Ja, of anders sterf jij hier even met je hopeloze topicquote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef nvido het volgende:
Ja , of anders sterf je even met je hopeloze reacties ? bij voorbaat dank.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef veldmuis het volgende:
afgetrokke op de fiets?
hopeloze reacties passen nou eenmaal zo mooi in een hopeloos topic...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef nvido het volgende:
Ja , of anders sterf je even met je hopeloze reacties ? bij voorbaat dank.
Het afzeiken van mensen die dit overkomt is idd nogal hopeloos en ik denk persoonlijk niet dat wegduiken voor dit soort incidenten door het slachtoffer de grond in te boren, erg gaat helpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
hopeloze reacties passen nou eenmaal zo mooi in een hopeloos topic...
Dat is dus de klacht. Er was geen aanleiding.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef Houniet het volgende:
wat was de aanleiding danhad je zijn fiets gejat ofzo
Het zit hem ook nogal in de manier waarop hij zijn verhaal doet! Kom op zeg, dan kun je geen sympathieke reacties verwachten...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het afzeiken van mensen die dit overkomt is idd nogal hopeloos en ik denk persoonlijk niet dat wegduiken voor dit soort incidenten door het slachtoffer de grond in te boren, erg gaat helpen.
Daar gaat het foutquote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef nvido het volgende:
En nee , ik ben geen negroïde persoon , gewoon een Nederlander.
Dat is nu niet echt iets om trots op te zijn.
En hoe had hij het dan moeten brengen? Op z'n Philip Freriks?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zit hem ook nogal in de manier waarop hij zijn verhaal doet! Kom op zeg, dan kun je geen sympathieke reacties verwachten...
Zonder het onmiddelijke gebruik van het woord "josti". Zonder er een stoer "ik heb ze allemaal in elkaar geslagen"-verhaal erachter aan. Zonder een verwijzing naar "ons land". Zou al een aardig begin zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En hoe had hij het dan moeten brengen? Op z'n Philip Freriks?
Dan ligt het aan je hoofdquote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef nvido het volgende:
Dit is al de 2e keer binnen het jaar dat ik bijna in elkaar wordt geslagen.
De 1e keer , ik kwam terug van voetbal en 2 personen vonden het nodig om mij aan te houden en mij te vragen of ik nog enige waardevolle bezittingen bij mij had.
Ik dus ontkennen en verder fietsen.
Maar dat was het nog niet , ze bleven achter mij fietsen.
En het is dat het toen glad was , want anders was ik nooit een keer heelhuids thuisgekomen.
Daar heb je het al hé!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef nvido het volgende:
[..]
Dat is dus de klacht. Er was geen aanleiding.
Ik keek in het bushokje en toen was het eigenlijk al te laat.
Mensen die 's avonds laat in bushokjes zitten , zonder de intentie te hebben om een bus te pakken die zijn voor mij al 'onnuttig' bezig.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zonder het onmiddelijke gebruik van het woord "josti". Zonder er een stoer "ik heb ze allemaal in elkaar geslagen"-verhaal erachter aan. Zonder een verwijzing naar "ons land". Zou al een aardig begin zijn geweest.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef BGN het volgende:
Ik denk dat het lemmingtopic leuker wordt.
p.s. allemaal heel stoer hoor, maar ga nu maar weer naar bedje toe.quote:Drie jongeren in elkaar geslagen na heldendaad.
De drie slachtoffers, nog hevig geschokt van het gebeuren, probeerden een man tegen te houden, die net een bejaarde haar handtas had gestolen. Door de man van zijn fiets af te halen dachten zij hem te stoppen. Op deze actie reageerde de man zeer aggressief en begon één van de jongens in elkaar te slaan, toen hij hier genoeg van had waren de 2 anderen aan de beurt, gelukkig bleef het voor hen bij een bedreiging aan het adres van hun moeder. Hierna vervolgde de man zijn weg, de slachtoffers zeer geschrokken achterlatend. Frappant detail: In zijn haast om weg te komen heeft de man het gestolen handtasje op straat laten liggen.
Netjes. Maar je verdraait mijn rol in het verhaal.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef immortalsean het volgende:
oftewel, morgen op nu.nl
[..]
p.s. allemaal heel stoer hoor, maar ga nu maar weer naar bedje toe.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef immortalsean het volgende:
oftewel, morgen op nu.nl
[..]
p.s. allemaal heel stoer hoor, maar ga nu maar weer naar bedje toe.
Of mensen 'onnuttig' bezig zijn moeten ze ook zelf weten.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef nvido het volgende:
[..]
Mensen die 's avonds laat in bushokjes zitten , zonder de intentie te hebben om een bus te pakken die zijn voor mij al 'onnuttig' bezig.
Ten tweede , ik vertel het hele verhaal , en ik heb er maar 1 in elkaar zitten klappen.
Dat zou iedereen doen die van zijn fiets af wordt gesleurd.
En waar ik naar verwijs maak ik altijd nog zelf uit.
Hun taalvermogen is zeker aangetast..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef AcidTrance het volgende:
Je doet er wel luchtig over![]()
Ik ken slachtoffers van zinloos geweld (want dat is het waarschijnlijk) die zijn er heel anders aan toen.
No shit!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef nvido het volgende:
[..]
Netjes. Maar je verdraait mijn rol in het verhaal.
Ik doe er luchtig over , ik zit nog vol met adrenaline van net.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef AcidTrance het volgende:
Je doet er wel luchtig over![]()
Ik ken slachtoffers van zinloos geweld (want dat is het waarschijnlijk) die zijn er heel anders aan toen.
en hun uiterlijk:quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hun taalvermogen is zeker aangetast..
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef nvido het volgende:
1 josti trekt mij zonder enige aanleiding af
Leg mij eens uit, wat is een 'allochtonisch' uiterlijk...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef SynchroSteve het volgende:
Laat me raden je hebt een allochtonisch uiterlijk?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja ik dacht al, mensen die er normaal uitzien en zich ditto gedragen overkomt zoiets nooit. Je zal het er dus wel zelf naar gemaakt hebben.
Oorbel.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie ik eruit als een vechtersbaas ?
Denk het niet.
En btw , ik heb sinds vanmiddag een korte haarbos.
Ah kale kop en een lonsdale jas zeker.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk het niet.
Nee, meer als iemand waarop je makkelijk wat agressie kwijt kanquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk het niet.
Ga eens langs bij de Sovakquote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, overkwam mij zoiets maar ooit.![]()
je foto posten op fokquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk het niet.
design, met een capuchon-sweatshirt...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef nvido het volgende:
Geen lonsdale. Meer de design kant op { niet om op te scheppen}
En geen kale kop. Maar een stuk korter dan op die foto.
En die 'oorbel' is al uit.
Nee, maar wel als een homo waar Carlo Boshart en Albert van der Linden tegelijk overheen zijn geweest en die onlangs is afgetrokken is door een fietsquote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk het niet.
Stil. Dolce & Gabbanaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
design, met een capuchon-sweatshirt...![]()
![]()
Wibra merkenquote:
Zie je wel. Het praat ook al als Maikuul, vast zijn broertjequote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef nvido het volgende:
kenker paupers stik d'rin.
Geen beginnen aan , levenloze personen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef nvido het volgende:
Personen zoals jij , vragen erom.quote:
jij dan kenkerlelquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef nvido het volgende:
Te laatquote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef t0y het volgende:
Dude haal je foto weg, voor ze je met maikuuul vergelijken.
Bullshit topic trouwens.
Vragen om wat? Josti's die je aftrekken?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef nvido het volgende:
[..]
Personen zoals jij , vragen erom.
Maar ik neem aan dat jij nooit buiten komt.
wanker.
Ik zie hetquote:
Hoe snugger ben je ook door je eigen foto te posten na zo'n topicquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef nvido het volgende:
Vreemd genoeg vragen anderen erom, maar overkomt het steeds TS, vreemd... maar waar!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Vragen om wat? Josti's die je aftrekken?![]()
Een enschedese homo Pro MBO ICT wannabee prutserquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe snugger ben je ook door je eigen foto te posten na zo'n topicVooral i.c.m. met je voor en achternaam + woonplaats in je profiel
!
Guus kom naar huus want de k...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe snugger ben je ook door je eigen foto te posten na zo'n topicVooral i.c.m. met je voor en achternaam + woonplaats in je profiel
!
moeten door de fiets getrokken wordenquote:
Wie vraagt wordt overgeslagen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vragen anderen erom, maar overkomt het steeds TS, vreemd... maar waar!
Ja nou weet je zeker dat Meki, Kastanova en de andere Sisters van Fok een keer langskomen als het donker isquote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
!
Alsof een fiets beter is, leuk he, andere mensen een minderwaardigheidscomplex aanpraten.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik kan niet vergeleken worden met die 'Maikuuul'
2 ) ik heb geen scooter { auto instead }
We hebben inderdaad een vervanger voor JunkieS., maikuuul en weet ik veel wie gevondenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef honebecke het volgende:
Staan we daar rustig in een bushokje, komt er ineens zo'n kale josti op een fiets en slaat er zo maar op los..
Sta je rustig in ons kikkerlandje op de bus te wachten gebeurt je zoiets, waar gaat het heen met deze wereld..
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja nou weet je zeker dat Meki, Kastanova en de andere Sisters van Fok een keer langskomen als het donker is
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef nvido het volgende:
Ik kan niet vergeleken worden met die 'Maikuuul'
1 ) Ik vul geen vakken { werk ik de horeca } klinkt kinky![]()
2 ) ik heb geen scooter { auto instead } Fiets
3 ) ik heb geen boeren pimp jas met snor op mijn muts. Nee, want jij hebt design capuchons![]()
![]()
4 ) ik weet wel hoe ik moet spellen en praten. Zolang je smoel niet al te verbouwd is, dan tenminste.
Ja, paar dagen geleden sprong een of andere josti ook ineens voor me auto met zijn Dolce en Gambana shirtje aan. Ikke remmen, wilde nog toeteren en schelden, maar ja zo'n josti snapt dat niet he..Moet je lief voor zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef honebecke het volgende:
Staan we daar rustig in een bushokje, komt er ineens zo'n kale josti op een fiets en slaat er zo maar op los..
Sta je rustig in ons kikkerlandje op de bus te wachten gebeurt je zoiets, waar gaat het heen met deze wereld..
Whehehe je lijkt wel een wijf man ik denk dat ze je wilden verkrachten.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef nvido het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk het niet.
Je bedoelt je ouders zeker. Ja, die van mij hebben er ook eentje ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef nvido het volgende:
Stik erin. Ik heb een auto. Nu heel fijn. Ja ik weet dat ik 16 ben.
Vergeet de design capuchon niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, paar dagen geleden sprong een of andere josti ook ineens voor me auto met zijn Dolce en Gambana shirtje aan. Ikke remmen, wilde nog toeteren en schelden, maar ja zo'n josti snapt dat niet he..Moet je lief voor zijn!
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Ingrate het volgende:
waarom terug vechten, nodig zijn ouders uit voor een goed gesprek thuis
En een dikkie kwak-vlek, poe.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Zo triest als iemand dat doet.
Stel je voor gek, ze trekken me van mijn fiets en mijn sjieke jas is kapot. Dan zou ik pas boos worden
Oh nee, ik voel mij zwaar beledigd.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef nvido het volgende:
aan iedereen : Je moeder met een badjas aanen sterf snel graag
* Biogarde pakt wat chips en maakt z'n biertje openquote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef nvido het volgende:
Kijk maar uit, komt ie je dalijk slaan met zijn sjieke jasquote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Oh nee, ik voel mij zwaar beledigd.![]()
'Je moeder' typequote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef nvido het volgende:
Ik voel hem wel hard aankomen, denk ik. Mijn moeder in een badjas... gruwel... nee, dat doet echt pijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Oh nee, ik voel mij zwaar beledigd.![]()
Straks durfden ze je anders nog gewoon van je fiets af te trekken!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef nvido het volgende:
Prachtig , op het i-net altijd de grootste paupers / nerds met de grootste bek en als je ze tegenkomt in het echt durven ze je niet eens recht in de ogen te kijken.
En hij vond het nog lekker ook!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Straks durfden ze je anders nog gewoon van je fiets af te trekken!
Jij niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef nvido het volgende:
Wie gaf hier wie nou de klappen.
GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Straks durfden ze je anders nog gewoon van je fiets af te trekken!
Ga maar snel Jetix kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef nvido het volgende:
Nou, jij jezelf gok ik, want over het internet iemand klappen geven gaat nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef nvido het volgende:
Vervolgpost:quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef Pundit_wannabe het volgende:
ALs opa het verkeerd begrepen heeft leest hij dit, onder het genot van een glaasje port, ongetwijfeld in een vervolgpost.
U heeft geheel gelijk. Ik ben geen held, in tegendeel zelfs. Gelukkig hebben we TS nog. En mensen zoals u opa, die voor de minderen opkomen! Respect!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef Pundit_wannabe het volgende:
OK, nou eventjes heel langzaam, want ik ben al oud en dus langzaam (en dien dus met égards en voorzichtigheid benaderd te worden). Ter samenvatting: onze topic starter, zich van geen kwaad bewust, fietst gewoon naar huis en wordt onverhoeds en zonder aanwijsbare aanleiding van zijn fiets getrokken.
Vervolgens verschijnen hier, met hier en daar wat onzinnige en irrelevante verwijzingen naar uiterlijkheden en de stijl van schrijven van onze topic starter, allerlei helfdhatfige en dolgeestige posts die dezelfde topic starter niet allen belachelijk gemaakt, maar waarin zelfs gesuggereerd wordt dat 'hij het wel aan zichzelf te wijten zou hebben'?
Begrijpt opa dat zo goed?
Ja?
Mag ik dan iedereen die het zo hilarisch vindt om slachtoffers van dit soort ACHTERLIJK en ZINLOOS GEWELD belachelijk te maken, vriendelijk edoch dringend verzoeken de tyfus te krijgen? DOET er eindelijk iemand 'ns wat als-ie aangevallen wordt (anders dan schaapachtig kijken en bang doorrennen zoals 90% van de bevolking), krijgt-ie dit over zich heen.
Helden hier, op Fok.
Altijd lachen.
ALs opa het verkeerd begrepen heeft leest hij dit, onder het genot van een glaasje port, ongetwijfeld in een vervolgpost.
Dat soort topic worden niet op fok geopendquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef Pundit_wannabe het volgende:
heel verhaal
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Verhaal
Die lemming is al niet meer grappigquote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef Pelgrim het volgende:
Ik zit te wachten op een topic van 3 op de buswachtende mensen die in elkaar gerost zijn door een aftrekkende fietser
Sjiek shirtje! Dolce en Gambana?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef Furious het volgende:
Plaatjes kunnen hier niet achterwegen blijven:
[afbeelding]
Ach, dus een topic over josti's en klappen uitdelen heeft inhoud, en vraagt derhalve om troostende, gevoelige, meelevende reacties in posts. Ach, had dat dan meteen gezegd!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.Al die trieste standaart reacties rier van mensen met een post-fetish.
Ga eensch posten met iets meer inhoud, want ook al heb je 10.000 een kutnoob blijven jullie.
Ja, 30 euro bij de H&M.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Sjiek shirtje! Dolce en Gambana?
zonder te zeuren hoor , maar ik word sleur geen mensen van fietsen af , omdat ik dan 'zogenaamd' verkeerd kijken , of wat hen ook bezielde.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef Biogarde het volgende:
TS is toch geen minderheid![]()
Die wonen in Afrika![]()
We hebben hier te maken, met een laffe daad![]()
Over je spelling gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef nvido het volgende:
[..]
zonder te zeuren hoor , maar ik word sleur geen mensen van fietsen af , omdat ik dan 'zogenaamd' verkeerd kijken , of wat hen ook bezielde.
Ik vind zelf dat ik terecht heb gehandeld.
Doen we toch al 3 pagina's langquote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef nvido het volgende:
Anders reageer je even ontopic ?
Dus mensen in elkaar slaan vind jij terecht? Wat maakt dat jou beter dan zij die jou van je fiets af trokken?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef nvido het volgende:
[..]
zonder te zeuren hoor , maar ik word sleur geen mensen van fietsen af , omdat ik dan 'zogenaamd' verkeerd kijken , of wat hen ook bezielde.
Ja baas.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef nvido het volgende:
Anders reageer je even ontopic ?
Niemand die zegt dat je NIET goed gehandeld hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef nvido het volgende:
[..]
IE gebruikerquote:
Haal je je leeftijd aan omdat niemand anders 't deed? Vind je 't lekker pimpy een auto te hebben op je 16?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef nvido het volgende:
Stik erin. Ik heb een auto. Nu heel fijn. Ja ik weet dat ik 16 ben.
Goed rel topic was datquote:
Dat was mooi iddquote:
Ik vind je keitof met je 'eigen' auto.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef nvido het volgende:
Nee , je wilt populair lopen doen in de zin van 'oh kijk mij elk taalfoutje aanstippen'
En verder , wie van de lezers hier vind het terecht dat ik iets terug heb gedaan en wie vind dat het eigenlijk niet dat kan , wanneer een persoon van zijn / haar fiets wordt gesleurd dat hij alles maar toelaat door de desbetreffende personen.
quote:
Tuurlijk is het terecht, maar jij post op Fok!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef nvido het volgende:
Nee , je wilt populair lopen doen in de zin van 'oh kijk mij elk taalfoutje aanstippen'
En verder , wie van de lezers hier vind het terecht dat ik iets terug heb gedaan en wie vind dat het eigenlijk niet dat kan , wanneer een persoon van zijn / haar fiets wordt gesleurd dat hij alles maar toelaat door de desbetreffende personen.
als reactie krijgt.quote:goed zo [14.gif]
Ach, soort zoekt soort hequote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is de enige die moeite heeft met deze jongen ?
Ja, je kunt ons geen tikken uitdelen omdat wij tof doen, whehe.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:29 schreef nvido het volgende:
Dat verwacht ik van niemand. Ook niet in RL.
Maar het gaat mij meer om de reacties die de toon zetten in dit topic.
Het blijft i-net , maar volgens mij heb je zelfs op het wereldwijde web grenzen.
Je hebt in ieder geval voorkomen dat je zelf de lul was. Je bent ze gewoon een stap voor geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef nvido het volgende:
Ben jij ook hendig sjiek?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval voorkomen dat je zelf de lul was. Je bent ze gewoon een stap voor geweest
Nu heb je me tuk man, ik kom nooit buiten eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef nvido het volgende:
Ik ben geen type die personen tikken uitdeelt , omdat hij / zij een andere mening heeft.
Andersmans mening respecteer ik , ook al ben het het er niet mee eens.
En wat versta jij onder 'tof' doen ?
Posten in andermans topic omdat je zelf nooit wat meemaakt ?
Pssst, zeg ff tegen wie je het hebt, dan is het wat duidelijkerquote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef nvido het volgende:
Ik ben geen type die personen tikken uitdeelt , omdat hij / zij een andere mening heeft.
Ik word ook niet afgetrokken door josti's.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu heb je me tuk man, ik kom nooit buiten eigenlijk.![]()
Een ding is zeker, ik word in iedergeval niet afgetrokken door josti's. En dat is een feit.
Behalve dan als het in jouw topics gebeurd uiteraard...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef nvido het volgende:
Ja, want jouw zinnen zijn niet te volgenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef nvido het volgende:
[..]
Ik word ook niet afgetrokken door josti's.
Je haalt 2 dingen uit zijn context.
En ik heb niet gezegd dat je nooit buiten kwam.
Verder nog wat ? Misschien een les lezen ?
Mijn ego zou die enorme deuk ook niet kunnen verwerken, als ik afgetrokken werd door josti's, maar er zijn praatgroepen voor weet je. En ja, verder nog wat, kom mij eens een paar tikken uitdelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef nvido het volgende:
[..]
Ik word ook niet afgetrokken door josti's.
Je haalt 2 dingen uit zijn context.
En ik heb niet gezegd dat je nooit buiten kwam.
Verder nog wat ? Misschien een les lezen ?
Mag hopen dat dit jou ook overkomt. Kijken of je dan nog zo 'grappig' bent.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn ego zou die enorme deuk ook niet kunnen verwerken, als ik afgetrokken werd door josti's, maar er zijn praatgroepen voor weet je. En ja, verder nog wat, kom mij eens een paar tikken uitdelen.![]()
Altijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef nvido het volgende:
[..]
Mag hopen dat dit jou ook overkomt. Kijken of je dan nog zo 'grappig' bent.
Die had ik al gedaan, maar goed, hoe meer requests, hoe meer kans er is dat die tekening er ook daadwerkelijk gaat komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet je even een tekening maken om het geheel iet wat te verduidelijken?
Problemen mee ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef existenz het volgende:
Misschien wilde ze wel zijn hendig sjiek horloge!
[afbeelding]
Das beter, je begint het te leren.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef existenz het volgende:
Misschien wilde ze wel zijn hendig sjieke horloge!
[afbeelding]
MSN Smilie!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef t0y het volgende:
Ik herhaal:
Kun je misschien een tekening maken om het geheel te verduidelijken.
Zoveel is dat toch niet gevraagd :S
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das beter, je begint het te leren.
Kijk alweer een nadeel van een fiets, wanneer je met 40 aan komt knallen zie ik niet iemand snel me van me brommer trekken
Geef ik es een oplossing waarom ze jou wilde hebben, is het weer niet goedquote:
Niks, daarom zit er ook een enter tussen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef existenz het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft dat trouwens met het horloge te maken dat jouw scooter net zo hard gaat als een fiets?
Knap dat je met 40 km/h je nog van je brommer kunt aftrekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niks, daarom zit er ook een enter tussen.
Ik bedoelde dat je niet iemand een persoon die 40km/h ofzo gaat van een brommer ziet aftrekken.
Eerst beweert ie dat ie een auto had...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niks, daarom zit er ook een enter tussen.
Ik bedoelde dat je niet iemand een persoon die 40km/h ofzo gaat van een brommer ziet aftrekken.
Dat is eraf slaan, niemand is zo dom om met die snelheid iemand eraf te trekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef nvido het volgende:
[..]
Knap dat je met 40 km/h je nog van je brommer kunt aftrekken.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef nvido het volgende:
ik had gewoon voorspeld dat de TS zo'n josti is.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:51 schreef immortalsean het volgende:
Drie jongeren in elkaar geslagen na heldendaad.
De drie slachtoffers, nog hevig geschokt van het gebeuren, probeerden een man tegen te houden, die net een bejaarde haar handtas had gestolen. Door de man van zijn fiets af te halen dachten zij hem te stoppen. Op deze actie reageerde de man zeer aggressief en begon één van de jongens in elkaar te slaan, toen hij hier genoeg van had waren de 2 anderen aan de beurt, gelukkig bleef het voor hen bij een bedreiging aan het adres van hun moeder. Hierna vervolgde de man zijn weg, de slachtoffers zeer geschrokken achterlatend. Frappant detail: In zijn haast om weg te komen heeft de man het gestolen handtasje op straat laten liggen.
Niet mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja ik dacht al, mensen die er normaal uitzien en zich ditto gedragen overkomt zoiets nooit. Je zal het er dus wel zelf naar gemaakt hebben.
Lezen is moeilijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Eerst beweert ie dat ie een auto had...
Toen reed ie op een fiets...
En nu weer op een brommer???
![]()
Als jij met 40 Km/uquote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk.
Ik heb een brommer en fiets.
Dit is niet jouw topicquote:Op donderdag 22 december 2005 12:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk.
Ik heb een brommer en fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |