nee dat niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef moemoe het volgende:
Was je daarom boos en even later toch weer blij?![]()
bek houe nerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef BrauN het volgende:
Haal je account onderhand maar eens door de shredder, loser.
ik vind hem gewoon een nerdquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
Waarom?
haaahaha!!1quote:
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kuntquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je moeder is een nerd, Conflict. Je moeder.
of die van dribbel_quote:Op woensdag 21 december 2005 19:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zou mijn tekst kunnen zijn
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kunt
en nu komt je concurrent weer terug
Haha. Sterk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Das me hendig sjiek gek baggeren
Nou... nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kunt
en nu komt je concurrent weer terug
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gooi dan gewoon je eigen account door de schredder
Echt welquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef BrauN het volgende:
Ik verheug me nú al weer op topics met "Hoi." als TT en "" als OP!
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gooi dan gewoon je eigen account door de schredder
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
...2) Bagger mag niet. ....
newbie zeker?quote:
die regel is er puur en alleen ingezet om te kunnen verklaren dat conflict geen permban heeftquote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Dat die regel door de fascistische crewleden van sectie 49 gevoerd wordt is inderdaad schandalig.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
newbie zeker?
[..]
die regel is er puur en alleen ingezet om te kunnen verklaren dat conflict geen permban heeft
Moet je ff op de index kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LayDownAndDie het volgende:
Renesite, waar ben jij mod van? En op grond van welke kwaliteiten ben je daartoe benoemd?
En verdwaal daar enzoquote:
Och jee... het feest is compleet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef most_wanted het volgende:
Mag ik meedoen?
Och, staat wel ergens in med, moet je zoeken naar tot 3 maanden, of iets verder ofzo, daar voldeed ik aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
Vind ik daar ook antwoord op de tweede vraag? Nou? Nou? Neen. Zodoende...
Basisschooldiploma en bovengemiddelde hoeveelheid vrije tijd?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, staat wel ergens in med, moet je zoeken naar tot 3 maanden, of iets verder ofzo, daar voldeed ik aan.
Was je die TTT's alweer vergeten?>quote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och, jullie hebben een relatie, is het niet?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
Basisschool-diploma en bovengemiddelde hoeveelheid vrije tijd?
Oh ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Was je die TTT's alweer vergeten?>
TT: Ik ben fan van:
OP: Biancavia!
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:57 schreef LayDownAndDie het volgende:
Och gut, nu komt de Conflict-Biancavia-gimmick er ook nog eens achterna. Het kan niet op vandaag.
Owzo!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarom stopt conflict, kennelijk..
Wie weet!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
En gaat Conflict dan afwassen?![]()
![]()
Bedankt voor het opzoeken!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
hehe
Meisjes zijn echt tof!
Biancavia is dronken
weet je
Je eigen bagger sluiten
ZOOOOOOOOOOOOOOOOi
Hoi, ik ben Conflict.
schop
Meloen
[Biancavia] Aflopende zaak
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ik vind Biancavia zo lief! O+
Centraal Biancavia
Biancavia!!!!! Ik heb iets voor je!
---
hoerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
hehe
Meisjes zijn echt tof!
Biancavia is dronken
weet je
Je eigen bagger sluiten
ZOOOOOOOOOOOOOOOOi
Hoi, ik ben Conflict.
schop
Meloen
[Biancavia] Aflopende zaak
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ik vind Biancavia zo lief! O+
Centraal Biancavia
Biancavia!!!!! Ik heb iets voor je!
---
Kleine greep uit het assortiment van Conflict, waarvan het meeste tijdens zijn mod-periode
Wat hebben we dat gemist zeg
Paultjuhhh's, Dribbel_'s en Maikuuull's niveau is nog hoger....![]()
O daar hebben we mevrouw Ono herself hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik durf daar niet te zoeken, vertrouw je medewerker niet zoquote:Op woensdag 21 december 2005 20:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klik
Opzoeken is het probleem niet zo
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Paultjuhhh's, Dribbel_'s en Maikuuull's niveau is nog hoger....![]()
Dan moet hij ook gewoon schoonmaken hoor, niet alleen afwassenquote:
Hij heeft al een nieuw hoogstandjequote:
dat hoorde je me niet zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:50 schreef LayDownAndDie het volgende:
[..]
Dat die regel door de fascistische crewleden van sectie 49 gevoerd wordt is inderdaad schandalig.
Dat TVPen viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 december 2005 20:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft al een nieuw hoogstandje
paal
Plus een tvp in ieder topic
Wat een infantiele kneus zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baggeraars wisselen foto's uit onderlingquote:
ik cam soms met conflictquote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Baggeraars wisselen foto's uit onderlingOf heb je hem bij een lan-party van zijn schijf geript?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Conflict het volgende:
geen foto's van mij plaatsen, die haal ik weg.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik kan hem wel mailen, mocht iemand hem willen zien.
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef Sigg het volgende:
Welkom terug in het echte Fok!ken mên! Ga je nu ook weer actief meedoen op Vok!???!!!!??!11!!
Jaquote:
stttttttttttquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef Sigg het volgende:
Er is nog veul ergere kutbagger open. Kijk hier maar: Conflict gaat weer Vok!ken
![]()
Nquote:
zeg als je die topics zo stom vindt blijf er dan wegquote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zebbie.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef BrauN het volgende:
Ik verheug me nú al weer op topics met "Hoi." als TT en "" als OP!
oh.. nah, dan doe ik het niet, ik gun jou de baan. Maar de volgende keer mij wel even aanbevelen, harige vriendquote:Op donderdag 22 december 2005 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ok even dan snel solliciteren op vacature die is vrijgekomen.
Zquote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
N
e
e
d
a
t
z
o
u
g