Je hebt al een nieuwe zie ik. Ziet er best aardig uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wou een sjieke met een baard op aanraden van andere users.
Eventjes snel gemaakt, zeg maar of je er tevreden mee bent.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Lukt het een niet, dan lukt het op een andere manier wel
En op de nieuwe manier wordt 'ie beter en grappiger
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
.
Wat wil je als uploadicon, 1 losstaand frame waar je de man ziet in deze sphere?
Ik heb er al eerder naar gekeken, maar niet meer dan dat. Ik kan namelijk geen slideshow makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Andiyan het volgende:
Héy jarige Yeahinho, kun je misschien even kijken wat je voor mij kunt doen als je dit leest (zal wel morgen worden)?![]()
dan krijg je naast mijn oneindige dankbaarheid nog een hele mooie beloning in het IDO-topic op de koop toe.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb er al eerder naar gekeken, maar niet meer dan dat. Ik kan namelijk geen slideshow maken.
Toch vandaag trouwens, verjaardag vier ik morgen omdat ik fijn om 6.45 weer op moet.
weer 2 punten erbij.
Iemand?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, hij heeft geen oogballen
En graag dat z'n mond een streepje ofzo wordt, want het orginele plaatje heeft geen ogen en geen mond namelijk.
En kan je ervoor zorgen dat die oogpupillen niet tegelijk draaien?
Ik ben zelf al aan het prutsen geweest met een gratis gif animator, en dit is het resultaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef CybPraetorian het volgende:
ah dit topic weer gevonden. Ik zal wat plaatjes zoeken, editen en posten voor jullie voor een geanimeerde.
Ik denk dat jullie het onderwerp al wel kunnen raden aan de hand van mn huidige.
misschien heeft er al iemand een animated gemaakt van Clarkson/Hammond/May / Top Gear...??![]()
ja ik ken deze al, maar die heeft iemand al op fok, want daar heb ik hem van.
[afbeelding]
update:
hier alvast wat startvoer
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier nog meer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
je moet je icoon even op je hardeschijf opslaan en dan je hem zo uploaden naar Fok!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef ymme het volgende:
Deze heb ik op photobucket staan. Maar als ik ze al icoon wil gebruiken krijg ik deze melding:
Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Het gaat om dit icoon: Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Hij is opgeslagen bij mijn afbeeldingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar hij is net te groot om te plaatsen....... is daar misschien iets aan te doen?
[..]
je moet je icoon even op je hardeschijf opslaan en dan je hem zo uploaden naar Fok!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Hij is opgeslagen bij mijn afbeeldingen.
En dan toen heb ik het op photobucket.com gezet.
En toen de URL bij Selecteer je plaatje: gezet. En toen op Uploaden geklikt.
En dan krijg ik die melding dus.
Het is een bewegend plaatje. Dan moest deze toch altijd op een server staan ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]op je harde schijf opslaan
dan ga je naar user icoon manager en daar doe je bladeren, selecteren en oploaden.
waar maakt niet uit, als je het maar terug kan vinden als je gaat bladeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is een bewegend plaatje. Dan moest deze toch altijd op een server staan ofzo.
ja sorry ik heb hier totaal geen verstand van.
Maar op harde schijf opslaan.
Waar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |