abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33551774
Mjah misschien dachten ze te bluffen, met een idee van we zijn met 5 trucs, ze knijpen wel oogje dicht. Tjah dan kan je patstelling krijgen, overigens zal me niet verbazen als de nederlanders alsnog de race inmogen, bluffen kan je namelijk erg ver doorvoeren. Mijn voorspelling: de Dafs doen mee buiten het klassiment om.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:31:43 #227
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33551820
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef At_Fundum het volgende:
Ik snap echt niet dat vrijwel iedereen dit wantoestanden van de FIA/ASO vindt. Dit zijn wantoestanden van de DAF-teams, als je weet dat je die papieren moet hebben dan zorg je dat je ze hebt en als je een week van tevoren die dingen niet hebt moet je dan gaan schreeuwen naar de FIA of welke instantie ook en niet lekker naar Lissabon gaan en dan daar pas klagen.

Ik weet natuurlijk ook niet precies hoe het zit, maar vindt dat in dit geval te snel naar de Dakar-organisatie wordt gewezen. (vorig jaar Bekx vond ik anders)

Voor mij is het vrachtwagenklassement nu ook minder interessant, maar toch geniet ik elk jaar weer ook van de rest van de rally.

DAKAR
Hier sluit ik me bij aan, ik kan niet vaak genoeg zeggen dat het de schuld is van de teams zelf, en niet van de organisatie... Vorig jaar Bekx is trouwens maar om 1 reden anders, en dat is de manier waarop ze hem eruit hebben gegooid, de reden waarom was precies hetzelfde als dit jaar, gewoon door de papieren niet op orde te hebben. De manier waarop was gewoon erg asociaal, om het 1 dag voor de finish te doen terwijl hij het zo ontzettend goed deed.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:31:44 #228
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_33551822
Ze zijn al op weg terug naar Nederland volgens een aantal mensen hier
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_33551841
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:31 schreef jozef444 het volgende:
Ze zijn al op weg terug naar Nederland volgens een aantal mensen hier
We zullen het zien, desnoods missen ze de proloog.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33552154
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef JosvG het volgende:

[..]

Dat was nog voor mijn tijd, was hij echt de held zoals hij altijd aangehaald wordt?
(ik was 5 toen hij overleed hoor, maar heb veel oude truckstars en boekengelezen )

Nee, om heel eerlijk te zijn was het toen net zo'n teringzpooi als nu Compleet met onterechte strafuren voor De Rooy
pi_33552216
Het team van Hans Bekx overnacht in portugal en zal proberen om morgen met het vliegtuig terug te komen. Dit geldt volgens mij ook voor het team van de rooy maar dat weet ik niet zeker.
pi_33552366
Ongelofelijk
Ik kan wel janken
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:45:14 #233
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33552406
Ze zijn idd alweer weg, mijn ouders zijn zojuist in Lissabon aangekomen en de trucks waren allemaal al weggereden en team de Rooy en Bekx hebben een vlucht geboekt voor morgen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:46:44 #234
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33552479
Dit is wel kut zeg....
Je zou denken dat ze (zeker Bekx) na vorig jaar geen risico meer zouden nemen met die homologatie.
Ben benieuwd hoe ze dat nu regelen met sponsoren en dergelijken.
En RTL7 zal ook flink balen zeg...
pi_33552583
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef At_Fundum het volgende:
Ik snap echt niet dat vrijwel iedereen dit wantoestanden van de FIA/ASO vindt. Dit zijn wantoestanden van de DAF-teams, als je weet dat je die papieren moet hebben dan zorg je dat je ze hebt en als je een week van tevoren die dingen niet hebt moet je dan gaan schreeuwen naar de FIA of welke instantie ook en niet lekker naar Lissabon gaan en dan daar pas klagen.

Ik weet natuurlijk ook niet precies hoe het zit, maar vindt dat in dit geval te snel naar de Dakar-organisatie wordt gewezen. (vorig jaar Bekx vond ik anders)
Mwah dan zit je ook maar wat te gissen. Voor hetzelfde geld heeft men bij de FIA de rooy en bekx verzekerd dat de homologatie wel rond zou komen. Zolang je niet precies weet hoe het zit blijft het raden.
Het lijkt nogal amateuristisch, maar aan de andere kant is dat niet te verwachten van 2 teams die al zo lang meedoen en met grote budgetten werken.
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:50:22 #236
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33552660
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:37:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 30 december 2005 @ 19:54:59 #237
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33552897
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef DIJK het volgende:

[..]

Mwah dan zit je ook maar wat te gissen. Voor hetzelfde geld heeft men bij de FIA de rooy en bekx verzekerd dat de homologatie wel rond zou komen. Zolang je niet precies weet hoe het zit blijft het raden.
Het lijkt nogal amateuristisch, maar aan de andere kant is dat niet te verwachten van 2 teams die al zo lang meedoen en met grote budgetten werken.
Ik weet het allemaal wel zeker (Via Hans Stacey ) en het is toch echt de fout van de Rooy zelf.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33553081
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal wel zeker (Via Hans Stacey ) en het is toch echt de fout van de Rooy zelf.
Hans Stacey kan toch ook niet ruiken of de FIA de rooy of bekx al verteld heeft dat het met de homologatie wel los zou lopen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze anders niet eerder aan de bel getrokken zouden hebben. Aangezien nu de kerel die de juiste "stempels" moet zetten op wintersport schijnt te zijn.
pi_33553361
Er moeten 15 dezelfde trucks in een kalenderjaar gemaakt worden om een wagen te homologeren. De DAF's hebben nog geen 15 stuks maar slechts een stuk of 7, dus daarom weigeren ze de papieren vrij te geven. Men was schijnbaar overeengekomen dat de resterende trucks begin volgend jaar nog konden worden gebouwd en dat de papieren alvast zouden worden vrijgegeven. Nu is de situatie dus veranderd,want de FIA weigert. De ASO kan dispensatie geven maar weigert dit. Waarom dit bij de pre-keuring niet aan het licht kwam is een raadsel, of misschien meer vriendjespolitiek?
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:05:39 #240
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33553436
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hans Stacey kan toch ook niet ruiken of de FIA de rooy of bekx al verteld heeft dat het met de homologatie wel los zou lopen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze anders niet eerder aan de bel getrokken zouden hebben. Aangezien nu de kerel die de juiste "stempels" moet zetten op wintersport schijnt te zijn.
Hans kan toch met Jan gebeld hebben, ze zijn toch immers familie Als er echt iets aan de hand was in de vorm van corruptie zou Jan of Hans Bekx echt wel in hoger beroep gegaan zijn, Jan heeft geld genoeg voor torenhoge advocatenkosten en daar geeft hij ook niks om om dat te betalen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:10:25 #241
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33553640
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:37:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33553656
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Kajsa het volgende:
Er moeten 15 dezelfde trucks in een kalenderjaar gemaakt worden om een wagen te homologeren. De DAF's hebben nog geen 15 stuks maar slechts een stuk of 7, dus daarom weigeren ze de papieren vrij te geven. Men was schijnbaar overeengekomen dat de resterende trucks begin volgend jaar nog konden worden gebouwd en dat de papieren alvast zouden worden vrijgegeven. Nu is de situatie dus veranderd,want de FIA weigert. De ASO kan dispensatie geven maar weigert dit. Waarom dit bij de pre-keuring niet aan het licht kwam is een raadsel, of misschien meer vriendjespolitiek?
Tja, dat lijkt me wel een plausibel verhaal. Maar dan moet je je overeenkomsten maar zwart op wit hebben he.
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:11:33 #243
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33553701
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:37:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33553882
Ook erg: We hebben een stuk minder Dakar topics dit jaar
pi_33553917
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Kajsa het volgende:
Er moeten 15 dezelfde trucks in een kalenderjaar gemaakt worden om een wagen te homologeren. De DAF's hebben nog geen 15 stuks maar slechts een stuk of 7, dus daarom weigeren ze de papieren vrij te geven. Men was schijnbaar overeengekomen dat de resterende trucks begin volgend jaar nog konden worden gebouwd en dat de papieren alvast zouden worden vrijgegeven. Nu is de situatie dus veranderd,want de FIA weigert. De ASO kan dispensatie geven maar weigert dit. Waarom dit bij de pre-keuring niet aan het licht kwam is een raadsel, of misschien meer vriendjespolitiek?
waar zijn die andere 3 dan (aangezien Duisters in een auto van vorig jaar mee zou doen)? Wat gebeurt er met die trucks? Die homolgatie-Kamazzen worden gewoon voor transport ingezet weet ik, maar een hoog op de poten daf zou toch op moeten vallen?
pi_33553934
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef jochem8 het volgende:
Ook erg: We hebben een stuk minder Dakar topics dit jaar
we hebben nu al meer als vorig jaar
pi_33554060
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

waar zijn die andere 3 dan (aangezien Duisters in een auto van vorig jaar mee zou doen)? Wat gebeurt er met die trucks? Die homolgatie-Kamazzen worden gewoon voor transport ingezet weet ik, maar een hoog op de poten daf zou toch op moeten vallen?
Ze hoeven niet deel te nemen, ze hoeven alleen maar gebouwd te worden. Ze kunnen bijvoorbeeld verkocht worden, of meteen weer afgebroken worden voor reserve onderdelen. Of ze staan het hele jaar in de garage en bouwen ze daar gewoon weer de nieuwe homologatie van.
pi_33554105
als je een truck bouwt al sfabrikant zijnde, wil je hem verkopen lijkt me.... maar waarom zie ik dan nooit een truck gebaseerd op een dakar wagen rijden, buiten de Tatra's en Kamazzen?
pi_33554233
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
als je een truck bouwt al sfabrikant zijnde, wil je hem verkopen lijkt me.... maar waarom zie ik dan nooit een truck gebaseerd op een dakar wagen rijden, buiten de Tatra's en Kamazzen?
Omdat die andere fabrikanten wel trucks willen verkopen, maar niet die trucks. Zelfde met de Formule 1 wagens, die worden toch ook niet gebouwd voor de verkoop, maar om mee te winnen zodat het merk beter naar voren komt.
pi_33554243
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
als je een truck bouwt al sfabrikant zijnde, wil je hem verkopen lijkt me.... maar waarom zie ik dan nooit een truck gebaseerd op een dakar wagen rijden, buiten de Tatra's en Kamazzen?
De Hino en Unimog zijn er toch ook gewoon? Alleen de priveteams zoals de DAFs niet natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')