, ik zit vanaf vanmiddag tot ergens begin volgend jaar ondergedoken in mijn nieuwe huis, samen met een hoop potten verf en mijn radio. (en geen PC en internet enzo..)
Dus vanaf hier wens ik alle trivia-spelers ontzettend fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!![]()
![]()
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:39 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij zijn dat The Beatles - I should have known better?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
eric clapton en lance armstrong
sheryl crow
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
Madonna - Hung Up
Coldplay -
Katie Melua - 9 million bicycles
Je was 1quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
Madonna - Hung Up
Coldplay -
Katie Melua - 9 million bicycles![]()
Z.. tijd voor een (andere) bril? Ik heb de post van Ranja gequote en iets toegevoegd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Ik vind Hung Up anders best te pruimen! Of bedoel je 2 xachter Katie?
Druk, druk, druk ...quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Z.. tijd voor een (andere) bril? Ik heb de post van Ranja gequote en iets toegevoegd..
maakt niet uit hoor, vond het wel vermakelijkquote:
Nee, dat nummer heet : r. Dit forum maakt daar weer een smiley van.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Heet de nieuwe plaat van Coldplay kotssmilie?
Op 86quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Ne me quitte pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |