Hee tof man! Tnx!!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik er van kan maken:
[afbeelding] of [afbeelding]
Kan iemand die van mij nog doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
die vervaagt naar deze:
[afbeelding]
en terug![]()
iemand?![]()
Zelfs Fok!-uploadbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand deze klein genoeg maken én toch scherp?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef Adome het volgende:
mag ik ook?
graag iets leuks met kenny (south park) ofzo
Haal dan inderdaad even de te grote icons eruit!!, er zitten er zelfs tussen van 750 Kb dat is echt veeeeel te groot he !quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Kiteless het volgende:
Ik heb een scriptje voor m'n icon zodat elke keer dat de pagina geladen wordt, m'n icon willekeurig gekozen wordt uit een directory vol met verschillende images/icons.
Voor de coders/scripters onder ons is het niks bijzonders,
maar voor mensen die zelf weinig kaas hebben gegeten van scripten / PHP / computersis het wel leuk.
Mocht iemand 't ook willen en niet weten hoe ie zo'n "random-icon" ding aan de praat krijgt,
mail maar even naar led@beatharness.com,
ik vind 't niet erg om 't even uit te leggen / te helpen.
Al uitgekeken op die ik had gemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
Zou het mischien mogelijk zijn om van deze pic een icoon te maken voor mij?
[afbeelding]
een beetje in dezelfde stijl als m'n huidige icoon als het kan... mag lekker vaag
Neen. Je hebt je huidige nog geen twee weken....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een goede Fok! avatar van maken
60x60 en dat hij er dan ook mooi uitziet.
Nee zeker ben ik niet op die vorige uitgekeken, die is echt meer dan geniaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Al uitgekeken op die ik had gemaakt.. Dan krijg je een nieuwe.
. Zeg maar eerlijk wat je ervan vindt en of je iets(of alles) veranderd wilt hebben.
[afbeelding]
Zelfde directory als waar deze in staat, zijn gewoon open dirs(de locatie min de bestandsnaam dus).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je m'n vorige nog ergens staan? Heb de link weggehaald maar wil 'm graag bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |