Hij gaat toch wel op slot..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dank udat wist ik niet eens, ik d8 dat je daar alleen slotjes kon bespreken
Je kan hetquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Gizmore het volgende:

![]()
![]()

![]()

![]()
![]()
![]()

![]()

![]()
![]()

![]()
trouwens
4 gaatjesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben je nu al naar de tandarts geweest of moet je nog?
Tja, alleen de vulling ben ik niet over te sprekenquote:
Voor meer details zie mijn post van gisteren jaquote:
Ik moest ongeveer een maand wachten toen mijn gaatjes bekend waren voor hij ze kon vullen. Hij had toen nog net ergens een gaatje (quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, alleen de vulling ben ik niet over te spreken
Hij kan pas 2 maart(!!!!!!!!!!!!) vullen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Eix het volgende:
Is hier ergens trouwens een nerdje die me wat kan helpen met t fatsoenlijk aanleggen van ADSL?
Ik heb namelijk een probleem. Volgens de handleiding van KPN moet ik de aders die in punt 1a/b van het ISRA punt zitten of die van 2a/b in een stekkertje zetten, maar als ik dat doe blijven er volgens mij twee aders over die dan niet moeten worden aangesloten?Volgens mij heb ik weer een vage aansluiting hier, en een monteur is te duur.
En wie zich nu afvraagt hoe t kan dat ik nu internet heb, ik heb alles nu aangesloten vanuit de woonkamer, maar dan kunnen we de telefoon boven niet gebruiken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1049891quote:Het ADSL signaal zit op 2 aders, doorgaans rood en blauw, maar oranje wit kan ook. Je kunt even testen op welk aderpaar je telefoon binnenkomt met behulp van een telefoonstekker, je kunt ook gewoon gelijk op rood en blauw gokken (meest waarschijnlijk).
Boehoe ze heeft me geblokkeerd en 2 auto's in de prak gereden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik had wel verwacht dat je hier ging uithuilen hoor.
"Boehoe, ijsmeis is boos op me"
Hoi Amy Astridquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Het is gewoon Astridzo heet ik en dat ben ik niet Amy
Ik vind je maar een zielig ventje op deze manier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Boehoe ze heeft me geblokkeerd en 2 auto's in de prak gereden.
Boehoe ja.
Dat deed je toch ookquote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je maar een zielig ventje op deze manier.
Ik heb at least een auto, nou goed. Ik zal jou ook eens uitlachen, misselijk ventje.
Jij begon.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat deed je toch ook
ik lachte je terug uit maar toen liep et uit de hand
Ik ben te lam om het uit te zoeken maar het maakt me niet echt veel uit, sorry hoor als je je beledigd voelt.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Het is gewoon Astridzo heet ik en dat ben ik niet Amy
Dan doe je daquote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ook, maar moet eigenlijk een PO voor Aardrijkskunde maken
Dit is saaiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, daar ben ik een beetje mee bezig, maar dat is pas saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |