Ja, of anders sterf jij hier even met je hopeloze topicquote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef nvido het volgende:
Ja , of anders sterf je even met je hopeloze reacties ? bij voorbaat dank.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef veldmuis het volgende:
afgetrokke op de fiets?
hopeloze reacties passen nou eenmaal zo mooi in een hopeloos topic...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef nvido het volgende:
Ja , of anders sterf je even met je hopeloze reacties ? bij voorbaat dank.
Het afzeiken van mensen die dit overkomt is idd nogal hopeloos en ik denk persoonlijk niet dat wegduiken voor dit soort incidenten door het slachtoffer de grond in te boren, erg gaat helpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
hopeloze reacties passen nou eenmaal zo mooi in een hopeloos topic...
Dat is dus de klacht. Er was geen aanleiding.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef Houniet het volgende:
wat was de aanleiding danhad je zijn fiets gejat ofzo
Het zit hem ook nogal in de manier waarop hij zijn verhaal doet! Kom op zeg, dan kun je geen sympathieke reacties verwachten...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het afzeiken van mensen die dit overkomt is idd nogal hopeloos en ik denk persoonlijk niet dat wegduiken voor dit soort incidenten door het slachtoffer de grond in te boren, erg gaat helpen.
Daar gaat het foutquote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef nvido het volgende:
En nee , ik ben geen negroïde persoon , gewoon een Nederlander.
Dat is nu niet echt iets om trots op te zijn.
En hoe had hij het dan moeten brengen? Op z'n Philip Freriks?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zit hem ook nogal in de manier waarop hij zijn verhaal doet! Kom op zeg, dan kun je geen sympathieke reacties verwachten...
Zonder het onmiddelijke gebruik van het woord "josti". Zonder er een stoer "ik heb ze allemaal in elkaar geslagen"-verhaal erachter aan. Zonder een verwijzing naar "ons land". Zou al een aardig begin zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En hoe had hij het dan moeten brengen? Op z'n Philip Freriks?
Dan ligt het aan je hoofdquote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef nvido het volgende:
Dit is al de 2e keer binnen het jaar dat ik bijna in elkaar wordt geslagen.
De 1e keer , ik kwam terug van voetbal en 2 personen vonden het nodig om mij aan te houden en mij te vragen of ik nog enige waardevolle bezittingen bij mij had.
Ik dus ontkennen en verder fietsen.
Maar dat was het nog niet , ze bleven achter mij fietsen.
En het is dat het toen glad was , want anders was ik nooit een keer heelhuids thuisgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |