Jazeker, heerlijk! Zat eerst nog te denken aan Condemned ook erg toffe titel maar heb de laatste tijd genoeg donkere cq enge spelletjes gespeeld. Neen, doe mij maar de hippies van het snowboardenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef washandje het volgende:
[..]
Als je van snowboardgames houdt best de moeite waard
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:36 schreef wc-eend het volgende:vandaag verstuurd, morgen istie er
Mijn Premium met CoD 2
Kameo!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Ik ga Condemned ook nog kopen voor de kerstdagen. Ook CoD2 staat voor dan op mijn verlanglijstje, hebben jullie nog tips voor spellen die je met zijn tweeën op één Xbox kan spelen?
Als je van racen houd is PGR wel een aanraderquote:Op donderdag 22 december 2005 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Ik ga Condemned ook nog kopen voor de kerstdagen. Ook CoD2 staat voor dan op mijn verlanglijstje, hebben jullie nog tips voor spellen die je met zijn tweeën op één Xbox kan spelen?
Eensch.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je van racen houd is PGR wel een aanrader
Gewoon bij online career de eerste race pakken. Die E klasse race en je bent er snel genoeg achter.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nieuw topic
PGR3 uitgespeeld op zilver... was fairly easy, de helft ook op goud gedaan maar wilde ff wat achievments eerst scoren.
Nu die tegen de clock serie en het gedeelte voor live nog doen.. maar ik kan LIVE nuEens kijken wat ze bedoelen met dat omtikken op de baan.
Als het echt zo erg is als ze zeggen dat het is vind ik dat echt een flinke bug in het spel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon bij online career de eerste race pakken. Die E klasse race en je bent er snel genoeg achter.
Zeker als je nog als eerste of tweede mag starten.
Ja die zag ik vlgs mij wel ergens op xbox.nlquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van alle arcadespelletjes?
Dat spel ziet er dus NIET next gen uitquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Fillipe het volgende:
Morgen Amped 3 kopen, net even van Xboxyde even 2 filmpjes gedownload van de eerste 10 minuten van Amped 3 en het ziet er leuk uit! Free roaming, en gevarieerd door een beetje onzin is altijd grappig.
http://www.xbox.com/en-US/livearcadexbox360/default.htmquote:Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van alle arcadespelletjes?
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef Emerica het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US/livearcadexbox360/default.htm
Ik ken het maar al te goed helaasquote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef gieling het volgende:
Ik heb nog maar een race online gedaan in de career. Stond 2e en vlak voor een bocht geeft iemand achter me een klein tikje en sta gelijk met mn neus de andere kant op... oh en laatste gelijk natuurlijk
Nee, toch echt niet wanneer ik afrem voor een bocht en de gast achter me datzelfde doet dmv op mij botsen. Als een andere auto met 300km/u vol tegen je auto knalt dan kun je nog zo goed zijn in het recht houden van je auto, maar dan kom je gewoon achterstevoren te staan.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Dus het ligt echt niet aan jullie eigen vermogen om die auto recht te houden dan?
Nou zal ik niet zeggen dat ik super goed ben in PGR3 maar ik kan toch wel behoorlijk racen. Maar als je na een bocht weer netjes recht gaat en je hebt gewoon grip, en je ligt dan ineens in de vangrail dan ligt dat volgens mij niet aan mijn rijkunsten.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Dus het ligt echt niet aan jullie eigen vermogen om die auto recht te houden dan?
Nou, dat is dus met name mijn probleem, op andere manieren valt het nog wel mee. Mensen die bochten nemen door via jou af te remmen verpesten mijn races.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
Ja dat vol op iemand beuken kan ik mij voorstellen dat je dan achterstevoren staat.. maar een tikkie krijgen bij het gezamelijk de bocht indraaien en dan worden omgedraaid door de software is een ander.
Jep.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titel slaat op Condemned neem ik aan?
Ja, dat is een kwestie van met de juiste gamers spelen helaas.. maar dat hou je altijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou, dat is dus met name mijn probleem, op andere manieren valt het nog wel mee. Mensen die bochten nemen door via jou af te remmen verpesten mijn races.
Jep, maar bij online career kun je niet kiezen tegen wie je raced.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is een kwestie van met de juiste gamers spelen helaas.. maar dat hou je altijd.
Ook geen friends uitnodigen?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, maar bij online career kun je niet kiezen tegen wie je raced.
Kudo's haal je toch wel. Daarvoor hoef je niet te winnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook geen friends uitnodigen?
Want ik begrijp dat dat de enige manier is om kudo's voor live te sparen... de andere live optie verliest alle kudo's weer.
Kun je geen kamer maken voor friends only?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Heintje het volgende:
Maar ook al kun je daar vrienden uitnodigen dan word het nog lastig om te zorgen dat je er 7 uitgenodigt heb voordat er vreemden bij zijn.
Dat natuurlijk wel, maar dat telt niet voor je online careerquote:Op donderdag 22 december 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je geen kamer maken voor friends only?
Ah, okay. Dat klinkt redelijk logisch dan eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel, maar dat telt niet voor je online career
Goed nieuws, die achievement is al een tijdje bugged en kan je niet halen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kudo's haal je toch wel. Daarvoor hoef je niet te winnen.
Maar voor de online pro achievement moet je die acht dingen van de online career een keer winnen. Maar ook al kun je daar vrienden uitnodigen dan word het nog lastig om te zorgen dat je er 7 uitgenodigt heb voordat er vreemden bij zijn.
Maar als dat werkt bied ik me wel aan om zo iemand een keer te laten winnen. Als ik dan ook een keer mag winnen..
Tis niet alleen in bochten dat ze je rammen, als je duwen in de bocht is het irritant maar niet zo heel erg aangezien je neus wel gewoon goed staat meestal.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nieuw topic
Eens kijken wat ze bedoelen met dat omtikken op de baan.
Ik haat die lame acties.. is er geen ghost meer als iemand tegen het verkeer in rijd dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed je hebt ook leuke akties, zoals een mongool op de brug die naar je toe komt zetten en jij even vol op je remmen trapt, die zet zichzelf achteruit dan
tegen de richting in wel, ik bedoel als je iemand naar je toe ziet schuiven van links naar rechtsquote:Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haat die lame acties.. is er geen ghost meer als iemand tegen het verkeer in rijd dan?
die klootzakken zijn irritant! rijden constant aan de linker kant!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef zatoichi het volgende:
Engelsen vind ik over het algemeen netjes rijden
En jij maar roepen "Ga op de rechterbaan rijden ijkel, ik wil er langsquote:Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die klootzakken zijn irritant! rijden constant aan de linker kant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |