abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33294618
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef washandje het volgende:

[..]

Als je van snowboardgames houdt best de moeite waard
Jazeker, heerlijk! Zat eerst nog te denken aan Condemned ook erg toffe titel maar heb de laatste tijd genoeg donkere cq enge spelletjes gespeeld. Neen, doe mij maar de hippies van het snowboarden
  donderdag 22 december 2005 @ 00:10:30 #52
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_33294790
Denk dat ik Kameo + Condemned ga halen als ik hem koop.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_33296334
Titel slaat op Condemned neem ik aan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33299401
vandaag verstuurd, morgen istie er Mijn Premium met CoD 2
pi_33299412
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:36 schreef wc-eend het volgende:
vandaag verstuurd, morgen istie er Mijn Premium met CoD 2
Ik zou er niet op rekenen.

Zoals ik eerder heb gezegd is in december TPG een hel.

Behalve als je xbox natuurlijk met een andere bezorgdienst hebt laten sturen
pi_33299573
Denk niet dat degene bij wie ik hem besteld heb zo stom is
  donderdag 22 december 2005 @ 09:20:47 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33299983
*kloenk*

Condemned Gisteren het spannendste level tot nu toe gedaan.... ! Volgens mij chapter 5.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33300288
Ik ga Condemned ook nog kopen voor de kerstdagen. Ook CoD2 staat voor dan op mijn verlanglijstje, hebben jullie nog tips voor spellen die je met zijn tweeën op één Xbox kan spelen?
pi_33300310
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Ik ga Condemned ook nog kopen voor de kerstdagen. Ook CoD2 staat voor dan op mijn verlanglijstje, hebben jullie nog tips voor spellen die je met zijn tweeën op één Xbox kan spelen?
Kameo!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_33300565
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Als je van racen houd is PGR wel een aanrader
pi_33300587
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:52 schreef gieling het volgende:

[..]

Als je van racen houd is PGR wel een aanrader
Eensch.
  donderdag 22 december 2005 @ 10:05:34 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33300847
Oh ja.. nieuw topic

PGR3 uitgespeeld op zilver... was fairly easy, de helft ook op goud gedaan maar wilde ff wat achievments eerst scoren.
Nu die tegen de clock serie en het gedeelte voor live nog doen.. maar ik kan LIVE nu Eens kijken wat ze bedoelen met dat omtikken op de baan.
The truth was in here.
pi_33301258
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nieuw topic

PGR3 uitgespeeld op zilver... was fairly easy, de helft ook op goud gedaan maar wilde ff wat achievments eerst scoren.
Nu die tegen de clock serie en het gedeelte voor live nog doen.. maar ik kan LIVE nu Eens kijken wat ze bedoelen met dat omtikken op de baan.
Gewoon bij online career de eerste race pakken. Die E klasse race en je bent er snel genoeg achter.
Zeker als je nog als eerste of tweede mag starten.

En over hexic, zou moeilijk is het toch niet om in de eerste levels van die rondjes te maken.
Dinsdag had ik in level 2 al een black pearl. En in level 4 de tweede. Helaas is de derde me niet gelukt. Als je pech hebt (of ff niet oplet) dan vallen 3 van die bloementjes bij elkaar en ben je ze dus kwijt. Maar ja, als ik het nog een paar keer probeer dan haal ik die 3 black pearls wel een keer.
Die achievement dat je 6 black pearls in een rondje moet hebben wordt denk ik wel gekkenwerk.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 22 december 2005 @ 10:27:47 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33301400
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef Heintje het volgende:

[..]

Gewoon bij online career de eerste race pakken. Die E klasse race en je bent er snel genoeg achter.
Zeker als je nog als eerste of tweede mag starten.
Als het echt zo erg is als ze zeggen dat het is vind ik dat echt een flinke bug in het spel eerlijk gezegd.
The truth was in here.
pi_33301429
Is er eigenlijk een overzicht van alle arcadespelletjes?
  donderdag 22 december 2005 @ 10:29:55 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33301456
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja die zag ik vlgs mij wel ergens op xbox.nl
The truth was in here.
pi_33301519
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Fillipe het volgende:
Morgen Amped 3 kopen , net even van Xboxyde even 2 filmpjes gedownload van de eerste 10 minuten van Amped 3 en het ziet er leuk uit! Free roaming, en gevarieerd door een beetje onzin is altijd grappig.
Dat spel ziet er dus NIET next gen uit Het is gewoon Amped 2 XL. Ik vond er weinig aan om eerlijk te zijn.
Aight
pi_33301523
Ik heb nog maar een race online gedaan in de career. Stond 2e en vlak voor een bocht geeft iemand achter me een klein tikje en sta gelijk met mn neus de andere kant op... oh en laatste gelijk natuurlijk
pi_33301592
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/livearcadexbox360/default.htm
Aight
pi_33301621
pi_33301641
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef gieling het volgende:
Ik heb nog maar een race online gedaan in de career. Stond 2e en vlak voor een bocht geeft iemand achter me een klein tikje en sta gelijk met mn neus de andere kant op... oh en laatste gelijk natuurlijk
Ik ken het maar al te goed helaas
pi_33301842
Gisteren een duel op Live gedaan, probeer iemand in te halen op de Buccaneer Loop en die gaat gelijk als een wilde inhakken op de zijkant van mijn auto. Geluk dat die loop redelijke veel ruimte heeft. Met wat schampen aan de vangrail er toch naast gekomen en voorbij, rit beslist met 15 seconden voorsprong.

Online zijn er genoeg botsauto liefhebbers, zeker in de snellere klasses is het feest.
pi_33301873
Vaak neem ik de eerste bocht ook inplaats van buiten-binnen-buiten binnen-binnen-binnen zodat ik niet om getikt wordt. Maar als er dan iemand wel goed door de eerste bocht komt verlies je te veel tijd.

Maar ze hadden echt iets moeten maken dat je minder snel gedraait staat.
  donderdag 22 december 2005 @ 10:48:20 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33301901
Dus het ligt echt niet aan jullie eigen vermogen om die auto recht te houden dan?
The truth was in here.
pi_33302036
Zo zonde he, er staat nu al 2 dagen een ongeopende Xbox 360 premium op mijn slaapkamer

Was het maar zaterdagavond, dan ben ik alleen te bereiken mits je je eigen xbox 360 controller meeneemt
Aight
  donderdag 22 december 2005 @ 10:56:53 #76
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33302116
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding] de mijne.
Toegevoegd
pi_33302149
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Dus het ligt echt niet aan jullie eigen vermogen om die auto recht te houden dan?
Nee, toch echt niet wanneer ik afrem voor een bocht en de gast achter me datzelfde doet dmv op mij botsen. Als een andere auto met 300km/u vol tegen je auto knalt dan kun je nog zo goed zijn in het recht houden van je auto, maar dan kom je gewoon achterstevoren te staan.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:00:39 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33302197
Ja dat vol op iemand beuken kan ik mij voorstellen dat je dan achterstevoren staat.. maar een tikkie krijgen bij het gezamelijk de bocht indraaien en dan worden omgedraaid door de software is een ander.
The truth was in here.
pi_33302236
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Nou zal ik niet zeggen dat ik super goed ben in PGR3 maar ik kan toch wel behoorlijk racen. Maar als je na een bocht weer netjes recht gaat en je hebt gewoon grip, en je ligt dan ineens in de vangrail dan ligt dat volgens mij niet aan mijn rijkunsten.
pi_33302288
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
Ja dat vol op iemand beuken kan ik mij voorstellen dat je dan achterstevoren staat.. maar een tikkie krijgen bij het gezamelijk de bocht indraaien en dan worden omgedraaid door de software is een ander.
Nou, dat is dus met name mijn probleem, op andere manieren valt het nog wel mee. Mensen die bochten nemen door via jou af te remmen verpesten mijn races.
pi_33302318

mag de mijne er ook bij?
Ik wil ook nog steeds CoD2 en PGR2 hebben (nadat ik Condemned heb aangeschaft), maar ik heb geen geld geld meer
pi_33302558
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titel slaat op Condemned neem ik aan?
Jep.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:14:00 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33302598
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nou, dat is dus met name mijn probleem, op andere manieren valt het nog wel mee. Mensen die bochten nemen door via jou af te remmen verpesten mijn races.
Ja, dat is een kwestie van met de juiste gamers spelen helaas.. maar dat hou je altijd.
The truth was in here.
pi_33302920
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja, dat is een kwestie van met de juiste gamers spelen helaas.. maar dat hou je altijd.
Jep, maar bij online career kun je niet kiezen tegen wie je raced.

Ik heb ook vaak dat ik dwars door een bocht ga en dat er dan iemand zijn auto aan de binnenkant tegen die van mij zet. Waardoor ik van mijn lijn af ga en tegen de vangrail kom. En dan verlies ik dus meer tijd dan de gene die mij raakte.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:28:36 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33302948
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:27 schreef Heintje het volgende:

[..]

Jep, maar bij online career kun je niet kiezen tegen wie je raced.
Ook geen friends uitnodigen?
Want ik begrijp dat dat de enige manier is om kudo's voor live te sparen... de andere live optie verliest alle kudo's weer.
The truth was in here.
pi_33302954
TV ophalen
pi_33303163
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ook geen friends uitnodigen?
Want ik begrijp dat dat de enige manier is om kudo's voor live te sparen... de andere live optie verliest alle kudo's weer.
Kudo's haal je toch wel. Daarvoor hoef je niet te winnen.
Maar voor de online pro achievement moet je die acht dingen van de online career een keer winnen. Maar ook al kun je daar vrienden uitnodigen dan word het nog lastig om te zorgen dat je er 7 uitgenodigt heb voordat er vreemden bij zijn.

Maar als dat werkt bied ik me wel aan om zo iemand een keer te laten winnen. Als ik dan ook een keer mag winnen..
pi_33303204
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Heintje het volgende:

Maar ook al kun je daar vrienden uitnodigen dan word het nog lastig om te zorgen dat je er 7 uitgenodigt heb voordat er vreemden bij zijn.
Kun je geen kamer maken voor friends only?
pi_33303324
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kun je geen kamer maken voor friends only?
Dat natuurlijk wel, maar dat telt niet voor je online career
pi_33303341
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:42 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat natuurlijk wel, maar dat telt niet voor je online career
Ah, okay. Dat klinkt redelijk logisch dan eigenlijk.
pi_33304396
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Heintje het volgende:

[..]

Kudo's haal je toch wel. Daarvoor hoef je niet te winnen.
Maar voor de online pro achievement moet je die acht dingen van de online career een keer winnen. Maar ook al kun je daar vrienden uitnodigen dan word het nog lastig om te zorgen dat je er 7 uitgenodigt heb voordat er vreemden bij zijn.

Maar als dat werkt bied ik me wel aan om zo iemand een keer te laten winnen. Als ik dan ook een keer mag winnen..
Goed nieuws, die achievement is al een tijdje bugged en kan je niet halen.
Het is de enige die ik mis nog
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nieuw topic

Eens kijken wat ze bedoelen met dat omtikken op de baan.
Tis niet alleen in bochten dat ze je rammen, als je duwen in de bocht is het irritant maar niet zo heel erg aangezien je neus wel gewoon goed staat meestal.
maar als mensen dat met 300km per uur doen wel das gewoon beuken.
kheb ook vaak zat dat ik in new york over die brug rij en dat ik iemand al draftend in haal dat hij me achterstevoren zet, of dat hij mij in begint te halen en de achterkant van me auto een tik geeft en dan kom je (zeker met die Ferrari f50 gt) in de spin en heb je zo goed als verloren.
Maargoed je hebt ook leuke akties, zoals een mongool op de brug die naar je toe komt zetten en jij even vol op je remmen trapt, die zet zichzelf achteruit dan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 22 december 2005 @ 12:29:13 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33304508
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:

Maargoed je hebt ook leuke akties, zoals een mongool op de brug die naar je toe komt zetten en jij even vol op je remmen trapt, die zet zichzelf achteruit dan
Ik haat die lame acties.. is er geen ghost meer als iemand tegen het verkeer in rijd dan?
The truth was in here.
pi_33304779
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik haat die lame acties.. is er geen ghost meer als iemand tegen het verkeer in rijd dan?
tegen de richting in wel, ik bedoel als je iemand naar je toe ziet schuiven van links naar rechts
pi_33305087
Zijn de "fair play regels" niet ergens te vinden toevallig? Dat zou wel makkelijk zijn. Ik probeer meestal zo eerlijk mogelijk te spelen, maar ja ik heb dat spel nog niet helemaal onder controle, dus wil nog wel eens iemand goed raken. Gelukkig kom je met sorry al een heel eind

Ik denk dat het heel lastig is om zonder vervelende mensen in een race te zitten. Engelsen vind ik over het algemeen netjes rijden. Fransen heb ik niet veel ervaring mee, behalve een keer, en die zat de hele tijd in mijn oor te hijgen. Spanjaarden zijn tot nog toe het vervelendst...
pi_33305161
Mensen die lopen te hijgen in hun head-set zijn zó irritant
pi_33305173
Alles wat niet Nederlands, Duits of Engels is probeer ik sowieso te vermijden, heb het meeste last gehad met Amerikanen en Fransen iig .
pi_33305298
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:47 schreef zatoichi het volgende:
Engelsen vind ik over het algemeen netjes rijden
die klootzakken zijn irritant! rijden constant aan de linker kant!
  donderdag 22 december 2005 @ 13:18:16 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33306079
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

die klootzakken zijn irritant! rijden constant aan de linker kant!
En jij maar roepen "Ga op de rechterbaan rijden ijkel, ik wil er langs
The truth was in here.
pi_33306541
Nog steeds van plan van het weekend een X360 te gaan kopen als ik er dan een kan vinden, launchtitels worden in iedergeval Condemned en PGR3.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:40:16 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33306951
Jongens, stap 1 is alvast gezet om jullie butt the whacken op Live:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')