Ik lees de reacties op de FP nooit. Berichten zijn meestal wel interessant maar daarna begint de bagger.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je moet die reacties eens bij beide nieuwsberichten lezenHet is gewoon schandalig dat we zulk laag volk in NL hebben.
Niet de reacties lezen, en dan vervolgens zeggen dat allochtonen nooit ergens de schuld van krijgen he. Ja ja dat volk ken ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik lees de reacties op de FP nooit. Berichten zijn meestal wel interessant maar daarna begint de bagger.
Nogmaals in het bericht van die gehandicapte vrouw zie ik nergens dat zij de schuld geeft aan allochtonen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
Niet de reacties lezen, en dan vervolgens zeggen dat allochtonen nooit ergens de schuld van krijgen he. Ja ja dat volk ken ik wel.
Nee maar de rest van het volk wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nogmaals in het bericht van die gehandicapte vrouw zie ik nergens dat zij de schuld geeft aan allochtonen.
Ik heb anders vorig jaar nog twee keer een Hollands meisje ontzet die belaagd werd door drie maal raden ....quote:Op donderdag 22 december 2005 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet de reacties lezen, en dan vervolgens zeggen dat allochtonen nooit ergens de schuld van krijgen he. Ja ja dat volk ken ik wel.
Ja ik ken een Marokkaan die belaagd werd door 2 nazi's. Dus? Fact is dat er bij elk bericht een sneer naar allochtonen staat.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb anders vorig jaar nog twee keer een Hollands meisje ontzet die belaagd werd door drie maal raden ....
Dat maakt het Zwolse verhaal dan ook onwaarschijnlijk, het was een jongen, als het nou nog een meisje was geweest was het een stuk aannemelijker.
Nee, een deel van de pubers die op Internet reageren.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee maar de rest van het volk wel.
Met die rest heb ik niets te maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nee maar de rest van het volk wel.
En als Osama bin laden in naam van de Islam een bom plaatst. Heb ik er dan wel mee te maken? Of moslims uberhaupt.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met die rest heb ik niets te maken.
Ik heb het een beetje bekeken, kan geen sneren ontdekken. Je bedoeld het oorspronkelijke bericht?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ken een Marokkaan die belaagd werd door 2 nazi's. Dus? Fact is dat er bij elk bericht een sneer naar allochtonen staat.
Jep, beide overigens, zowel dat van dat hondje als die van de hakenkruis.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje bekeken, kan geen sneren ontdekken. Je bedoeld het oorspronkelijke bericht?
Als je het plaatsen van bommen door Osama afkeurt heb je er niets mee te maken. Je kunt je echter wel afvragen of zoiets vanuit de islam gestimuleerd wordt en/of gelegitimeerd kan worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
En als Osama bin laden in naam van de Islam een bom plaatst. Heb ik er dan wel mee te maken? Of moslims uberhaupt.
Tis niet anders, jij wenst ook niets te maken te hebben met de reacties op de FP, maar je keurt zelf ook niets af. Echter bij bommen door Osama MOETEN moslims direct afstand nemen van zaken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je het plaatsen van bommen door Osama afkeurt heb je er niets mee te maken. Je kunt je echter wel afvragen of zoiets vanuit de islam gestimuleerd wordt en/of gelegitimeerd kan worden.
Maar dat is wel een andere discussie dan FP'ers die alles afschuiven op allochtonen en Marokkanen in het bijzonder.
Nee die vindt dat je met aardolie veel leukere en mooiere dingen kan doen (diverse kunststoffen en chemicaliën maken) dan met een inefficiente motor verstoken in de file.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als die gemiddelde chemicus geen waarde hecht aan welvaart en individuele vrijheid kan ik zijn standpunt begrijpen. Ik neem aan dat deze gemiddelde chemicus in een hutje op de hei leeft?
er staan in dat eerste bericht ook posts van mensen die het verhaal niet vertrouwen, en idd ook schreeuwlelijkerds. Das inderdaad niet zo mooi.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, beide overigens, zowel dat van dat hondje als die van de hakenkruis.
Je kan wel degelijk vergelijkingen maken. En daarmee kan je zien dat zowel relatief als absoluut de verschillen hier veel kleiner zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat Nederland qua omvang totaal onvergelijkbaar is met de VS. De schaal zoals in de VS is hier simpelweg niet mogelijk omdat onze bevolkingsomvang een stuk kleiner is.
Maar de reacties op de FP hebben geen religieuze motieven terwijl een Osama de islam misbruikt of gebruikt voor zijn daden.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
Tis niet anders, jij wenst ook niets te maken te hebben met de reacties op de FP, maar je keurt zelf ook niets af. Echter bij bommen door Osama MOETEN moslims direct afstand nemen van zaken.
So what? Laten die chemici de aardolie vooral gebruiken voor de mooie toepassingen die ze voor ogen hebben.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:
Nee die vindt dat je met aardolie veel leukere en mooiere dingen kan doen (diverse kunststoffen en chemicaliën maken) dan met een inefficiente motor verstoken in de file.
Ik vind het een onvergelijkbare vergelijking. In de VS zijn de steden over het algemeen veel groter dan de steden in Nederland. In New York en omgeving wonen volgens mij meer mensen dan in heel Nederland.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef du_ke het volgende:
Je kan wel degelijk vergelijkingen maken. En daarmee kan je zien dat zowel relatief als absoluut de verschillen hier veel kleiner zijn.
De helft van de lelijke schreeuwerds claimt anders op te komen voor het Nederlansch volk. Ik voel wel degelijk voortdurend de behoefte afstand te nemen van deze engerds die hun eigen vreemdelingenhaat mij in de schoenen proberen te schuiven.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar de reacties op de FP hebben geen religieuze motieven terwijl een Osama de islam misbruikt of gebruikt voor zijn daden.
Niks logisch aan. Als een gek gaat moorden uit naam van blonde jongens, vind jij het dan logisch dat *jij* je moet verantwoorden? Als je er genoeg op wordt aangekeken zal je je genoodzaakt voelen, maar logisch is het niet.quote:Dan is het logisch dat verstandige moslims die daden afkeuren en zeggen dat het niet de islam is maar een geflipte versie die Osama erop na houdt.
De randstad is zeker niet te vergelijken met New York. Dat is echt een Trabant met een Ferrari vergelijken. Complete bullshit en enkel noodzakelijk als je zaken wilt bagatelliseren.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:50 schreef du_ke het volgende:
Nederland heeft gewoonweg geen echte achterbuurten of je moet de definitie wel heel erg oprekken. En de Randstad is als stad best te vergelijken met Parijs, Londen of new York.
Wat zeikt de oppositie en dergelijke dan?quote:Ook is er in NL geen echte armoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |