abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33291762
Nieuws.nl
quote:
(Novum/AP) - Het proces tegen de Iraakse ex-dictator Saddam Hussein is woensdag na een onderbreking van twee weken hervat. Saddam, die de laatste zitting weigerde bij te wonen, was in de rechtszaal aanwezig. De voormalige Iraakse president beschuldigde de Amerikanen er woensdag van hem in gevangenschap te hebben gemarteld.

Volgens Saddam zijn de sporen van de mishandelingen nog altijd te zien. "Er is geen plek op mijn lichaam waar ik niet geslagen ben." Saddam was aanvankelijk een stuk rustiger dan tijdens eerdere zittingen - hij toonde zelfs enig respect door de rechter met het traditionele "Vrede zij met u" te begroeten -, maar ontstak later verscheidene tirades af aan het adres van de aanklagers en het hof.

Saddams halfbroer Barazan Ibrahim, die ook terechtstaat, gooide het woensdag over een andere boeg. Hij noemde een getuige die zojuist een verklaring had afgelegd een 'hond', waarop bewakers dreigden hem uit de rechtszaal te verwijderen. Ibrahim hief zijn vinger op naar de bewakers en beet hen toe dat alleen de rechter hem kon laten verwijderen.

Saddam onderbrak woensdag een getuige die hem onheus bejegend zou hebben. De getuige zei: "In 1982, toen Saddam Dujail binnenging...", waarop Saddam luidkeels interrumpeerde met de vraag "Welke Saddam?". De rechter vroeg de getuige toen wie hij precies bedoelde, waarop de getuige zei dat hij het had over de voormalige president van Irak. De Iraakse oud-president deed verder enkele details uit de doeken over zijn tijd in voorarrest en zei onder meer dat een Amerikaanse vertaler van Arabische afkomst hem in de gevangenis heeft voorzien van extra drank en voedsel. Ook zei Saddam te weten wie zijn schuilplaats aan de Amerikanen heeft gelekt. De naam van die persoon gaf hij overigens niet prijs.

Saddam en zeven van zijn voormalige medewerkers staan terecht voor de moord op meer dan 140 sjiieten in Dujail in 1982, na een mislukte aanslag op het leven van de toenmalige president. De eerste zitting was op 19 oktober en Saddam heeft de rechters sindsdien geregeld getart. Tijdens de zitting van 6 december zei Saddam niet langer naar 'de onrechtvaardige rechtbank' te zullen komen. Ook riep hij in de rechtszaal: "Loop naar de hel!" De zitting van 7 december werd gehouden zonder Saddam. Het proces tegen Saddam wordt donderdag hervat.
Ik snap niet wat voor soort mensen Amerikanen zijn . Volgens hun mag je iedereen martelen hebben die geen respect voor mensen . Saddam moet eerlijk berecht worden in Den Haag en niet in USA . Bush is even erg als Saddam
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33291936
De openbaar aanklager gaat het onderzoeken en tot die tijd is het gewoon maar een van de vele kreten die Saddam uitslaat. Ik zou het, zolang er nog niks onderzocht is, niet zo hoog opnemen.

ALS het gebeurd is, is het wel erg natuurlijk. Maar dat doet natuurlijk niks af aan zijn daden tegenover de Irakezen zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door smesjz op 21-12-2005 22:57:24 (typo) ]
pi_33291953
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef Meki het volgende:

Nieuws.nl
[..]

Ik snap niet wat voor soort mensen Amerikanen zijn . Volgens hun mag je iedereen martelen hebben die geen respect voor mensen . Saddam moet eerlijk berecht worden in Den Haag en niet in USA . Bush is even erg als Saddam
Je moet niet alles geloven wat dictators zeggen Meki. Net zo min moet je geloven wat Bush zegt. Wat dat betreft zijn die twee in balans. Hoewel: Bush loog over de massavernietigingswapens in Irak. Achteraf bleek Saddam (en Aziz) de waarheid te spreken.
pi_33292042
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat dictators zeggen Meki. Net zo min moet je geloven wat Bush zegt. Wat dat betreft zijn die twee in balans. Hoewel: Bush loog over de massavernietigingswapens in Irak. Achteraf bleek Saddam (en Aziz) de waarheid te spreken.
ik geloof bron die vermeldt de feiten
pi_33292067
Saddam wordt in Irak berecht.
pi_33292093
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

ik geloof bron die vermeldt de feiten
De bron geeft weer wat Saddam zegt. Saddam is dan de bron.
pi_33292199
quote:

Nieuws.nl
[..]

Als Bush Saddam levend door een hakselaar zou draaien, en daarna zijn schoonzoons zou afschieten, dan zou hij even erg zijn als Saddam. Dus dan zou je wel een punt hebben, Meki. Nu niet.
Overigens is Bush een lul natuurlijk, maar dit terzijde.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_33292238
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Titel is van Nu.nl en Telegraaf
Die schrijven gewoon op wat Saddam heeft gezegd en dat staat ook duidelijk in de betreffende artikelen. Het staat dus absoluut niet vast dat wat hij gezegd heeft ook waar is.

[ Bericht 2% gewijzigd door smesjz op 21-12-2005 23:04:14 (typo...) ]
pi_33292295
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Titel is van Nu.nl en Telegraaf
Ik zeg niet dat je een slechte titel hebt bedacht maar dat je alleen de titel hebt gelezen, niet het bericht.
Beter lezen Meki.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:06:08 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33292344
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat waren terroristen. Prima dat die dood zijn. Dat is nou oorlog, Meki.
30.000 burgers ... vijanden worden niet gemeld (geteld?) en hier dus ook niet bijgerekend

anyways first of all geloof ik niet dat de Amerikanen zo dom zijn dat ze Saddam in elkaar gaan lopen rammen want elke idioot kan wel bedenken dat dit in het nieuws gaat komen en dat ze dan aan de schandpaal genageld gaan worden want dat kan natuurlijk niet en heeft ook verder totaal geen nut ... ik denk iig niet dat Saddam vanuit zijn rattenhol veel banden met het 'verzet' heeft onderhouden.

verder wordt hij in Irak berecht niet in DE USA Meki
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_33292353
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef Roi het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een slechte titel hebt bedacht maar dat je alleen de titel hebt gelezen, niet het bericht.
Beter lezen Meki.
Ik heb ze allebei gelezen en heb het vergelijken met andere bronnen zoals Aljazeera en BBC en CNN
pi_33292381
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij heeft Saddam gepakt, Afghanistan bevrijd, en gezorgd voor vrije verkiezingen in Irak. Lijken me bijzonder goede zaken!
Saddam had in 1991al gepakt moeten worden. Bin Laden is echter niet opgepakt het is een zooitje in Afghanistan en Irak en het lijkt er niet op dat het beter wordt. Irakese zakenmannen denken met weemoed terug aan de tijd dat Saddam er zat want toen kon er tenminste gehandeld worden omdat het land enigszins stabiel was. Als Bush zich voorbereid had, had Irak al zover kunnen zijn dat dit mogelijk was geweest. Hij heeft gelogen over martelingen, mislukte operaties verzwegen (operatie anaconda in Afghanistan waar Amerikanen nota bene door Australiers gered moesten worden ) en dan hebben we het niet eens over het installeren van schorum uit z'n vriendenkring op allerlei mooie plaatsen overal te wereld en zijn falende binnenlandse beleid. De lijst is zo eindeloos lang dat je haast vergeet dat ie Saddam opgepakt heeft. Zijn volk staat niet meer achter hem want die lijken dat ook vergeten.
pi_33292580
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb ze allebei gelezen en heb het vergelijken met andere bronnen zoals Aljazeera en BBC en CNN
Dan weet je dat tot nu toe alleen Saddam heeft gemeld dat hij is gemarteld en dat je het nog ziet en dat het nog niet is onderzocht en je dus nog geen een conclusie kunt trekken. Zeker niet dat alle Amerikanen vinden dat je mag martelen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33292621
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

de meeste verwende westerlingen staan liever langs de zijlijn schreeuwen hoe fout bush is terwijl ze zelf geen poot uitsteken voor mensen die onderdrukt en vermoord worden.
sorry, maar vanuit Nederland kan ik er niet voor zorgen dat het terrorisme elders ter wereld opgelost wordt. (men kan echter wel iets doen te voorkomen dat het erger wordt in Nederland maar dat is een ander verhaal) Een man als Bush kan de wereld veranderen en dat doet ie ook alleen totaal met een averecht effect. Die man heeft al voor meer ellende (in mensenlevens, terwijl het mensenlevens zijn die niet eens met die aanslagen te maken hebben) gezorgd dan die 19 kapers op 11 september... Ik wil geen president worden. Bush wilde dat wel... alleen hij wist toen niet eens waar Irak precies op de wereldkaart lag. Lijkt me geen goed idee om dan de machtigste man ter wereld te worden.
pi_33292624
quote:

Nieuws.nl
[..]

Saddam zegt ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33292726
Afgezien van de vraag of dit waar is of niet, want dat moet ik nog zien, maar áls Hussein in gevangenschap mishandeld wordt dan is dit natuurlijk een walgelijk iets. Niemand verdient zo'n behandeling, ook al is het een massamoordenaar.
Je gevoelens opzij zetten en iemand een eerlijke kans en een menswaardige behandeling geven onder iedere denkbare omstandigheid is het enige wat écht verstandig is, iets wat helaas bijna nooit gebeurt.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:15:40 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33292811
Zo, opruimslot, het is verdomme geen meki bash hier
A_N is iig een week weg, dom op de man gespeel
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:24:48 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33293213
En weer open. Spuitsnuit en A_N doen niet meer mee.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  Donald Duck held woensdag 21 december 2005 @ 23:26:20 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33293276
waarom is mijn reactie verwijderd? dat was een gewone, geen meki-gebash
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:26:42 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33293292

anyways
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Croupouque het volgende:
Afgezien van de vraag of dit waar is of niet, want dat moet ik nog zien, maar áls Hussein in gevangenschap mishandeld wordt dan is dit natuurlijk een walgelijk iets. Niemand verdient zo'n behandeling, ook al is het een massamoordenaar.
Je gevoelens opzij zetten en iemand een eerlijke kans en een menswaardige behandeling geven onder iedere denkbare omstandigheid is het enige wat écht verstandig is, iets wat helaas bijna nooit gebeurt.
of hij het verdiend doet niet terzake, ik vind eigenlijk van wel ... hij verdiend wel veel meer.

maar Amerika zou zich daar als een beschaafd westers land niet voor moeten lenen imo anders zijn ze geen haar beter
pi_33293309
Volgens Saddam zijn de sporen van de mishandelingen nog altijd te zien. "Er is geen plek op mijn lichaam waar ik niet geslagen ben." Saddam was aanvankelijk een stuk rustiger dan tijdens eerdere zittingen - hij toonde zelfs enig respect door de rechter met het traditionele "Vrede zij met u" te begroeten -, maar ontstak later verscheidene tirades af aan het adres van de aanklagers en het hof.

Ik vind dat de rechter de lot voor Saddam moet bepalen . en echter dat Amerikanen hem dan gaan mishandelen vind ik een kwalelijke zaak. Amerikanen kwamen voor democratie in Irak, dan vind ik dat Amerikanen daar aan moeten houden
pi_33293410
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Meki het volgende:

Ik vind dat de rechter de lot voor Saddam moet bepalen . en echter dat Amerikanen hem dan gaan mishandelen vind ik een kwalelijke zaak. Amerikanen kwamen voor democratie in Irak, dan vind ik dat Amerikanen daar aan moeten houden
Ik wil die bewijzen die jij hebt gezien ook wel eens zien. Je bent er zo zeker van dat die meneer de waarheid spreekt. En kom niet met bronnen als de Telegraaf aan. Dat zijn geen bewijzen. Ik kan me trouwens herinneren dat jij die regelmatig de Telegraf hebt genoemd omdat jij vond dat het pertinente leugenaars zijn.
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:05 schreef Meki het volgende:
helemaal gelijk Gohan16

weg met de achterlijke Telegraf
En nog meer op http://www.google.com/search?hl=en&lr=&domains=forum.fok.nl&q=telegraf+meki&btnG=Search&sitesearch=forum.fok.nl

En dit is geen gebash...Meki noemt dit als bron of zelfs als bewijs. Dat kan niet serieus genomen worden gezien zijn eerdere uitlatingen over die Telegraaf.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:29:27 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33293417
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Meki het volgende:
vreemd dan toch dat hij er zo goed bijliep?

gewoon onzin denk ik
quote:
Ik vind dat de rechter de lot voor Saddam moet bepalen .
daarom wastie in de rechtzaal vandaag geloof ik?
quote:
en echter dat Amerikanen hem dan gaan mishandelen vind ik een kwalelijke zaak. Amerikanen kwamen voor democratie in Irak, dan vind ik dat Amerikanen daar aan moeten houden
feitelijk doen ze dat ook daarom is er van de week gestemd
  woensdag 21 december 2005 @ 23:31:20 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33293497
Het lijkt mij niet onaannemelijk dat er Amerikaanse soldaten zich te buiten zijn gegaan, mocht het onderzoek dat uitwijzen dan worden e overgedragen aan Iraakse soldaten en ik vraag me af of die er wel klaar voor zijn eigenlijk .

Maar goed, wachten op het onderzoek en ondertussen gaat de rechtszaak door.
pi_33293522
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef wonko het volgende:

[..]

Ik wil die bewijzen die jij hebt gezien ook wel eens zien. Je bent er zo zeker van dat die meneer de waarheid spreekt. En kom niet met bronnen als de Telegraaf aan. Dat zijn geen bewijzen. Ik kan me trouwens herinneren dat jij die regelmatig de Telegraf hebt genoemd omdat jij vond dat het pertinente leugenaars zijn.
ik heb nu voorlopig alleen bronnen van Telegraaf en Nu.nl . als jij andere hebt post ze dan
pi_33293551
quote:

Nieuws.nl
[..]

Kan iemand het topic dan even veranderen in:
'Saddam in elkaar geslagen door Bush'
pi_33293573
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

vreemd dan toch dat hij er zo goed bijliep?

gewoon onzin denk ik
[..]

daarom wastie in de rechtzaal vandaag geloof ik?
[..]

feitelijk doen ze dat ook daarom is er van de week gestemd
Ik hoop dat het ook niet waar is anders verkeren Amerikanen in een lastige parket
pi_33293683
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb nu voorlopig alleen bronnen van Telegraaf en Nu.nl . als jij andere hebt post ze dan
Je hebt dus helemaal niets. Vooral de Telegraaf als bron kan ik niet serieus nemen. En dan nog...in de bronnen staat dat hij hetzelf zegt...er is nog geen onderzoek gedaan en als dat wel is gedaan is de uitslag daarvan niet bekend. Geen spoortje bewijs dus.
pi_33293703
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik hoop dat het ook niet waar is anders verkeren Amerikanen in een lastige parket
Want? Wie gaat ze iets doen?
pi_33293723
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hebt dus helemaal niets. Vooral de Telegraaf als bron kan ik niet serieus nemen. En dan nog...in de bronnen staat dat hij hetzelf zegt...er is nog geen onderzoek gedaan en als dat wel is gedaan is de uitslag daarvan niet bekend. Geen spoortje bewijs dus.
Ik neem elke bron serieus aan . Dit komt niet eens van Telegraaf maar van NIEUWS.NL
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:36:33 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33293729
mwah lastig parket ... kwalijk als het is, ik denk niet dat er veel mensen over het in elkaar slaan van Saddam heen zullen vallen eerlijk gezegd

de man is gewoon een lul
pi_33293743
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef wonko het volgende:

[..]

Want? Wie gaat ze iets doen?
de denkbeeld over de Amerikanen worden dan slechter dan ze voorheen waren
pi_33293767
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef sp3c het volgende:
mwah lastig parket ... kwalijk als het is, ik denk niet dat er veel mensen over het in elkaar slaan van Saddam heen zullen vallen eerlijk gezegd

de man is gewoon een lul
Mee eens . maar Bush is hetzelfde lul als Saddam
pi_33293822
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik neem elke bron serieus aan . Dit komt niet eens van Telegraaf maar van NIEUWS.NL
Zucht..dus je wisselt nu ineens van bron? Komt serieus over.
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:39:24 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33293841
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Mee eens . maar Bush is hetzelfde lul als Saddam
doe alstjeblieft wat aan je Nederlands want de tranen schieten me nu gewoon in de ogen

maar goed, je kunt het eens zijn met Bush of niet maar de vergelijking tussen die twee gaat echt van geen enkele kant op

bovendien doet het hier niet terzake, als je het per se kwijt wil dan stel ik voor dat je Jan Marijnessen zijn clubje opbelt die gaan er op deze manier graag op in denk ik
pi_33293851
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

de denkbeeld over de Amerikanen worden dan slechter dan ze voorheen waren
Doordat een krankzinnige als Saddam wat beweert?
pi_33293889
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Zucht..dus je wisselt nu ineens van bron? Komt serieus over.
lees maar wat er bovenaan staat boven het nieuwsbericht
pi_33293941
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

doe alstjeblieft wat aan je Nederlands want de tranen schieten me nu gewoon in de ogen

maar goed, je kunt het eens zijn met Bush of niet maar de vergelijking tussen die twee gaat echt van geen enkele kant op

bovendien doet het hier niet terzake, als je het per se kwijt wil dan stel ik voor dat je Jan Marijnessen zijn clubje opbelt die gaan er op deze manier graag op in denk ik

Mijn Nederlands is supergoed

Jawel . Saddam vermoorde tienduizen mensen . Bush ook die heeft het vorige week toegegeven
pi_33294002
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Meki het volgende:

[..]

lees maar wat er bovenaan staat boven het nieuwsbericht
Dat heb ik reeds gedaan en er staat echt helemaal niets anders in dan wat beweringen van een man die zeer warrig overkomt. Geen spoor van bewijs. En gaf diezelfde man ook niet aan ziek te zijn? Is die man niet gewoon in de war?
Ik kan in ieder geval uit de berichten niets anders halen.
pi_33294023
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel . Saddam vermoorde tienduizen mensen . Bush ook die heeft het vorige week toegegeven
En daarom is ineens waar wat Saddam roept?
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:44:32 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294027
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof me ... het is klote
quote:
bron!
pi_33294063
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat heb ik reeds gedaan en er staat echt helemaal niets anders in dan wat beweringen van een man die zeer warrig overkomt. Geen spoor van bewijs. En gaf diezelfde man ook niet aan ziek te zijn? Is die man niet gewoon in de war?
Ik kan in ieder geval uit de berichten niets anders halen.
Ik wel ik bezit nu de informatie van vele bronnen die dat vermelden dat Saddam geslagen is door Amerikanen . niet slecht ik vind het goed zulke mensen horen niet te leven . maar pak dan Bush ook als je de man bent . want die is ook schuldig aan dictatuur
pi_33294103
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

geloof me ... het is klote
[..]

bron!
Mijn Nederlands is volgens de Fok opinie omhoog gegaan

http://www.nu.nl/news/641014/22/Bush:_30.000_Irakezen_gedood_sinds_begin_oorlog.html
pi_33294174
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wel ik bezit nu de informatie van vele bronnen die dat vermelden dat Saddam geslagen is door Amerikanen . niet slecht ik vind het goed zulke mensen horen niet te leven . maar pak dan Bush ook als je de man bent . want die is ook schuldig aan dictatuur
En die vele bronnen kun je niet met ons delen?
pi_33294219
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Volgens de Fok opinie.
pi_33294318
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 23:54:08 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294322
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/641014/22/Bush:_30.000_Irakezen_gedood_sinds_begin_oorlog.html
je hebt de verkeerde link gepost ... kan gebeuren maar in deze staat dat Bush heeft gezegd dat er 30.000 Irakezen zijn omgekomen sinds de invasie.

niet dat Bush ze allemaal heeft vermoord (of dat ze allemaal door Amerikanen zijn vermoord for that matter) en om die bron vroeg ik
pi_33294381
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

je hebt de verkeerde link gepost ... kan gebeuren maar in deze staat dat Bush heeft gezegd dat er 30.000 Irakezen zijn omgekomen sinds de invasie.

niet dat Bush ze allemaal heeft vermoord (of dat ze allemaal door Amerikanen zijn vermoord for that matter) en om die bron vroeg ik
Hij valt Irak binnen. en is verantwoordelijk ervoor
Saddam heeft persoonlijk ook niet vermoord
pi_33294439
  woensdag 21 december 2005 @ 23:58:46 #51
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33294448
Aangezien jullie mijn reactie wegens vermeend "Meki-gebash" hebben verwijderd (mijn excuses aan Meki), hier toch nog eens de link (hetzelfde ambtsbericht, wel een andere bron):

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2003/05/12/e025.htm

Al die mensen, inclusief Meki's en Meki-bashers (waartoe ik nu zelf blijk te horen) zouden dit bericht eens moeten doorspitten. (WAARSCHUWING: DUURT ENKELE UREN).

Dan kan je nog eens zinnige dingen over Irak of Noord-Irak zeggen. De "oorlog" is daar namelijk al 10 jaar aan de gang, maar dat hebben wij niet willen weten.

edit: Oh ja, hier is de oorspronkelijke link:

http://www.askvsv.dds.nl/(...)berichtnoordirak.htm

Nog veel uitgebreider, leesvoer voor een week. Plezier ermee, zou ik zeggen!
---verdwijnt---
pi_33294487
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus irakezen die elkaar vermoorden zijn ook Bush zijn schuld?
En kun je bewijzen dat Saddam niemand persoonlijk heeft vermoord?

Maar ik begin het te snappen...je opent dit topic om Bush te kunnen bashen...bewijs voor Saddams stelling heb je niet nodig. Het is genoeg dat er wat geroepen is.
pi_33294539
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Clourhide het volgende:
Aangezien jullie mijn reactie wegens vermeend "Meki-gebash" hebben verwijderd (mijn excuses aan Meki), hier toch nog eens de link (hetzelfde ambtsbericht, wel een andere bron):

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2003/05/12/e025.htm

Al die mensen, inclusief Meki's en Meki-bashers (waartoe ik nu zelf blijk te horen) zouden dit bericht eens moeten doorspitten. (WAARSCHUWING: DUURT ENKELE UREN).

Dan kan je nog eens zinnige dingen over Irak of Noord-Irak zeggen. De "oorlog" is daar namelijk al 10 jaar aan de gang, maar dat hebben wij niet willen weten.
Daarvan ben ik het met je eens . Ik vind de doodstraf richting Saddam terecht. ik vind en ik sta erop dat ie de doodstraf moet krijgen want wat hij heeft gedaan in Noord Irak is zeer onmenselijk

Excuces aanvaard
  donderdag 22 december 2005 @ 00:03:50 #54
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33294576
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Daarvan ben ik het met je eens . Ik vind de doodstraf richting Saddam terecht. ik vind en ik sta erop dat ie de doodstraf moet krijgen want wat hij heeft gedaan in Noord Irak is zeer onmenselijk

Excuces aanvaard
Ok, geen probleem.

Ik heb mijn bericht hierboven aangepast en de originele link gegeven (die ik niet meteen terugvond daarnet).

Maar léés het maar eens, voor je zo hals over kop in politieke discussies te storten zonder er eigenlijk veel over te weten.
---verdwijnt---
pi_33294578
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef wonko het volgende:

[..]

Dus irakezen die elkaar vermoorden zijn ook Bush zijn schuld?
En kun je bewijzen dat Saddam niemand persoonlijk heeft vermoord?

Maar ik begin het te snappen...je opent dit topic om Bush te kunnen bashen...bewijs voor Saddams stelling heb je niet nodig. Het is genoeg dat er wat geroepen is.
ik bash Bush helemaal niet ik geef kritiek op zijn werkwijze in Irak die niet deugt en zeer onmenselijk is. Ik heb al genoeg bron en bewijs gegeven . en die hebben mij de nodige informatie gegeven.
pi_33294595
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ok, geen probleem.

Ik heb mijn bericht hierboven aangepast en de originele link gegeven (die ik niet meteen terugvond daarnet).

Maar léés het maar eens, voor je zo hals over kop in politieke discussies te storten zonder er eigenlijk veel over te weten.
Ik ben nu bezig met het lezen daarvan
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 00:04:30 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294603
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zeg dan ook niet dat Saddam heeft toegegeven 30.000 mensen vermoord te hebben ... laten we de rollen niet omdraaien zeg

in die bron van jouw staat het iig niet
pi_33294653
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

verder wordt hij in Irak berecht niet in DE USA Meki
Het si een tribunaal opgezet door de VS. Zelfs medewerkers van van het tribunaal zijn van de VS. staatskundig is het tribunaal misschien van Irka en het grondgebied ook. Maar wat is Irak? Een land dat door de VS is bezet. Verder bepaald de VS wanneer Saddams proces begon en hebben ze een grote vinger in de pap. Dus neutraal wou ik de VS nou ook weer niet noemen..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33294662
Meki toch
pi_33294687
Meki, je bent een typische fokker
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33294712
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Meki het volgende:

[..]

ik bash Bush helemaal niet ik geef kritiek op zijn werkwijze in Irak die niet deugt en zeer onmenselijk is. Ik heb al genoeg bron en bewijs gegeven . en die hebben mij de nodige informatie gegeven.
Je hebt wat linkjes naar de uitspraken van Saddam gegeven....meer niet.
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 00:09:37 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294754
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het si een tribunaal opgezet door de VS. Zelfs medewerkers van van het tribunaal zijn van de VS. staatskundig is het tribunaal misschien van Irka en het grondgebied ook. Maar wat is Irak? Een land dat door de VS is bezet. Verder bepaald de VS wanneer Saddams proces begon en hebben ze een grote vinger in de pap. Dus neutraal wou ik de VS nou ook weer niet noemen..
ik ook niet maar de rechters zijn Irakees en het vind plaats in Irak ... lijkt mij voldoende want het is zowieso een beetje een schijnproces iedereen die geen goede vriend van hem is zal hem de maximale straf geven (wat het ook is in Irak nowadays)
  donderdag 22 december 2005 @ 00:09:38 #63
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33294758
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met het lezen daarvan
Als dat een belofte van jou is, dan hou ik je eraan bij eventuele volgende topics!

Maar toch:

---verdwijnt---
pi_33294763
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zeg dan ook niet dat Saddam heeft toegegeven 30.000 mensen vermoord te hebben ... laten we de rollen niet omdraaien zeg

in die bron van jouw staat het iig niet
ik vind dat ze beide verantwoordelijk zijn en ik vind dat ze op de goede en via de wettige weg moeten beboet worden
pi_33294801
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hebt wat linkjes naar de uitspraken van Saddam gegeven....meer niet.
heb jij andere informatie die anders vermelden dan wat ik denk dan ben ik bereid die op te volgen
pi_33294814
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef BennyNL het volgende:
Meki, je bent een typische fokker
pi_33294828
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Als dat een belofte van jou is, dan hou ik je eraan bij eventuele volgende topics!

Maar toch:

Bij de favorieten gezet
zeer nuttige informatie
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 00:12:43 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294858
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Meki het volgende:

[..]

ik vind dat ze beide verantwoordelijk zijn en ik vind dat ze op de goede en via de wettige weg moeten beboet worden
kijk dat is al wat redelijker, hij heeft het dus niet toegegeven en je hebt er geen bron van?

dat is alvast een argument minder
pi_33294906
de bron daarvan over Bush heb ik niet dat kwam in me hoofd
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 00:15:43 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33294961
hij heeft gewoon niet toegegeven dat hij 30.000 mensen heeft vermoord ... dat was mijn laatste reactie erover hoor
pi_33295168
Ik vind die baard van Saddam wel een beetje een misser. In plaats ie er nu een stoer ring-baardje van maakt

Hoe dan ook, jammer dat ze Saddam verwijderd hadden. Met Saddam aan de macht was de wereld beter af dan met dat zooitje ongeregeld wat er nu zit. Wat een terroristische berenbende.
pi_33295769
oeps, verkeerde topic
pi_33295851
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef Meki het volgende:

[..]

heb jij andere informatie die anders vermelden dan wat ik denk dan ben ik bereid die op te volgen
Ik wacht even het onderzoek af.
pi_33295869
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Meki het volgende:
de bron daarvan over Bush heb ik niet dat kwam in me hoofd
Je hebt een lijntje met zijn slachtoffers?
pi_33303364
De Amerikaanse verklaring spreekt boekdelen..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33304681
Pffff Er is helemaal niks aan de hand met saddam, geen blauwe plek te zien. Hij zal vast wel eens tik hebben gehad in de cel, maar dat krijg je hier in nederland ook wel eens.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 22 december 2005 @ 12:38:41 #77
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33304791
Meki, ik vind het opvallend dat je klakkeloos een statement van een gruwelijke dicator overneemt en alles voor waarheid aanneemt wat hij zegt.

Sorry maar ik kan je niet echt serieus nemen (zeker gezien je talloze andere ongenuanceerde topics)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_33304883
Saddam is een leugenaar, een manipulator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')