abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33287288
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:35 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik probeer al een sinds de zomervakantie 3 vmbo aan het werk te krijgen. Maar ik vrees dat dat pas gaat lukken in 2007.
Ach hou je maar vast aan de dingen die wel lukken met die jongens en meiden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33287474
pi_33287479
Snel wat antistof! klikbaar, en wél op volle grote aanschouwen

pi_33287530
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Lag die er niet uit wegens subversieve rechtse geluiden? De gedachtenpolitie en opinieherders zijn allom vertegenwoordigd
Hij ligt eruit omdat er niet met hem te werken viel. Dat is toch wat anders. Het is gewoon een stronteigenwijs stuk vreten .
pi_33287544
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef Godslasteraar het volgende:
hij heeft ook een beetje een dikke kop gekregen
Premier zijn is een zware niet al te gezonde baan.
pi_33288673
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef du_ke het volgende:
Sorry . Maar soms moet je even weer met beide voeten op aarde gezet worden . Van de week weer een boeiend college gehad over het falende ruimtelijke beleid in de VS. Ook daar begint men steeds meer te beseffen dat je met alleen auto's en suburbia er ook niet komt.
Zolang het niet faalt zoals in Nederland is het altijd nog beter dan hier.

Een Amerikaan krijg je nooit uit zijn auto. Net zoals andere landen waar men waarde hecht aan welvaart.
pi_33288851
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zolang het niet faalt zoals in Nederland is het altijd nog beter dan hier.

Een Amerikaan krijg je nooit uit zijn auto. Net zoals andere landen waar men waarde hecht aan welvaart.
Gelukkig zal de prijs voorbenzine alleen maar verder stijgen . En is de praktijk zeker in de grote steden anders. Als je namelijk steeds meer woonwijken op grote afstand van de werkgebieden aanlegt ontkom je ook niet aan toenemende filevorming en op een bepaald moment helpt nog een baan op de snelweg neit meer .
  woensdag 21 december 2005 @ 21:38:28 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33288920
Overigens denk ik niet dat het in Nederland faalt. Internationaal gezien doen we het hier zo slecht nog niet. Je zult hier geen echte ghetto's of achterstandswijken vinden.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:41:30 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33289010
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef du_ke het volgende:
Overigens denk ik niet dat het in Nederland faalt. Internationaal gezien doen we het hier zo slecht nog niet. Je zult hier geen echte ghetto's of achterstandswijken vinden.
Haal die plank eens voor je kop weg.
pi_33289121
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef du_ke het volgende:
Je bent nooit in Rotterdam geweest?
pi_33289311
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig zal de prijs voorbenzine alleen maar verder stijgen . En is de praktijk zeker in de grote steden anders. Als je namelijk steeds meer woonwijken op grote afstand van de werkgebieden aanlegt ontkom je ook niet aan toenemende filevorming en op een bepaald moment helpt nog een baan op de snelweg neit meer .
Als de olieprijzen blijven stijgen daalt de welvaart uiteindelijk. Hoe je het ook went of keert de Westerse economieën draaien op olie.

Met een daling van de welvaart zullen de armen armer worden.
pi_33289354
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ze heeft wel een lief buikje.
en een lief kontje Ik ben blij dat de tijden van magere latten voorbij is, wat dat betreft heeft JLO baanbrekend werk gedaan
pi_33289360
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je bent nooit in Rotterdam geweest?
Die stellen vergeleken met een zwarte amerikaanse wijk of een franse banlieu echt geen ene ruk voor.
pi_33289379
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Haal die plank eens voor je kop weg.
Want? Waar doel je op?
pi_33289418
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als de olieprijzen blijven stijgen daalt de welvaart uiteindelijk. Hoe je het ook went of keert de Westerse economieën draaien op olie.

Met een daling van de welvaart zullen de armen armer worden.
Zo simpel is het niet. Er zal gezocht worden naar alternatieven voor oliegebruik. En die zullen gevonden worden andere energiebronnen zullen rendabel geexploiteerd kunnen worden etc etc.
pi_33289550
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet. Er zal gezocht worden naar alternatieven voor oliegebruik. En die zullen gevonden worden andere energiebronnen zullen rendabel geexploiteerd kunnen worden etc etc.
Die alternatieven zullen echter wel meer geld kosten, of arbeid, wat je wil. En dat gaat dus ten koste van de welvaart. Daarbij, er is maar één alternatief dat werkelijk toekomst heeft, nucleaire energie, maar dat mag dan weer niet. En ook nucleaire energie is kostbaar, erg kostbaar.
pi_33289555
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef du_ke het volgende:
Die stellen vergeleken met een zwarte amerikaanse wijk of een franse banlieu echt geen ene ruk voor.
In de VS lopen ze gewoon een paar jaar voor ook op dat gebied en het land is qua omvang onvergelijkbaar met Nederland.

Maar op kleine schaal heb je in Rotterdam ook buurten waar ik liever niet kom. Nu kom ik sowieso liever nergens in Rotterdam maar dat terzijde.
pi_33289601
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Die alternatieven zullen echter wel meer geld kosten, of arbeid, wat je wil. En dat gaat dus ten koste van de welvaart. Daarbij, er is maar één alternatief dat werkelijk toekomst heeft, nucleaire energie, maar dat mag dan weer niet. En ook nucleaire energie is kostbaar, erg kostbaar.
Van mij mag de welvaart hier ook wel wat dalen. geen bezwaar tegen. En ach nucleair is een hele leuke nadere discussie . Bewaren we voor een andere keer ok ? Zoals alles want de ub gaat dicht
pi_33289672
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In de VS lopen ze gewoon een paar jaar voor ook op dat gebied en het land is qua omvang onvergelijkbaar met Nederland.

Maar op kleine schaal heb je in Rotterdam ook buurten waar ik liever niet kom. Nu kom ik sowieso liever nergens in Rotterdam maar dat terzijde.
Dat type wijken heb je al decennia in de VS en in Nederland is er neits wat er op lijkt of op zal gaan lijken binnen afzienbare tijd. Onze marokkaanse top etters worden rauw voor het ontbijt gegeten door een VS ghetto boy .
pi_33289674
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef du_ke het volgende:
Zoals windmolens zeker .

Ik denk dat er nog genoeg olie in de grond zit maar vanuit bepaalde perspectieven is het interessant om het tegendeel te beweren.

Het is goed mogelijk om olie te winnen op een omgevingsvriendelijke manier. Ik zie daarom ook geen problemen in het winnen van olie in natuurgebieden.
pi_33289697
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zoals windmolens zeker .

Ik denk dat er nog genoeg olie in de grond zit maar vanuit bepaalde perspectieven is het interessant om het tegendeel te beweren.

Het is goed mogelijk om olie te winnen op een omgevingsvriendelijke manier. Ik zie daarom ook geen problemen in het winnen van olie in natuurgebieden.
Dit bewaren voor een andere keer ok?
pi_33289721
Overigens vindt de gemiddelde chimicus het een doodzonde olei te verstoken in auto's.
pi_33289756
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef du_ke het volgende:
Dat type wijken heb je al decennia in de VS en in Nederland is er neits wat er op lijkt of op zal gaan lijken binnen afzienbare tijd. Onze marokkaanse top etters worden rauw voor het ontbijt gegeten door een VS ghetto boy .
Omdat Nederland qua omvang totaal onvergelijkbaar is met de VS. De schaal zoals in de VS is hier simpelweg niet mogelijk omdat onze bevolkingsomvang een stuk kleiner is.
pi_33289837
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef du_ke het volgende:
Overigens vindt de gemiddelde chimicus het een doodzonde olei te verstoken in auto's.
Als die gemiddelde chemicus geen waarde hecht aan welvaart en individuele vrijheid kan ik zijn standpunt begrijpen. Ik neem aan dat deze gemiddelde chemicus in een hutje op de hei leeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')