Die was van de C1000 en kost maar lieft 0.48 cent gek !quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef XiChico het volgende:
Morgen kun je nieuwe kopen bij de Aldi voor 0.25 cent.
Ik ga nooit winkelen omdat ik mijn pc nooit mag verlaten.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan jat je toch een nieuwe bij de Edah op de Tongerseweg.. dat doen ze allemaal bij jou in de straat.
Hij zit ook op Fok!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn god, betekent dat dat er nog zo'n josti rondloopt en nutteloos lucht verbruikt?
quote:Ik denk : boh lekker gek energy drink, dus ik neem een slik/ lik een beetje aant blikje. Ik zo : ey bedankt voor
Dat doet me denken aan een andere user, blikkerlikker.quote:
Nee, maar ik nam een slok en mijn tong raaktje het blikje aan !quote:
Ik ken nog wel iemand die graag fietsen aftrektquote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, maar ik nam een slok en mijn tong raaktje het blikje aan !
Of is dat verboden ?
Wat zijn we aardig opeens nadat iedereen aant zeiken was over je postquote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef AkTje het volgende:
Hehe weer zo'n kansloos topic![]()
Maja je kan ermee lachenIk snap ook niet hoe je het verzint maar goed
Nee maar wel vet smerigquote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, maar ik nam een slok en mijn tong raaktje het blikje aan !
Of is dat verboden ?
Ik geef je gelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef Thrilled het volgende:
wat ben jij voor dom achterlijk rund.. je neemt een slok, en vraagt dan in principe of hij hem op wilt drinken.. je moest gewoon je smoel houden en leeg drinken! eigen schuld, slotje
Of je het nou met je lip of met je tong aanraaktquote:
Steek volgende keer je pielemuis in het blikje, weet je zeker dat je broer het niet meer moet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of je het nou met je lip of met je tong aanraaktwtf is t3h difference mijn allergoeiste vriend ?
Ik wil jullie gewoon laten meegenieten van mijn spannende avonturenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef Thrilled het volgende:
overigens, je doet nu té veel je best om als domme, achterlijke kamper over te komen met matig grappige topics, met daarin veelvuldig gebruik makend van: boh, hendig, sjiek, gek etc etc.. neem vakantie en probeer het daarna nog een keer...
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Steek volgende keer je pielemuis in het blikje, weet je zeker dat je broer het niet meer moet.
(of zou hij het dan nog steeds in een glas gieten)
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef Beach het volgende:
Vertel nog eens van dat verhaal in de c1000toen je moest spiegelen en de vloer moest vegen
Dat is ook echt het bedoeling van dit topic.quote:
Blikje of pielemuisquote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef greatgonzo het volgende:
als ik de broer was, had ik hem in Maikuuul's reet geduwd..
heb je je hek nou al eens gerepareerd?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Guitige_Ridder het volgende:
boh gek, vandaag ook, zo'n vent kijkt zo naar mij, ik zovan: KLATS wheheh, boh gek.
Volgens mij is die broer een zware droogkloot en schud ie em met een ijskoude pokerface gewoon in een glas. En zuipt ie net zo op.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Steek volgende keer je pielemuis in het blikje, weet je zeker dat je broer het niet meer moet.
(of zou hij het dan nog steeds in een glas gieten)
Dat pauperding komt sowieso niet vooruitquote:Op woensdag 21 december 2005 22:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
heb je je hek nou al eens gerepareerd?
ontopic: je hebt dat broertje niet eens met een ketting achter je brommer gehangen om zijn huid weg te schrapen, of komt dat pauper ding dan niet meer vooruit?
Un ban?? permban zal je bedoelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef AkTje het volgende:
Hehe waar zijn je internet vrienden Maikuuuul ?
Go thrilledTijd weer voor un ban voor Maikuul!
Un = eenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
Un ban?? permban zal je bedoelen?
ik snap dat: Go Thrilledquote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef AkTje het volgende:
Go thrilledTijd weer voor un ban voor Maikuul!
Wat snap je niet aan het woord "aanmoedigen"quote:
Da's goedkoopquote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef XiChico het volgende:
Morgen kun je nieuwe kopen bij de Aldi voor 0.25 cent.
Un = ui in t maastrichts...quote:
En niet te zuipen, maar toch drink ik hetquote:
Inderdaad, vroeg hij maar een ban aanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef hollander76 het volgende:
Boh gek, slik jij ff een beetje blauwzuur in plaats van die C1000 energy drink![]()
* hollander76 is Maikuuul moe![]()
graagquote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
Vette shit !
Er stond nog een blikje in de ijskast.
Deze mag dus dicht
Zie sigquote:Op woensdag 21 december 2005 22:12 schreef AkTje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |