Och och, wat een hypocriet gehuil van uitgerekend jouquote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar zijn de modder-eters dan op dit momentHaal aub al dat offtopic gelul weg, het hoeft geen joden topic te worden die om de 2 dagen vol zit met onzin
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:28 schreef twi het volgende:
[..]
Och och, wat een hypocriet gehuil van uitgerekend jou
In ieder geval stoerder dan met 30 man 11 jeugdspelers in elkaar slaanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee???
Dat jullie een grotere groep agressievelingen kunnen optrommelen na jaren wanprestaties om een groep Ajacieden in elkaar te rammen, is dat zo stoer???
tot je een stoeptegel in je smoel krijgten nooit meer kan zien en praten, is het dan NOG zo leuk om te rammen??
Neuzen forumquote:Op donderdag 22 december 2005 08:03 schreef snabbi het volgende:
Het is inderdaad triest wanneer ook de moderaters beginnen te rellen.
Schrale troostquote:Op donderdag 22 december 2005 08:50 schreef DarkShine het volgende:
Vorige maand waren wij beter en wonnen jullie, nu is het omgekeerd!
Gefeli DarkShine. Gewoon slim gespeeld en terecht gewonnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:50 schreef DarkShine het volgende:
Vorige maand waren wij beter en wonnen jullie, nu is het omgekeerd!
De ouwe FMBquote:Op donderdag 22 december 2005 08:55 schreef snabbi het volgende:
Het begint hier steeds meer op messagebase te lijken.![]()
Zullen we het maar gewoon weer over maandag gaan hebben. Ik ben er niet bij helaas. Kerst heb ik andere plannen. Heb mn seizoenkaart wel aan een maat gegeven. Maak er wat van he zonder mij.
Ik vond het echt zo kut!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Cart_man het volgende:
Je bent wel erg negatief, Franky. Iets te zelfs...
Tuurlijk winnen we van az. Dat is weer een club die in de top van de competitie staat. Tegen willem2 daarentegen zullen we het wel weer moeilijk krijgenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
De ouwe FMBDat was echt vet.
Maar over maandag, ik ben wel van de partij, en er moet gewonnen worden gvd. Het minste wat ik verwacht is tomeloze inzet. Bloed zweet en tranen, kein gelul.
Houd nou gewoon je bek en kraam dit soort onzin uit als Feyenoord na 34 wedstrijden op plaats 4 staat. Voorlopig staat Feyenoord 3 punten achter op de koploper en hebben ze al twee toppers gewonnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord is momenteel de vierde club van Nederland. Met spelers als Ghaly win je nooit 'kleine wedstrijden' en dus zullen prijzen nog lang uitblijven.
Helaas, want het mag zo langzamerhand wel weer eens.
Zagen jullie trouwens hoe Paauwe gister zn mannejte uitkapte?quote:Ahoy' wordt fors uitgebreid
Sportpaleis Ahoy' in Rotterdam wordt flink uitgebreid en gemoderniseerd. In de zomer van 2007 begint de renovatie van het sport- en muziekcomplex, die zo'n 40 miljoen euro gaat kosten. Na de verbouwing moeten er 15.000 bezoekers in Ahoy' kunnen. Nu zijn dat er nog maximaal 10.000.
De renovatie was lange tijd onzeker, omdat er eerst een haalbaarheidsstudie plaatshad naar het prestigieuze World Port Plaza. Hier zouden Ahoy' en stadion De Kuip samen in opgaan. Het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam besloot onlangs af te zien van dit 500 miljoen euro kostende project. Nu is besloten Ahoy' op de huidige locatie uit te breiden.
De arena, het hart van het sportpaleis, wordt onder handen genomen. De opzijden worden gesloopt waarna op die plekken nieuwe tribunes verrijzen op zowel de eerste als de onderring. Alle zitplaatsen krijgen nieuwe stoelen. De uiteinden van de tribunes bij het podium vallen eveneens onder de slopershamer waardoor er extra zitplaatsen kunnen worden gecreëerd.
Ik vond Paauwe een van de weinige die re-de-lijk presteerde gisteren!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Erasmusch het volgende:
Zagen jullie trouwens hoe Paauwe gister zn mannejte uitkapte?![]()
Die site kennen we alquote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Willen jullie een nieuwe kuip ?
www.geennieuwekuip.nl
Jullie ook al ?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef xboxps2 het volgende:
tijd dat we een spits er bij krijgen
Wat een reacties daar op het forum.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Willen jullie een nieuwe kuip ?
www.geennieuwekuip.nl
Nou nou, niet overdrijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef xboxps2 het volgende:
kk feyenoord alles is kut van binnen en van buiten
daar ben je dan om 2 uur voor thuis gelukkig werd er nog verhaal gehaald door de 155 mensen die met de bussen mee gingen
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een reacties daar op het forum.
En ik dacht dat het niveau op Fok! vaak laag was.
Mee eens, De Guzman en Greene deden het ook wel aardig, maar konden nergens de bal kwijt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vond Paauwe een van de weinige die re-de-lijk presteerde gisteren!
Hij was laatst wel in NL, dus wie weet...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Jajong het volgende:
Misschien heeft Kiprich zin?
Geef eens voorbeelden dan, want wat ik daar lees overtreft het fokforum 100x qua niveau...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een reacties daar op het forum.
En ik dacht dat het niveau op Fok! vaak laag was.
Beter dan Huntelaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
Neen
Mwa, niet echt vergelijkbare spelers. Heb je volgend seizoen een voorhoede van Samaras.-Lazovic- Ali Bquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef xboxps2 het volgende:
pierre terughalen over 2 weken />
Je lult al net zoveel bullshit als op LN, tjongejonge.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef xboxps2 het volgende:
pierre terughalen over 2 weken />
Ronaldinho.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef xboxps2 het volgende:
wie moeten ze dan halen
Nah ik was ook met de bus mee, en iedereen stormde meteen naar buiten toen we de spelersbus voorbij zagen rijden bij het maasgebouw. godverdomme ze moeten werken voor hun geld, en ik denk dat we maandag verliezen van az.quote:
ja paar gingen nog verder naar binnenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:45 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Nah ik was ook met de bus mee, en iedereen stormde meteen naar buiten toen we de spelersbus voorbij zagen rijden bij het maasgebouw. godverdomme ze moeten werken voor hun geld, en ik denk dat we maandag verliezen van az.![]()
Ik heb het niet terug gezien, maar hadden wij ook niet een penalty moeten krijgen toen ali werd neergehaald in de 16?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |