abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:45:35 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33337984
quote:
Lazio at risk of FIFA action

FIFA are preparing to come down hard on Lazio after asking the Italian FA for all documentation pertaining to Paolo Di Canio’s recent Roman salute.

The world football governing body have decided to investigate the incident further in order to ‘determine the extent’ of Di Canio’s violation of FIFA’s code of ethics, which came into being in 2004 and the consequence of his behaviour.

The Lazio captain has already served a one-match ban and been fined Ł7,000 for acknowledging Biancocelesti supporters with the fascist Roman salute during a recent match at Livorno.

It was the second time the 37-year-old has made the controversial gesture after having incited Roma fans with the same gesture at the Rome derby last January.

FIFA President Sepp Blatter said recently that they would not tolerate any form of racist behaviour and that the time had come to start punishing clubs more severely for the misdemeanours of their players.

“Definitely, the only sanction you can take against racism is the deduction of points, suspension or expulsion from competition,” explained Blatter. “Or even relegation to the next League.”

“It's a shame for sport. A financial sentence is nothing - we have to be really tough.”
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:50:03 #182
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_33342420
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef fanneke het volgende:

[..]

De Amerikanen gebruiken al sinds mensenheugenis (behalve bij jou waarschijnlijk) USS en geen SS.
Zeker teveel Star Trek gekeken...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_33344801
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:50 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

scherp.
pi_33345265
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie nog regelmatig ze de Colijn-groet brengen, die Indo's
Onder het nalezen met afstand de mooiste post!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33349493

Hij is wel gabber geworden
pi_33349552
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Lazio Di Canio
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33349596
Zo ver komt het toch niet.
pi_33350185
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:50 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Jij hebt kennelijk een plaat voor je hoofd.

http://www.nachohat.org/gallery/american_navy_warships , om maar eens een voorbeeld te geven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33350308
Ik blijf het een dubieus verhaal vinden. Al kan hij bij de Lazio harde kern niets meer verkeerd doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33355895
quote:
Fascist Di Canio legt zich niet neer bij straf

23/12/2005 20:41

Paolo Di Canio gaat zijn straf voor zijn omstreden groet aanvechten. Zijn verdediging van de Lazio-spits is zoals gebruikelijk opvallend.

De Italiaanse bond legde Di Canio een schorsing van één duel en een boete van 10.000 euro op. Na het uitduel met Livorno had de spits met een opgeheven arm de meegereisde Lazio-fans bedankt. Deze fascistische groet zorgde voor de nodige ophef.

Of Di Canio's verdediging zijn zaak goed zal doen, is zeer de vraag. 'Ik ben een fascist, maar geen racist', vertelde hij aan het Italiaanse persbureau ANSA. Kortom, de straf voor racisme is niet op zijn plaats.
Hij is iig eerlijk .
-
pi_33356214
Berlusconi is het met Di Canio eens.
pi_33356528
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Berlusconi is het met Di Canio eens.
Ja, Berlusconi is dan ook een hele fijne en eerlijke vent .
.
-
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:08:29 #193
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_33359299
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jij hebt kennelijk een plaat voor je hoofd.

http://www.nachohat.org/gallery/american_navy_warships , om maar eens een voorbeeld te geven.
Zeg Sherlock... Documenteer je eerst ff voordat je iemand probeert te dissen, of om op een uiterst zielig en bijdehante manier punten te scoren bij fanneke.
SS is namelijk de internationale afkorting voor stoomschip (steam ship). USS is de afkorting van de (stoom)schepen van de Amerikaanse marine. En ja, de afkorting "ss" wordt nog steeds in zijn algemeen gebruikt.

Zie ook:

SS rotterdam
SS Great Britain
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_33359407
Nu ga ik extra kerst vieren met een S.S.Lazio shirt aan.
Alleen nog Di Canio achterop laten drukken.
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:35:53 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33360197
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ga ik extra kerst vieren met een S.S.Lazio shirt aan.
Alleen nog Di Canio achterop laten drukken.
En fascist op de voorkant?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_33360262
Nee gek.
Mensen moeten zich gewoon niet aanstellen.

BV die SS heeft gewoon een andere betekenis, maar er wordt steeds ophef om gemaakt..
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:52:57 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33360620
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee gek.
Mensen moeten zich gewoon niet aanstellen.

BV die SS heeft gewoon een andere betekenis, maar er wordt steeds ophef om gemaakt..
Over die SS in Lazio maak ik geen ophef, die begrijp ik wel, maar ik heb nog steeds moeite met mensen die er openlijk voor uit komen fascist te zijn en Mussolini bewonderen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_33360739
tsjonge al 4 pagina's over die bastardo.

PAOLO DI CANIO NAPOLETANO

LA MAMMA DE DI CANIO E' UNA PUTTANA
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:12:12 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33361068
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:

LA MAMMA DE DI CANIO E' UNA PUTTANA
Niveautje.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_33362805
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij is iig eerlijk .
Haha, wat een kankerdebiel ( Excuse my french )
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:38:56 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33365880
quote:
'Ik ben een fascist, maar geen racist'
Oooow, dan is het goed.
pi_33369057
Paulo di Canio
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369470
SS LAZIO
pi_33369903
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:

MI MAMMA E' UNA PUTTANA
Webon
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369964
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paulo di Canio
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
pi_33370002
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
pi_33370035
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
pi_33370082
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:34 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
Jij reageert simpel. Mensen die bij de Chinees gaan eten zijn zeker ook Chinees? Volgens jouw zwakzinnige redenatie wel. Veel plezier met die enorme plaat voor je hoofd, je leven is vast heel erg simpel zo.
pi_33370114
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon fan zijn van zijn voetbal kwaliteiten. Zoals bij wel meer voetballers het geval is. Verder hoeven persoonlijke aanvallen niet hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33370664
Jajong

DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')