Zou Gamedemon voldoende geoefend hebben?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef twi het volgende:
Jongens, stap 1 is alvast gezet om jullie butt the whacken op Live:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:40 schreef twi het volgende:
Jongens, stap 1 is alvast gezet om jullie butt the whacken op Live:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef rece het volgende:
Bart SmitM'n X-doos 360 is binnen! Zie jullie op Live!
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij maar roepen "Ga op de rechterbaan rijden ijkel, ik wil er langs
Verschrikkelijk lelijk.. weet je zeker dat het geen GC screens zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Xrenity het volgende:
Weer een toptitel voor de 360! Frame City Killer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een last heb je dan zegquote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Ipho het volgende:
Hoor ik net dat de winkel waar ik me xbox zou krijgen vandaag failiet is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar kan ik nog een xbox vinden
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:05 schreef Xrenity het volgende:
Weer een toptitel voor de 360! Frame City Killer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja komt omdat we er nog wel even op moeten wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Waar blijft eigenlijk de info over de games die ik echt interessant vond bij de bekendmaking van de Xbox360, zoals Alan Wake en Dead Rising? Het is angstig stil rond die games.
Er wordt gewoon hard aan gewerktquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Waar blijft eigenlijk de info over de games die ik echt interessant vond bij de bekendmaking van de Xbox360, zoals Alan Wake en Dead Rising? Het is angstig stil rond die games.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 22 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Ze kunnen toch wel af en toe een nieuw screenshotje doen?.
Nee, dan hadden we er nog helemaal niks over gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Tain het volgende:
Ze hebben nu dezelfde PR in dienst genomen als die van Nintendo
Ja er zijn er een hele hoop, jammer genoeg staan de meeste bij iemand in de huiskamer.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn Xbox360´s in Nederland?
Ik mag em hebben
Mijn plaatselijke media markt heeft er nog zat staan en ze kosten een tientje minder dan de adviesprijs.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn er nog Xbox360´s in Nederland?
Ik mag em hebben
Dat wordt het zeker.... ben hem aan het hypenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef FreddieMercury het volgende:
Ik zag zojuist het 20 minuten durende In-game filmpje van Oblivion, dat moet toch een geweldig spel gaan worden.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja er zijn er een hele hoop, jammer genoeg staan de meeste bij iemand in de huiskamer.
Ik ben meteen begonnen op Veteran en ik vind het eigenlijk wel te doen. Alleen die tankmissies en de D-Day invasie waren tot nu toe echt lastig.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Game_Error het volgende:
Ben nu bezig met Call of Duty op veteran, wat is dat moeilijk, t lijkt wel of die duitsers oneindig veel ammo en granaten hebben (vooral al die granaten zijn irritant)
Kameo is erg mooi hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 17:05 schreef FreddieMercury het volgende:
Bezit tot nu toe alleen nog maar PGR3 en twijfel over Kameo, ben bang dat die laatste me gaat teleurstellen als ik hem zou halen.
Hoezo proberen ze ons te fucken, FCK is gewoon DE reden om een HDTV aan te schaffenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef =HellFire= het volgende:
Hahahha wat een kut console is het ook he, die Xbox 360.
Waarschijnlijk proberen die makers van FCK ons gewoon te fucken, dit KAN je niet serieus nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |