slotjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:51 schreef Sigg het volgende:
Dit topic blijft best lang open eigenlijk![]()
quote:één of ander malloot heeft dit topic geopend, pure bagger. Slotje gaarne ende schnell
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandachtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Sigg het volgende:
Ik heb maar ff en topic report gedaan:
[..]
[FB] Inso Rocks, Jogy nog steeds gemistquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandacht
Ja, ik vond jouw aandacht niet aantrekkelijk genoegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Duurde het nog zoland voordat je klaar kwam van al die aandacht
Van mijn aandacht moet je het ook niet hebben, dat had ik je vantevoren wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:12 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ja, ik vond jouw aandacht niet aantrekkelijk genoeg![]()
heaumeauquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van mijn aandacht moet je het ook niet hebben, dat had ik je vantevoren wel kunnen vertellen.
Daar raken wel meer vrouwen onderste boven van.
Ze weten gewoon niet wat ze aan moeten met zo'n aantrekkelijke man.
Dus het geeft niet hoor![]()
Ben je zijn holmaatje ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:48 schreef Houniet het volgende:
al dat gezeik op BrauN, alleen omdat Mr Conflict een mod is
Vieze praatjesquote:Op woensdag 21 december 2005 23:16 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ben je zijn holmaatje ofzo?
Daar lijkt het wel opquote:
als je maar wel jezelf blijftquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Sigg het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op![]()
Misschien ga ik ook solliciteren voor een baan als professioneel baggeraar. Het is niet eens moeilijk en wordt door de modjes getolereerd, cheil!!!
![]()
Wie?!?!?!?!?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Laat hem blijven bij vok.nl.nu ofzoiets
stomme kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |