nee dat niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef moemoe het volgende:
Was je daarom boos en even later toch weer blij?![]()
bek houe nerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef BrauN het volgende:
Haal je account onderhand maar eens door de shredder, loser.
ik vind hem gewoon een nerdquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef the900 het volgende:
Waarom?
haaahaha!!1quote:
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kuntquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je moeder is een nerd, Conflict. Je moeder.
of die van dribbel_quote:Op woensdag 21 december 2005 19:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zou mijn tekst kunnen zijn
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kunt
en nu komt je concurrent weer terug
Haha. Sterk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Das me hendig sjiek gek baggeren
Nou... nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat conflict status heeft verkregen met baggeren, en jij dat niet kunt
en nu komt je concurrent weer terug
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gooi dan gewoon je eigen account door de schredder
Echt welquote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef BrauN het volgende:
Ik verheug me nú al weer op topics met "Hoi." als TT en "" als OP!
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gooi dan gewoon je eigen account door de schredder
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
...2) Bagger mag niet. ....
newbie zeker?quote:
die regel is er puur en alleen ingezet om te kunnen verklaren dat conflict geen permban heeftquote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Dat die regel door de fascistische crewleden van sectie 49 gevoerd wordt is inderdaad schandalig.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
newbie zeker?
[..]
die regel is er puur en alleen ingezet om te kunnen verklaren dat conflict geen permban heeft
Moet je ff op de index kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef LayDownAndDie het volgende:
Renesite, waar ben jij mod van? En op grond van welke kwaliteiten ben je daartoe benoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |