Hans is erg slim.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Wat trekt die Jan-Joost toch altijd vreemde gezichten. 't Is ook een kwal, maar dat is needless to say.
Die Hans is nog niet eens zo slim, de rest is gewoon ontzettend dom.
Als Henk er vanavond meteen uitvliegt, kijk ik morgen echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Kokstra het volgende:
Henk Westbroek moet toch wel kunnen winnen van Jan Joost...
Het is best een intelligente man hoor, maar zijn intelligente voorkomen komt vooral ook door de domheid van de rest. De dingen die hij weet heb ik meestal ook welquote:
Ik denk zelfs dat Hans een goede kans maakt om te winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nou, het wordt er niet beter op...die knuppel van een Jan Joost wil er maar niet uit, al ligt dat meer aan de desinteresse van Henk dan aan z'n eigen kunnen. En die laatste vraag...![]()
Hans die blijft nog wel een tijdje zitten denk ik.
Ow haha, snel ff kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maurice de Hond nu te gast.
Zal binnen enkele minuten beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef FuTilE het volgende:
Ah, hopelijk is er nog een herhaling... Mooi dat die klare lamlul eruit is... [afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal binnen enkele minuten beginnen.
Nee, dat niet ! Normaal kijk ik nooit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef Omaha het volgende:
Het is best een leuk programma maar het scoort niet al te best..
Tering, om Peter vd Vorst gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
* gaat vanavond voor de tweede keer naar De Slimste Mens Ter Wereld kijken![]()
Peter vd Vorst doet meeEn daarom kijk ik.
WAUW! Een post met minder dan 40 regelsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef RM-rf het volgende:
Nou, daar wil ik geen kijk-en-luistergeld voor betalen
Om wie ga jij kijken ? Dat ie eruit vliegtquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, om Peter vd Vorst gaan kijkenIk ga ook ff leuk kijken hoe hij er uit gaat vliegen
![]()
Nee, ik kijk om de spontane grappen van Ceesquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Om wie ga jij kijken ? Dat ie eruit vliegt![]()
Eigenlijk kan ik het zelfde tegen jou zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om de spontane grappen van Cees![]()
Ow das een hele opluchtingquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het zelfde tegen jou zeggen.
Maar ik gun je dat je elke dag Cees ziet![]()
Dan gun ik jou elke dag dat je Peter ziet, vanavond dus...quote:
Maurice de Hond ligt er uit. Hij moest het in de finale afleggen tegen Peter vd Vorst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeten!
Was het leuk?
Wie ligt er uit?
Nee, geen Donald Duck vragenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Ik ben onder de indruk! Het is jammer dat de herhaling pas om half 2 vannacht is ofzo, want anders had ik die gekeken!
Geen Donald Duck vragen meer deze keer?
Cees en Peter waren weer leuk hequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Was wel leuk vanavond !!
Allemaal waren ze leuk !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cees en Peter waren weer leuk he![]()
Eerst Peter zien a's maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef Olmo het volgende:
Dit programma mag gelijk van de Nederlandse buis! Belgen kunnen dit veel beter
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik stap ook mooi over op de Belgische versie!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef Olmo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik stap ook mooi over op de Belgische versie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Mike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]Of je leest de spoiler even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef static het volgende:psstttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook gedaan, maar ik dacht misschien had je nog wat infoquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef static het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Blijf je bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |