quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Sigg het volgende:
Conflict stopt met modden, gaat weer baggeren en weer Vok!ken op www.vok.nl.nu![]()
Dat doet me deugd, want we hebben het tijdenlang met alleen maar BrauN als professioneel baggeraar moeten doen. En het is ook heul fijn dat Conflict weer gaat Vok!ken, want Vok! is al een tijdje op sterven na dood
![]()
Goed topic is dit trouwens![]()
misgelukte poging tot aandacht trekkenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Repeat het volgende:
rot es op kuthomo
mislukte poging tot aandacht trekken dit ofzo
Wat hij zegt ^^quote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Repeat het volgende:
rot es op kuthomo
mislukte poging tot aandacht trekken dit ofzo
Ik zei niet dat BrauN slecht was, integendeelquote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Houniet het volgende:
al dat gezeik op BrauN, alleen omdat Mr Conflict een mod is
Vok heeft ten minste een fatsoenlijke searchquote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef the900 het volgende:
Vok is voor kneuzen.
Precies! En het is geen spam want ik ben op geen enkele manier betrokken bij Vok!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vok heeft ten minste een fatsoenlijke search
Boeie!!11!1!!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Newb het volgende:
Vraagprijs is verplicht.
slotjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:51 schreef Sigg het volgende:
Dit topic blijft best lang open eigenlijk![]()
quote:één of ander malloot heeft dit topic geopend, pure bagger. Slotje gaarne ende schnell
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandachtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Sigg het volgende:
Ik heb maar ff en topic report gedaan:
[..]
[FB] Inso Rocks, Jogy nog steeds gemistquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandacht
Ja, ik vond jouw aandacht niet aantrekkelijk genoegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandacht
Van mijn aandacht moet je het ook niet hebben, dat had ik je vantevoren wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ja, ik vond jouw aandacht niet aantrekkelijk genoeg![]()
heaumeauquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van mijn aandacht moet je het ook niet hebben, dat had ik je vantevoren wel kunnen vertellen.
Daar raken wel meer vrouwen onderste boven van.
Ze weten gewoon niet wat ze aan moeten met zo'n aantrekkelijke man.
Dus het geeft niet hoor![]()
Ben je zijn holmaatje ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Houniet het volgende:
al dat gezeik op BrauN, alleen omdat Mr Conflict een mod is
Vieze praatjesquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ben je zijn holmaatje ofzo?
Daar lijkt het wel opquote:
als je maar wel jezelf blijftquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Sigg het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op![]()
Misschien ga ik ook solliciteren voor een baan als professioneel baggeraar. Het is niet eens moeilijk en wordt door de modjes getolereerd, cheil!!!
![]()
Wie?!?!?!?!?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Laat hem blijven bij vok.nl.nu ofzoiets
stomme kneus
Dat plaatje ken ikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh deze meneer bedoel je steeds
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef Sigg het volgende:
[..]
Dat plaatje ken ik![]()
Die heb ik ooit uit een opendir getrokken en op Fok! gepost. Toen was mijn topic wel snel dicht![]()
Heuj, ken ik jou????quote:Op woensdag 21 december 2005 23:42 schreef psychosucker het volgende:
eeejj Sig
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh deze meneer bedoel je steeds
[afbeelding]
Oh, dan ben ik het vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef psychosucker het volgende:
ja joh
Oh Vok! bedoel je. Daar kom ik nooit, kutforumquote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef psychosucker het volgende:
je weet wel...van de ander kant
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:47 schreef Sigg het volgende:
[..]
Oh Vok! bedoel je. Daar kom ik nooit, kutfvorum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |