Jij bent dikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik benpas 16, nog nooit een stadion van binnen gezien idd.
nee, ik heb een stel hersens in mijn hoofd en gebruik ze ook....
Pogen is niet altijd genoeg. En ze doen alleen mee om de titel als ze gvd nou eens niet alleen bij toppers gaan knokken, maar ook bij de kleintjes. Hoe kun je daar keer op keer weer intrappen vraag ik me af?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord doet nu nog steeds mee om de titel. Dat pogen ze elk jaar te doen...
Ik vond geen van de 2 ploegen voetballen eigenlijk.quote:Feijenoord was ook de ploeg die voetbalde. Er werd alleen niks gecreeërd...
ja, dat wel, maar een beetje plichtmatig.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...
Vast wel. Mag er alleen niet meer op.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef FLR het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Al in geen eeuwen meer geweest...
We hebben de stok over genomen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar een beetje plichtmatig.
Maar de qua kansen benutten leken jullie wel een beetje op het Ajax van een paar weken terug.
Dat is toch ook zo, vooral de tweede helft. Wat was Roda nou aan het doen behalve een beetje op de counter loeren?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef bart83 het volgende:
[..]
Mee eens, en daarom mogen de supporters dat ook altijd eisen.
Koeman beweerde trouwens dat Feyenoord de ploeg was die voetbalde
Dan ben je het juist toch wel met hem eens?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.
Wel de beste sportvereniging van Nederlandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met beide oneens, ik heb veel meer rivaliserende gevoelens bij fnoord dan psv. Maar psv is dan ook weer geen echte club, dus die neem ik niet zo serieus.
Dat is allemaal maar relatief en tijdsgebondenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel de beste sportvereniging van Nederland
Voer deze discussie maar eldersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel de beste sportvereniging van Nederland
ja, raar eigenlijk. Die 2 waren zo dodelijk voorin...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We hebben de stok over genomen.
Tja, Kalou en Kuijt zijn dramatisch. Kalou flikte het zelfs nog om te lachen na de wedstrijd, de lamlul. Zit niet mee...
Laaaaaaaaaazovicquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef devv05 het volgende:
Ach ze gaan toch bijna weg. Maarja, en dan?
Nee, ik vind dit soort frustratie altijd wel mooi. Bij psv doet het me toch altijd wat minder, al gun ik die ook niks. Dan liever een clubje als AZ ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef Merkie het volgende:
Dan ben je het juist toch wel met hem eens?
Het tobt nog steeds met een vaag ban-beleid, weinig discussie en veel geblaat tussen groepjes onderling?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vast wel. Mag er alleen niet meer op.
Als je bij Feyenoord meer rivaliserende gevoelens hebt dan bij PSV, dan is het toch alleen maar mooi als die ploegen een beetje op gelijke hoogte staanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit soort frustratie altijd wel mooi. Bij psv doet het me toch altijd wat minder, al gun ik die ook niks. Dan liever een clubje als AZ ofzo
Komt doordat ze op de counter loerden.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef devv05 het volgende:
Roda kreeg wel (zeker op het eind) de betere kansen, waardoor fnoord nog blij mag zijn met 'slechts' 1-0, want ondanks het spel waren de beste en meeste kansen gewoon voor Roda.
Ik gun beide clubs gewoon niks, alleen fnoord dan nog net iets minder. Laten we het daar maar op houden danquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je bij Feyenoord meer rivaliserende gevoelens hebt dan bij PSV, dan is het toch alleen maar mooi als die ploegen een beetje op gelijke hoogte staan? Ik snap je niet echt
.
Ach so.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gun beide clubs gewoon niks, alleen fnoord dan nog net iets minder. Laten we het daar maar op houden dan
En in rotterdam zijn ze altijd gefrustreerder als het ondanks een goede start of hoge verwachtingen wéér niet lukt. Zorgt altijd weer voor een kleine glimlach.
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar ze waren wel de ploeg die poogde te voetballen...
Hij speelde beter dan Kuyt. Alleen die grijns...quote:
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zit 't diepquote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord probeerde te voetballen tegen Ajax.
In de tweede helft 1x op de helft van Ajax geweest. Tja, toevallig was het een goal.
Zeg ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Blijkbaar zit t toch dieper dan jullie willen doen geloven.
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF een Feyenoordtopic dat een stormloop topic word net als het Joduh topic![]()
Lekker boeiend het is de Gatorade cup maar hoor![]()
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.quote:
Hij is welkom in Eindhovenquote:
Dat vind ik best triest jaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
En de UEFA-cup maar. En begin mei is 't het landskampioenschap maarEind april zijn het de playoffs maar
Vindt je?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongelovelijk, wat een debiel is dit.
Als dit de representant van een gemiddelde F'noord-supporter is, zou ik bijna medelijden met het legioen krijgen.
Gelukkig zijn die niet allemaal zo triest als dit pubertje.
Ja.quote:
Wat 1 keer verliezen van feyenoord in 5 jaar? Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daar kan ik je weer geen ongelijk in geven. 1-1
Ga jij nou iemand verbeteren?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Maak er maar 243 van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
Vooral zo doorgaan 010, dan start binnenkort een kakkerlak ook topic #242.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |