abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33310220
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je moet die reacties eens bij beide nieuwsberichten lezen Het is gewoon schandalig dat we zulk laag volk in NL hebben.
Ik lees de reacties op de FP nooit. Berichten zijn meestal wel interessant maar daarna begint de bagger.
pi_33310273
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik lees de reacties op de FP nooit. Berichten zijn meestal wel interessant maar daarna begint de bagger.
Niet de reacties lezen, en dan vervolgens zeggen dat allochtonen nooit ergens de schuld van krijgen he. Ja ja dat volk ken ik wel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33310405
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
Niet de reacties lezen, en dan vervolgens zeggen dat allochtonen nooit ergens de schuld van krijgen he. Ja ja dat volk ken ik wel.
Nogmaals in het bericht van die gehandicapte vrouw zie ik nergens dat zij de schuld geeft aan allochtonen.
pi_33310449
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nogmaals in het bericht van die gehandicapte vrouw zie ik nergens dat zij de schuld geeft aan allochtonen.
Nee maar de rest van het volk wel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33310459
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb anders vorig jaar nog twee keer een Hollands meisje ontzet die belaagd werd door drie maal raden ....
Dat maakt het Zwolse verhaal dan ook onwaarschijnlijk, het was een jongen, als het nou nog een meisje was geweest was het een stuk aannemelijker.
pi_33310491
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb anders vorig jaar nog twee keer een Hollands meisje ontzet die belaagd werd door drie maal raden ....
Dat maakt het Zwolse verhaal dan ook onwaarschijnlijk, het was een jongen, als het nou nog een meisje was geweest was het een stuk aannemelijker.
Ja ik ken een Marokkaan die belaagd werd door 2 nazi's. Dus? Fact is dat er bij elk bericht een sneer naar allochtonen staat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33310722
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, een deel van de pubers die op Internet reageren.

Maar dan nog is het idd fout om er vanuit te gaan dat het allochtonen zou betreffen als dat nergens uit blijkt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33310734
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
Met die rest heb ik niets te maken.
pi_33310779
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Met die rest heb ik niets te maken.
En als Osama bin laden in naam van de Islam een bom plaatst. Heb ik er dan wel mee te maken? Of moslims uberhaupt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33310819
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja ik ken een Marokkaan die belaagd werd door 2 nazi's. Dus? Fact is dat er bij elk bericht een sneer naar allochtonen staat.
Ik heb het een beetje bekeken, kan geen sneren ontdekken. Je bedoeld het oorspronkelijke bericht?
pi_33310833
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje bekeken, kan geen sneren ontdekken. Je bedoeld het oorspronkelijke bericht?
Jep, beide overigens, zowel dat van dat hondje als die van de hakenkruis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33310960
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
En als Osama bin laden in naam van de Islam een bom plaatst. Heb ik er dan wel mee te maken? Of moslims uberhaupt.
Als je het plaatsen van bommen door Osama afkeurt heb je er niets mee te maken. Je kunt je echter wel afvragen of zoiets vanuit de islam gestimuleerd wordt en/of gelegitimeerd kan worden.

Maar dat is wel een andere discussie dan FP'ers die alles afschuiven op allochtonen en Marokkanen in het bijzonder.
pi_33311076
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je het plaatsen van bommen door Osama afkeurt heb je er niets mee te maken. Je kunt je echter wel afvragen of zoiets vanuit de islam gestimuleerd wordt en/of gelegitimeerd kan worden.

Maar dat is wel een andere discussie dan FP'ers die alles afschuiven op allochtonen en Marokkanen in het bijzonder.
Tis niet anders, jij wenst ook niets te maken te hebben met de reacties op de FP, maar je keurt zelf ook niets af. Echter bij bommen door Osama MOETEN moslims direct afstand nemen van zaken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33311112
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als die gemiddelde chemicus geen waarde hecht aan welvaart en individuele vrijheid kan ik zijn standpunt begrijpen. Ik neem aan dat deze gemiddelde chemicus in een hutje op de hei leeft?
Nee die vindt dat je met aardolie veel leukere en mooiere dingen kan doen (diverse kunststoffen en chemicaliën maken) dan met een inefficiente motor verstoken in de file.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33311176
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jep, beide overigens, zowel dat van dat hondje als die van de hakenkruis.
er staan in dat eerste bericht ook posts van mensen die het verhaal niet vertrouwen, en idd ook schreeuwlelijkerds. Das inderdaad niet zo mooi.
pi_33311185
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat Nederland qua omvang totaal onvergelijkbaar is met de VS. De schaal zoals in de VS is hier simpelweg niet mogelijk omdat onze bevolkingsomvang een stuk kleiner is.
Je kan wel degelijk vergelijkingen maken. En daarmee kan je zien dat zowel relatief als absoluut de verschillen hier veel kleiner zijn.
pi_33311215
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
Tis niet anders, jij wenst ook niets te maken te hebben met de reacties op de FP, maar je keurt zelf ook niets af. Echter bij bommen door Osama MOETEN moslims direct afstand nemen van zaken.
Maar de reacties op de FP hebben geen religieuze motieven terwijl een Osama de islam misbruikt of gebruikt voor zijn daden.

Dan is het logisch dat verstandige moslims die daden afkeuren en zeggen dat het niet de islam is maar een geflipte versie die Osama erop na houdt.
pi_33311226
Ben met eMule een film aan het downloaden, Oriental Dream Asian Bikini , en opeens zie ik een negatieve file-rating verschijnen. Een sufferd dacht dat ie Star Wars 3 aan het downloaden was
pi_33311282
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:
Nee die vindt dat je met aardolie veel leukere en mooiere dingen kan doen (diverse kunststoffen en chemicaliën maken) dan met een inefficiente motor verstoken in de file.
So what? Laten die chemici de aardolie vooral gebruiken voor de mooie toepassingen die ze voor ogen hebben.
pi_33311418
erger nog, ik heb een keer de discographie van Paolo Conte gedownoad (1,5 gb ofzo), verscheen er ook een negatieve rating, iemand dacht dat ie de discography van Captain Beafhart gedownload had

Captain Beafhart!
pi_33311439
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
Je kan wel degelijk vergelijkingen maken. En daarmee kan je zien dat zowel relatief als absoluut de verschillen hier veel kleiner zijn.
Ik vind het een onvergelijkbare vergelijking. In de VS zijn de steden over het algemeen veel groter dan de steden in Nederland. In New York en omgeving wonen volgens mij meer mensen dan in heel Nederland.

Als jij daar vergelijkingen in kan vinden moet je het vooral vergelijken en de Nederlandse situatie bagatelliseren. Oh in de VS is het veel erger dus onze achterbuurten vallen wel mee. Mensen moeten niet zo zeuren .

Maar dan kan ik ook vergelijkingen uit de kast halen om zaken in Nederland te bagatelliseren. Nederlanders die klagen over armoede moeten niet zeiken in Afrika daar is pas armoede.
pi_33311479
Nederland heeft gewoonweg geen echte achterbuurten of je moet de definitie wel heel erg oprekken. En de Randstad is als stad best te vergelijken met Parijs, Londen of new York.

Ook is er in NL geen echte armoede.
pi_33311531
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar de reacties op de FP hebben geen religieuze motieven terwijl een Osama de islam misbruikt of gebruikt voor zijn daden.
De helft van de lelijke schreeuwerds claimt anders op te komen voor het Nederlansch volk. Ik voel wel degelijk voortdurend de behoefte afstand te nemen van deze engerds die hun eigen vreemdelingenhaat mij in de schoenen proberen te schuiven.

Dat volk dat de Nederlandsche samenleving wil beschermen (mij dus, oa) door 'Marokkanen' te laten ophoepelen neer 'hun eigen land' spreekt NIET namens mij. En ik vind het heel vermoeiend, maar ik moet daar steeds op wijzen. Belachelijk natuurlijk.

Nóg belachelijker is het waneer iemand zegt jouw geloof aan te hangen en uit naam daarvan vreselijkheden uitvreet. Mij dunkt dat uit de acties al blijkt die de gek duidelijk een héél ander geloof heeft, wát 'ie daar ook over claimt. Ik kan me goed voorstellen dat veel moslims helemaal hun geloof niet in een adem wensen te noemen met bomleggende gestoorden.

Niettemin zou ik er wel steeds afstand van nemen als ik moslim was. Zoals ik ook afstand neem,. steeds opnieuw, van de schreeuwende autochtone paupers. Ik vraag excuus voor mijn woordgebruik.
quote:
Dan is het logisch dat verstandige moslims die daden afkeuren en zeggen dat het niet de islam is maar een geflipte versie die Osama erop na houdt.
Niks logisch aan. Als een gek gaat moorden uit naam van blonde jongens, vind jij het dan logisch dat *jij* je moet verantwoorden? Als je er genoeg op wordt aangekeken zal je je genoodzaakt voelen, maar logisch is het niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33311618
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:50 schreef du_ke het volgende:
Nederland heeft gewoonweg geen echte achterbuurten of je moet de definitie wel heel erg oprekken. En de Randstad is als stad best te vergelijken met Parijs, Londen of new York.
De randstad is zeker niet te vergelijken met New York. Dat is echt een Trabant met een Ferrari vergelijken. Complete bullshit en enkel noodzakelijk als je zaken wilt bagatelliseren.
Parijs en Londen ja die steden zou je kunnen vergelijken. De hele randstad kan je vergelijken met Londen of Parijs. Amsterdam kan je vergelijken met Rotterdam. Dat zijn legitieme vergelijkingen.
quote:
Ook is er in NL geen echte armoede.
Wat zeikt de oppositie en dergelijke dan?
pi_33311719
In New York wonen 19,2 miljoen mensen. Hoeveel zouden er in de randstad wonen. 3/4 miljoen ofzo?

Dat is toch onvergelijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')