En zo zal het waarschijnlijk ook gaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef UncleScorp het volgende:
Ach door steeds naar de details te kijken, zien we op den duur het grote plaatje niet eens meer.
Wereldwijde angst voor fake terrorisme ...
lezen is ook een vak he !...je manier van schrijven ,je misinterpretaties van het geschrevenen en je manier van trollen lijkt een beetje op een oude vriend van Uncle en mij in dit soort draadjes !quote:En wat was het dan wel ? We hebben allemaal evliegtuigen in het WTC zien vliegen.
Ach ik denk dat het selectief lezen en beschouwen van DFN erg representatief is voor de gemiddelde westerse burger.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef merlin693 het volgende:
DFN schreef
[..]
lezen is ook een vak he !...je manier van schrijven en je misinterpretaties van het geschrevenen lijkt een beetje op een oude vriend van Uncle en mij in dit soort draadjes !
Geef mij dan bewijzen die de leugen bevestigen. En kom niet af met dingen die moeilijk te verklaren zijn "maar wel eens zouden kunnen".....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het selectief lezen en beschouwen van DFN erg representatief is voor de gemiddelde westerse burger.
Zolang de meerderheid nog zo denkt en beredeneerd komen de neo-cons en co gewoon weg met hun criminele activiteiten. En zolang, als je kritische vragen stelt op officiele verklaringen, als een paranoide complottheoreticus word betitelt, veranderd er weinig.
Vreemd fenomeen eigenlijjk, de leugen ligt open en bloot, en toch willen/kunnen mensen hem niet zien.
Wat ik/of iemand anders ook zegt of aandraagt, je zult het nooit geloven.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef DFN het volgende:
[..]
Geef mij dan bewijzen die de leugen bevestigen. En kom niet af met dingen die moeilijk te verklaren zijn "maar wel eens zouden kunnen".....
Degene die dit geschreven heeft zal nooit het explosief slopen van een gebouw hebben meegemaakt. De explosies daarbij zijn niet aan de buitenkant en verpulveren niet het hele gebouw tot stof waarbij brokstukken in het rond vliegen. En "geen ander fysiek mechanisme", ooit van zwaartekracht gehoord ?quote:There was a volcanic-like dust cloud from the concrete being pulverized, and no physical mechanism other than explosives can begin to explain how so much of the buildings' concrete was rendered into extremely fine dust. The debris was ejected horizontally several hundred feet in huge fan shaped plumes stretching in all directions, with telltale "squibs" following the path of the explosives downward.
Gelukkig heb jij het wel meegemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Degene die dit geschreven heeft zal nooit het explosief slopen van een gebouw hebben meegemaakt. De explosies daarbij zijn niet aan de buitenkant en verpulveren niet het hele gebouw tot stof waarbij brokstukken in het rond vliegen. En "geen ander fysiek mechanisme", ooit van zwaartekracht gehoord ?
moet je die slachtoffers in australie vertellen !quote:zijn niet aan de buitenkant en verpulveren niet het hele gebouw tot stof waarbij brokstukken in het rond vliegen.
Heb je de video opnames niet gezien van Silverstein waarin hij dit zegt?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[9/11] Controlled Demolition Now a Fact, Not a Theory
Ik bedoelde dat er geen enkele bron voor die verklaring van ''pull it'' wordt gegeven. Silverstein zegt:
Larry Silverstein, the owner of the WTC complex, admitted on a September 2002 PBS documentary, 'America Rebuilds' that he and the NYFD decided to 'pull' WTC 7 on the day of the attack.
Dit is dus de bewering van Silverstein.
The word 'pull' is industry jargon for taking a building down with explosives.
Dit is ogenschijnlijk niet door Silverstein gezegd, anders zou wel in dit stukje hebben gestaan;
''Pulling'', he went on to explain, ''is industry jargon for taking a building down.'', of woorden van gelijke strekking.
In dit geval echter gebruikt Silverstein een begrip dat niet onmiddellijk duidelijk is, en wordt ons daarna door de auteur verteld wat ''pull it'' betekent. Mijn vraag is; hoe komt de schrijver aan die wijsheid?
Ik zit helaas momenteel op een openbare computer en kan dus niet naar geluidsfragmenten luisteren. Ik verlaat mij dus op het verslag van de site zelf.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Heb je de video opnames niet gezien van Silverstein waarin hij dit zegt?
Dat is inderdaad een punt van belang. Maar het is ''jargon'', niet waar? De uitdrukkiing ''beat it'' hoef je ook niet letterlijk te nemen.quote:Ik las ook ergens in een topic dat hij daarmee terugtrekken/opgeven zou bedoelen.
Maar dat zou grammaticaal niet eens kloppen.
En wat zou dit dan zeggen over de rol van de brandweer?quote:Duidelijk geeft hij toe dat "ze" besloten het gebouw te laten instorten doormiddel van explosieven.
Ik kan er niets anders van maken.
Geen idee. Hij zegt "THEY" besloten...en we zagen het gebouw vallen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
En wat zou dit dan zeggen over de rol van de brandweer?
'I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse."quote:Op woensdag 21 december 2005 16:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zegt "THEY" besloten...en we zagen het gebouw vallen.
Wie "THEY" zijn weet ik niet.
Ja in de context van de zin zeker, en zo bedoelde hij het ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
'I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
''They'' is dus blijkbaar de brandweer van New York.
Het is alleen mogelijk als er geen weerstand is? Hoe draagt het bewust opblazen van de torens daaraan bij dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het wel meegemaakt.
Kun jij me uitleggen hoe de "towers" een vrije val maakte, die alleen mogelijk is als er verder geen weerstand is?!
Pulling it is brandweerjargon om uit te drukken dat het gebouw opgegeven wordt: je terugtrekken en de brand laten uitwoeden.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Heb je de video opnames niet gezien van Silverstein waarin hij dit zegt?
Ik las ook ergens in een topic dat hij daarmee terugtrekken/opgeven zou bedoelen.
Maar dat zou grammaticaal niet eens kloppen.
Duidelijk geeft hij toe dat "ze" besloten het gebouw te laten instorten doormiddel van explosieven.
Ik kan er niets anders van maken.
quote:perhaps Silverstein's statement was calculated to confuse the issue of what actually happened to Building 7. By suggesting that it was demolished by the FDNY as a safety measure, it provides an alternative to the only logical explanation -- that it was rigged for demolition before the attack. The absurdity of the FDNY implementing a plan to "pull" Building 7 on the afternoon of 9/11/01 will escape most people, who neither grasp the technical complexity of engineering the controlled demolition of a skyscraper, nor its contradiction with FEMA's account of the collapse, nor the thorough illlegality of such an operation. Thus the idea that officials decided to "pull" Building 7 after the attack serves as a distraction from the inescapable logic that the building's demolition was planned in advance of the attack, and was therefore part of an inside job to destroy the entire WTC complex.
Ik lees dat je niet weet wat ik schrijf.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is alleen mogelijk als er geen weerstand is? Hoe draagt het bewust opblazen van de torens daaraan bij dan?
Dat snapte ik wel dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik lees dat je niet weet wat ik schrijf.
De wtc gebouwen vielen met een snelheid naar beneden die natuurkundig alleen te verklaren is, wanneer er geen weerstand is.
Wanneer het instorten van de gebouwen verklaart zouden worden doordat de ene verdieping op de ander valt, dan klopt dit natuurkundig niet met de 'vrije val' snelheid die gewoon te meten en te toetsen is.
wathever.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel dat je dat bedoelde.
Maar dat verhaal gaat toch ook op bij controlled demolition? Of kunnen ze dan opeens naar beneden vallen alsof er geen weerstand is? Hoe werkt dat dan? Het lijkt mij namelijk dat ook als je een gebouw opblaast dmv explosieven die natuurwetten op dezelfde manier werken. Ook bij een gebouw opblazen, blaas je onderaan iets op (of in het geval van WTC 7 zou het ergens middenin gebeurt zijn, toch?). En dan geldt dus ook dat de verdiepingen op de onderliggende verdiepingen gevallen zijn, waardoor die instorten. Dat gaat toch net zo snel als het opgeblazen is als wanneer het uit zichzelf instort?
Whatever.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:03 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
wathever.
Ik begin dat weerleggen om het weerleggen van jou een beetje moe te worden![]()
[voorlopig laatse post op jou]quote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Whatever.
Ik weerleg nu trouwens niet, ik vraag je hoe het volgens jou werkt dat bij controlled demolition een gebouw kan instorten alsof er geen weerstand is, want ik weet niet hoe dat werkt. Jij stelt dat dat kan, is het dan zo vreemd als ik je vraag om het uit te leggen?
Sorry, maar ik ga nu even met met die wombpjee mee...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
[voorlopig laatse post op jou]
nee dat is niet vreemd als je dat zou doen om intresse!!!
Maar jij weerlegt alleen om te weerleggen, je bent totaal niet geintresseerd in het antwoord.
Een mogelijk antwoord is voor jou alleen een mogelijkheid om die weer te weerleggen.
Het verleden van je postgedrag heeft dit bewezen.
wanneer ik een andere tendens zie, zal ik weer moeite nemen je post te beantwoorden.
zeker dat kan gestaaft worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga nu even met met die wombpjee mee...
'geen weerstand' ... 'natuurkundig' ... jouw woorden...
Kan dat gestaafd worden ?
Gebaseerd op wat ? Filmpjes op Internet ? Dan moet er wel vastgelegd worden op wat voor manier de originele opnames zijn omgezet naar het MPEG filmpje, waarbij de conversie per definitie al de data wijzigt. En of er NTSC-PAL conversie is geweest.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik lees dat je niet weet wat ik schrijf.
De wtc gebouwen vielen met een snelheid naar beneden die natuurkundig alleen te verklaren is, wanneer er geen weerstand is.
Live beelden van cnn bv.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:08 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ? Filmpjes op Internet ? Dan moet er wel vastgelegd worden op wat voor manier de originele opnames zijn omgezet naar het MPEG filmpje, waarbij de conversie per definitie al de data wijzigt. En of er NTSC-PAL conversie is geweest.
frames per seconde heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:36 schreef CeeJee het volgende:
Een live beeld op CNN hier in Europa is al van de nieuwscamera (24 fps) naar NTCS (30 fps) en naar PAL (25 fps) geconverteed. De apparatuur die dat doet haalt wat trucs uit om dat netjes te doen door frames te herhalen of juist ertussen te plakken. Je zou de originele tape moeten afspelen op een monitor met de correcte aantal beelden per seconde om met de stopwatch erbij conclusies te kunnen trekken.
Zeker wel, daarom duurt dezelfde DVD met NTSC 5 tot 7 minuten langer dan de PAL versie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:52 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
frames per seconde heeft hier niets mee te maken.
Ja maar de proeven zijn genomen met filmmateriaal van het amerikaanse systeem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:06 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Zeker wel, daarom duurt dezelfde DVD met NTSC 5 tot 7 minuten langer dan de PAL versie.
Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:52 schreef Chewie het volgende:
Zijn er overigens al "demolitian experts" geweest die deze "theorie" onderschrijven?
Ik heb in deze het geluk er 1 in mijn familie te hebben en die vind deze theorie ronduit bespottelijk. Volgens hem wijst niets uit de beelden op gecontroleerde ontploffingen.
Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:10 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]
Maar lees deze intressante vragen eens...
Welke films ? De twee op http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/collapses/freefall.html zijn nutteloos. De noord toren film laat alleen het bovenste stuk zien, de zuid toren zit een overgang tussen twee verschillende camera's in tijdens het instorten. De tweede laat wel brokstukken zien die sneller vallen dan de stofwolk zich naar beneden uitbreidt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja maar de proeven zijn genomen met filmmateriaal van het amerikaanse systeem.
En de val is zo kort dat de fps geen invloed hebben op de berekeningen.
theoloog?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.
In two speeches to overflow crowds in New York last weekend, notable theologian David Ray Griffinquote:
ik had het over deze link.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In two speeches to overflow crowds in New York last weekend, notable theologian David Ray Griffin
dat gaat om een link die tijden geleden gepost is over Dr. Griffin (die een theoloog is )quote:theoloog?
Precies, dat bedoelde ik. Daarmee is het begonnen, dat wil zeggen; deel 1 van deze discussie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:57 schreef merlin693 het volgende:
[..]
dat gaat om een link die tijden geleden gepost is over Dr. Griffin (die een theoloog is )
ok ff voor de duidelijkheid...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik. Daarmee is het begonnen, dat wil zeggen; deel 1 van deze discussie.
ik scheef toen:quote:Zijn er overigens al "demolitian experts" geweest die deze "theorie" onderschrijven?
Ik heb in deze het geluk er 1 in mijn familie te hebben en die vind deze theorie ronduit bespottelijk. Volgens hem wijst niets uit de beelden op gecontroleerde ontploffingen.
daar kwam deze reactie op:quote:Hoe de Controlled Demolition precies uitgevoerd is is natuurlijk nog onbekent [ bewijzen zijn direct verwijderd ]
Maar lees deze intressante vragen eens...
toen mij vraag:quote:Het gaat niet om de bewijzen maar om het feit dat uit de beelden blijkt dat er geen sprake kan zijn van een gecontroleerde explosie(s) althans volgens mijn familielid die dit voor zijn werk doet en dus imo een betrouwbaarder bron is dan een theoloog.
zo das ook weer opgelost.quote:theoloog?
Ik heb je al uitgelegd waarom ik de zaken weerleg die ik weerleg, namelijk omdat ik ze niet geloof. Als je dat niet gelooft moet je dat fijn zelf weten.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
[voorlopig laatse post op jou]
nee dat is niet vreemd als je dat zou doen om intresse!!!
Maar jij weerlegt alleen om te weerleggen, je bent totaal niet geintresseerd in het antwoord.
Een mogelijk antwoord is voor jou alleen een mogelijkheid om die weer te weerleggen.
Het verleden van je postgedrag heeft dit bewezen.
wanneer ik een andere tendens zie, zal ik weer moeite nemen je post te beantwoorden.
Een en een is tweequote:Security for the World Trade Center on 9/11/01 was provided Stratesec, a company in which George W. Bush's brother Marvin was a past principal, and which was backed by an Kuwaiti-American investment firm.
Kom maar op slimboo. Leg het dan maar eens even aan me uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:34 schreef NILATS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die officiële versie geloven, bewijst maar weer eens te meer dat de wereld niet naar de kloten wordt geholpen door slimme criminelen, maar door domme burgers.
Zo werkt dat niet. Haal eerst een paar keer diep adem en concentreer je op het zinnetje 'I want to believe'. Als je denkt dat je de juiste state of mind hebt bereikt mag je hier klikken en dan gaat een meneer met kennis van zaken het allemaal haarfijn voor je uitleggenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kom maar op slimboo. Leg het dan maar eens even aan me uit.
Serieus LostFormat. Opletten!quote:" You can't fight city hall. Death and taxes. Don't talk about politics or religion. This is all the equivalent of enemy propaganda rolling across the picket line. Lay down GI, lay down GI. We saw it all through the 20th century. And now in the 21st century, it's time to stand up and realize that we should not allow ourselves to be crammed into this rat maze. We should not submit to dehumanization. I don't know about you, but I'm concerned about what's happening in this world. I'm concerned with the structure. I'm concerned with the systems of control, those that control my life and those that seek to control it even more. I want freedom. That's what I want. And that's what you should want. It's up to each and every one of us to turn loose and show them the greed, the hatred, the envy, and yes, the insecurities, because that's the central mode of control. Make us feel pathetic, small, so we'll willingly give up our sovereignty, our liberty, our destiny. We have got to realize that we're being conditioned on a mass scale. Start challenging this corporate slave state. The 21st century is going to be a new century. Not the century of slavery, not the century of lies and issues of no significance, of classism, of sadism, and all the rest of the modes of control. It's going to be the age of human kind standing up for something pure and something right. What a bunch of garbage: liberal, democrats, conservative, republican, it's all there to control us, it's two sides of the same coin. Two management teams bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it! And I'm not going to take a bite of it. Do you got me? Our existence is not futile. We're going to win this thing. Humankind is too, good. We're not a bunch of underachievers. We're going to stand up, and we're going to be human beings. We're going to get fired up about the real things, the things that matter, creativity and the dynamic human spirit that refuses to submit. Well that's it. That's all I got to say. "
Bedankt voor deze link Sebastral !!!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:49 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Haal eerst een paar keer diep adem en concentreer je op het zinnetje 'I want to believe'. Als je denkt dat je de juiste state of mind hebt bereikt mag je hier klikken en dan gaat een meneer met kennis van zaken het allemaal haarfijn voor je uitleggen
Mike Ruppert = held. check; hij is desinformatie-vrij toch you guys?
Welkom in de propaganda matrix
[..]
Serieus LostFormat. Opletten!
[afbeelding]
Nog niet gezien?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze link Sebastral !!!![]()
Ik had al heel wat gezien van Mike Ruppert = held maar deze nog niet.
Wanneer mensen werkelijk intresse hebben in de waarheid ipv hun eigen gelijk is 1+1 echt niet zo moeilijk te berekenen.
Helaas roept het gros liever wat populair en geaccepteerd is, dan eerst zich te verdiepen in de materie om dan pas te gaan roepen.
![]()
laatste die ik gezien heb is: Michael Ruppert_Denial Stops Herequote:Op donderdag 29 december 2005 13:31 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Nog niet gezien?![]()
klik ook maar even op de link in mijn sig. dan, daar staan vast nog wel links naar documentaires en lezingen die je nog niet gezien hebt.
Bedankt voor het melden, een aantal links zijn dood geloof ik en sommige files zijn verplaatst. Is nog niet al te lang zo geloof ik. Zal er zo spoedig mogelijk wat aan proberen te doen...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
laatste die ik gezien heb is: Michael Ruppert_Denial Stops Here
maar ik heb nog enorm veel uur op mijn pc te kijken dat je niet alles gezien kan hebben.![]()
jou sig. heb ik ook al een keertje doorspit, alleen jammer dat de meeste links het niet meer doen. Of anders dat de servers overbezet zijn.
Kom jij met een verklaring op de proppen over de locatie van het vermiste vliegtuig?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:49 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Haal eerst een paar keer diep adem en concentreer je op het zinnetje 'I want to believe'. Als je denkt dat je de juiste state of mind hebt bereikt
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij dom bent, en achter alles iets gaat zoeken.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:34 schreef NILATS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die officiële versie geloven, bewijst maar weer eens te meer dat de wereld niet naar de kloten wordt geholpen door slimme criminelen, maar door domme burgers.
Welk vliegtuig mis je dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom jij met een verklaring op de proppen over de locatie van het vermiste vliegtuig?
[9/11] Controlled Demolition Now a Fact, Not a Theoryquote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Welk vliegtuig mis je dan?
Waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
laatste die ik gezien heb is: Michael Ruppert_Denial Stops Here
quote:CIA & Drugs, The Confession and The Impeachment
Recorded live at the Granada Forum 1/21/99. See Mike's lecture with all the latest developments in CIA drug controversy and how Volume II is directly connected to the Impeachment Circus. Understand the shocking new details which have set Washington abuzz.
(90 minutes).
Hmm ik mis geen vliegtuig dus ik laat het antwoord aan hem over.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie het tweede gedeelte. ''Weet ik het. Laat ik eens over iets anders beginnen.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |