Zou Gamedemon voldoende geoefend hebben?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef twi het volgende:
Jongens, stap 1 is alvast gezet om jullie butt the whacken op Live:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef twi het volgende:
Jongens, stap 1 is alvast gezet om jullie butt the whacken op Live:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef rece het volgende:
Bart SmitM'n X-doos 360 is binnen! Zie jullie op Live!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij maar roepen "Ga op de rechterbaan rijden ijkel, ik wil er langs
Verschrikkelijk lelijk.. weet je zeker dat het geen GC screens zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Xrenity het volgende:
Weer een toptitel voor de 360! Frame City Killer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een last heb je dan zegquote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Ipho het volgende:
Hoor ik net dat de winkel waar ik me xbox zou krijgen vandaag failiet is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar kan ik nog een xbox vinden
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Xrenity het volgende:
Weer een toptitel voor de 360! Frame City Killer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja komt omdat we er nog wel even op moeten wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Waar blijft eigenlijk de info over de games die ik echt interessant vond bij de bekendmaking van de Xbox360, zoals Alan Wake en Dead Rising? Het is angstig stil rond die games.
Er wordt gewoon hard aan gewerktquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Waar blijft eigenlijk de info over de games die ik echt interessant vond bij de bekendmaking van de Xbox360, zoals Alan Wake en Dead Rising? Het is angstig stil rond die games.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Ze kunnen toch wel af en toe een nieuw screenshotje doen?.
Nee, dan hadden we er nog helemaal niks over gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Tain het volgende:
Ze hebben nu dezelfde PR in dienst genomen als die van Nintendo
Ja er zijn er een hele hoop, jammer genoeg staan de meeste bij iemand in de huiskamer.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn Xbox360´s in Nederland?
Ik mag em hebben
Mijn plaatselijke media markt heeft er nog zat staan en ze kosten een tientje minder dan de adviesprijs.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn er nog Xbox360´s in Nederland?
Ik mag em hebben
Dat wordt het zeker.... ben hem aan het hypenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef FreddieMercury het volgende:
Ik zag zojuist het 20 minuten durende In-game filmpje van Oblivion, dat moet toch een geweldig spel gaan worden.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja er zijn er een hele hoop, jammer genoeg staan de meeste bij iemand in de huiskamer.
Ik ben meteen begonnen op Veteran en ik vind het eigenlijk wel te doen. Alleen die tankmissies en de D-Day invasie waren tot nu toe echt lastig.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Game_Error het volgende:
Ben nu bezig met Call of Duty op veteran, wat is dat moeilijk, t lijkt wel of die duitsers oneindig veel ammo en granaten hebben (vooral al die granaten zijn irritant)
Kameo is erg mooi hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef FreddieMercury het volgende:
Bezit tot nu toe alleen nog maar PGR3 en twijfel over Kameo, ben bang dat die laatste me gaat teleurstellen als ik hem zou halen.
Hoezo proberen ze ons te fucken, FCK is gewoon DE reden om een HDTV aan te schaffenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef =HellFire= het volgende:
Hahahha wat een kut console is het ook he, die Xbox 360.
Waarschijnlijk proberen die makers van FCK ons gewoon te fucken, dit KAN je niet serieus nemen!
Morgen krijgt de Media Markt Zwolle er 19. Ik heb er iig eentje want ik heb al betaaldquote:Op donderdag 22 december 2005 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mja morgen ff naar de winkels hier
Welke game raden jullie aan ?
Ik dacht zelf aan Project Gotham Racing 3
Hehe je bedoelt, dit is op een klein kut teevee'tje dus, sluit je het op een HDTV aan, dan zijn de graphics nóg mooier dan PGR3?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo proberen ze ons te fucken, FCK is gewoon DE reden om een HDTV aan te schaffen
Ik zou het toch maar doen. Op die manier heb ik een Premium te pakken gekregen in de MM Adam.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef EmjaY het volgende:
Weet iemand op welk tijdstip de Mediamarkt in Amsterdam bevoorraad wordt?
Die telefoniste snapt er echt geen reet van en lult maar wat.
Geen zin om morgen vanaf 9 uur op de stoep te staan daar![]()
Dat heb ik ook gevraagdquote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef twi het volgende:
Misschien kun je gewoon vragen of ze 'm op een presenteerblaadje met prive-butler voor je bewaren. Want ik denk eerlijk gezegd dat zelfs de afdelingsmanager niet kan zeggen wanneer ze precies beschikbaar zullen zijn.
Ah zo vroeg al, k tx.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar doen. Op die manier heb ik een Premium te pakken gekregen in de MM Adam.
Het concept is er goed genoeg voor en de intro trailer ziet er heel gelikt uit, maar het is dan wel een domper als de ingame graphics er dan zo uitzienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Stiekem hoop ik dat FCK echt een topper gaat worden. Dan kan ik iedereen hier uitlachen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Stiekem hoop ik dat FCK echt een topper gaat worden. Dan kan ik iedereen hier uitlachen.
Told you soquote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme wat valt me dat vies tegen zeg PGR3 op live
Kankergfransozen, ik ga er niet meer heen op vakantie ook gewoon, verhonger maar allemaal!!
"Online career" beter woord was geweest "beukfestijn!"
Teringlijers, gaan ze achter je rijden om je er af te kunnen tikken, of naast je rijden en dan duwen.. sodemieter toch een eind op naar je moeder fucking mietje!!!
Rij ik niet slecht, zit steeds wel goed voorin, maar je krijgt de kans niet eens om te winnen op deze manier.
Kut maar op met die online career voor mij, dat is zo gewoon geen doen!
NEE, NIET KOPEN!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mja morgen ff naar de winkels hier
Welke game raden jullie aan ?
Ik dacht zelf aan Project Gotham Racing 3
Die vraag werd hier al beantwoord...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef piet_pelle het volgende:
Collsion off werkt niet bij online carreer of zo ?
je kan vlgs mij nog geen eens friends uitnodigen manquote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
potje racen Bastard? Viva la france!
Jawel, maar niet in carreer mode.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
je kan vlgs mij nog geen eens friends uitnodigen man
Ga het spel niet eens uitspelen door die kutfransozen! Afsteken dat land.
niet bij online carreer maar wel bij gewoon door jou of mij gehoste gamesquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
je kan vlgs mij nog geen eens friends uitnodigen man
Ga het spel niet eens uitspelen door die kutfransozen! Afsteken dat land.
Wie host careermode dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in carreer mode.
Ik zou het wel doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevraagd![]()
Maar ze weten toch wel of hij om 7 uur in de ochtend al voorraad krijgt, in de loop van de ochtend, of in de middag![]()
Nee, 360 is een goed ding.. prachtig ding.... PGR3 is ook leuk in de SP .. maar verder mijn god wat hebben ze dat spel verder verkracht zeg..quote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef twi het volgende:
He Bastard, als je je X360 kwijt wilt, ik woon in de buurt
Niet eens geprobeerd, maar daar krijg je ws onbedoeld dat je iemand opzij tikt meteen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef twi het volgende:
Is 't zo erg dat 't zelfs in een room vol met Friends niet leuk is?
Kreeg je bij PGR2 ook zelden, en meestal ging dat gepaard met een hoop gelach. Met ch dusquote:Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef Bastard het volgende:
Niet eens geprobeerd, maar daar krijg je ws onbedoeld dat je iemand opzij tikt meteen.
Als je in een racespel iemand aantikt wil je nog niet meteen dat ie de vangrail induikt, dat is gewoon een beetje 'rubbing'. Vind het serieus een zware aanfluiting dat het wel zo is in PGR3.. sucked gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kreeg je bij PGR2 ook zelden, en meestal ging dat gepaard met een hoop gelach. Met ch dus
Ook daar tik je iemand zo andersom.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
Erm bastard er is meer dan alleen online carreer...
je kan gewoon zelf lobbys hosten zoals bij pgr2 hoor...
dat kon bij PGR2 ook en daar hoor ik je niet over klagen?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook daar tik je iemand zo andersom.
Het lijkt me vreemd als er een stuk of 5 mensen over dit probleem klagen ze allemaal niet 'hun wagen op de weg kunnen houden'...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:55 schreef washandje het volgende:
Wat een gezeik over de PGR3 online mode
Ok soms worden mensen omgedraaid, maar dan moet je maar gewoon tegen vrienden gamen en bovendien is het echt ook niet zo dat als je iemand anders aanraakt dat hij dan de vangrail in moet duiken/in een spin raakt. Dan ontbreekt het je gewoon aan skill om je wagen op de weg te houden
Told yaquote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme wat valt me dat vies tegen zeg PGR3 op live
Kankergfransozen, ik ga er niet meer heen op vakantie ook gewoon, verhonger maar allemaal!!
"Online career" beter woord was geweest "beukfestijn!"
Teringlijers, gaan ze achter je rijden om je er af te kunnen tikken, of naast je rijden en dan duwen.. sodemieter toch een eind op naar je moeder fucking mietje!!!
Rij ik niet slecht, zit steeds wel goed voorin, maar je krijgt de kans niet eens om te winnen op deze manier.
Kut maar op met die online career voor mij, dat is zo gewoon geen doen!
Why! Whyyyy!!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:35 schreef twi het volgende:
Perfect Dark Zero komt ook deze kant op de komende dagen. Nu nog een console
Ik probeer mensen te waarschuwen, iedereen vindt hem tegenvallen (alleen jij vindt hem leukquote:Op donderdag 22 december 2005 23:41 schreef H.Flick het volgende:
Hou nou eens op het anti-hypen van PD0
Ik denk dat ik hem toch wel hebben, gezellig co-oppen onlinequote:Op donderdag 22 december 2005 23:41 schreef H.Flick het volgende:
Hou nou eens op het anti-hypen van PD0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |