Zoals ik al zei. Jij begrijpt het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef jozef444 het volgende:
Homologatie houdt volgens mij niks anders in dan dat de wagens conform de reglementen moeten zijn ( in dit geval dus die van de FIA, maar die reglementen zijn onduidleijk).
leg t me dan eens goed uit, want die wagen van Bekx heeft namelijk geen voorkeuring gehad in Nederland, tenminste dat las ik hier in dit topic.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Jij begrijpt het niet.
Je moet homologatie hebben omdat de truck op een productievoertuig moet lijken. Een bumper die voor een kamaz bijvoorbeeld geoorloofd kan zijn omdat die overeenkomt met de homologatiepapieren kan voor een daf illegaal zijn omdat die niet overeenkomt met de homologatiepapieren voor die daf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef jozef444 het volgende:
leg t me dan eens goed uit, want die wagen van Bekx heeft namelijk geen voorkeuring gehad in Nederland, tenminste dat las ik hier in dit topic.
Hij heeft daar blijkbaar de juiste papieren voor. Net als het team wat vorig jaar met die truck reed. Dan is het geen probleem.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Suikermais het volgende:
Anne Kies rijdt met een Ginaf en heeft daar een 18 liter 950 pk sterke caterpillar motor in gezet! maq dat wel dan?
Ik snap er echt de ballen nog van hoor !!
Dat zei ik toch 2 pagina's geleden al, het is heel zuur voor de teams, maar wel terecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef jozef444 het volgende:
Maar in principe ligt de fout niet bij de organisatie (ASO dus). Ze constateren alleen dat de teams de zaakjes niet op orde hebben. Dat dat dan weer door een 3e speler (FIA) komt zal de organisatie wschlijk worst wezen. Het klopt niet dus hebben ze in principe al t recht om de teams een startverbod op te leggen.
(niet dat ik er blij mee ben maar zo zie ik t)
De ASO heeft daar weinig over te zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef jozef444 het volgende:
Maar in principe ligt de fout niet bij de organisatie (ASO dus). Ze constateren alleen dat de teams de zaakjes niet op orde hebben. Dat dat dan weer door een 3e speler (FIA) komt zal de organisatie wschlijk worst wezen. Het klopt niet dus hebben ze in principe al t recht om de teams een startverbod op te leggen.
(niet dat ik er blij mee ben maar zo zie ik t)
ginaf doet sowieso niet aan serieproductie, dus vreemd eregelsquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Suikermais het volgende:
Anne Kies rijdt met een Ginaf en heeft daar een 18 liter 950 pk sterke caterpillar motor in gezet! maq dat wel dan?
Ik snap er echt de ballen nog van hoor !!
Toen was de vrachtwagenklasse heel anders. Prototypes waren toegestaan. Veel minder regels. Net als bij de auto's, daar heb je verschillende klasses.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar neem nu de Bull, uit '85 als ik het goed heb, dat was nog een ultiem prototype... maar daar zijn dan weer de crashtenders van Zestienhoven op gebaseerd....
Toen mocht je ook veel meer, de regels waren niet zo strak als dat ze nu zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ginaf doet sowieso niet aan serieproductie, dus vreemd eregels
En de Kamazzen zijn inderdaad gewoon zo leverbaar in Rusland, als Dakar trucks, en worden nog aaridg verkcoht ook..
Maar neem nu de Bull, uit '85 als ik het goed heb, dat was nog een ultiem prototype... maar daar zijn dan weer de crashtenders van Zestienhoven op gebaseerd....
http://www.airportfirefighting.com/details.php?image_id=8
weet ik, maar ik bedoel dat er van die dus WEL meer exemplaren zijn gebouwd, terwijl dat neit hoefde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:04 schreef DIJK het volgende:
[..]
Toen was de vrachtwagenklasse heel anders. Prototypes waren toegestaan. Veel minder regels. Net als bij de auto's, daar heb je verschillende klasses.
Dat was nog voor mijn tijd, was hij echt de held zoals hij altijd aangehaald wordt?quote:
Volgens omroep brabant had hij dat trouwens wel -->quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
leg t me dan eens goed uit, want die wagen van Bekx heeft namelijk geen voorkeuring gehad in Nederland, tenminste dat las ik hier in dit topic.
Heroes Legend, XT500 race, dit jaar voor het eerst. Bij voldoende animo willen ze dat uitbouwen met meer merken en typesquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef raptorix het volgende:
Schandalig, hoop dat er eens een organisatie op staat die gewoon zelf een race gaat organiseren ala dakar, volgens mij hebben zowiezo veel deelnemers de buikvol na de wantoestanden vorig jaar. Wordt ook tijd dat er allerlei shit zoals snelheidsbeperkers worden opgeheven, publiek wil gewoon de dikke trucs zien beuken met maximaal vermogen.
in mijn ogen: jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dat was nog voor mijn tijd, was hij echt de held zoals hij altijd aangehaald wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |