Dat is juist een zapmoment voor mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Cees maakt het nog een beetje leuk om naar te kijken
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Cees maakt het nog een beetje leuk om naar te kijken
Hoorde ik ook ja! Best hard ook.!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde opeens een vreemd geluidje door m'n boxen heen, ben ik nu gek of was dat zo?.
Inderdaad. Dat komt zo kneuzig over de hele tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef static het volgende:
[..]
Dat is juist een zapmoment voor mij.
Nee, ik verslikte me in mijn biertje, het was nog surround ook; dacht dat er iemand in de kamer stond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
Ik hoorde opeens een vreemd geluidje door m'n boxen heen, ben ik nu gek of was dat zo?.
For him to poop on, neem ik aan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
Rob Oudkerk, leuke tegenstander voor Hans.
Jep hoorde ik ook. Was bij de laatste 2 antwoorden met die vraag over de nog levende Rolling Stonesquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
ja ik vind Jan-Joost ook een beetje irritant worden. Hij heeft af en toe van die 'grapjes' die helemaal nergens op slaan. Zijn stopwoordje heb ik iig al gevonden: sjésuhuhusssquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren weer gekeken.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-JoostEn de rol van Cees vind ik ook een beetje nutteloos, ik heb niet bij hem het idee dat het zo'n bolleboos is, maar eerder alles heeft ingestudeerd vlak voor de uitzending.
Voor de rest een leuk programma
Juist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja ik vind Jan-Joost ook een beetje irritant worden. Hij heeft af en toe van die 'grapjes' die helemaal nergens op slaan.
Heeft hij waarschijnlijk geleerd bij NSEquote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-Joost![]()
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef Urquhart het volgende:
Gisteren weer gekeken.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jan-JoostEn de rol van Cees vind ik ook een beetje nutteloos, ik heb niet bij hem het idee dat het zo'n bolleboos is, maar eerder alles heeft ingestudeerd vlak voor de uitzending.
Voor de rest een leuk programma
Klopt, in één van de eerste afleveringen zag je Cees ook zijn grap van zijn kaartje lezenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is ook ingestudeerd. Let maar eens op de aftiteling, daar staat de tekstschrijver in vermeld.
Hans is erg slim.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef BVO het volgende:
Wat trekt die Jan-Joost toch altijd vreemde gezichten. 't Is ook een kwal, maar dat is needless to say.
Die Hans is nog niet eens zo slim, de rest is gewoon ontzettend dom.
Als Henk er vanavond meteen uitvliegt, kijk ik morgen echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Kokstra het volgende:
Henk Westbroek moet toch wel kunnen winnen van Jan Joost...
Het is best een intelligente man hoor, maar zijn intelligente voorkomen komt vooral ook door de domheid van de rest. De dingen die hij weet heb ik meestal ook welquote:
Ik denk zelfs dat Hans een goede kans maakt om te winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nou, het wordt er niet beter op...die knuppel van een Jan Joost wil er maar niet uit, al ligt dat meer aan de desinteresse van Henk dan aan z'n eigen kunnen. En die laatste vraag...![]()
Hans die blijft nog wel een tijdje zitten denk ik.
Ow haha, snel ff kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Maurice de Hond nu te gast.
Zal binnen enkele minuten beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef FuTilE het volgende:
Ah, hopelijk is er nog een herhaling... Mooi dat die klare lamlul eruit is... [afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal binnen enkele minuten beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |