Webonquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:
tsjonge al 4 pagina's over die bastardo.![]()
MI MAMMA E' UNA PUTTANA![]()
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?quote:
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
Jij reageert simpel. Mensen die bij de Chinees gaan eten zijn zeker ook Chinees? Volgens jouw zwakzinnige redenatie wel. Veel plezier met die enorme plaat voor je hoofd, je leven is vast heel erg simpel zo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
Hij kan ook gewoon fan zijn van zijn voetbal kwaliteiten. Zoals bij wel meer voetballers het geval is. Verder hoeven persoonlijke aanvallen niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Jij moet helemaal stil zijn, t zal niet voor t eerst zijn dat jij ( tijdelijk ) van t forum wordt verwijderd voor racistische uitlatingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Jajong![]()
![]()
DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
Yea, eten halen bij iemand is inderdaad vergelijkbaar met "fan" zijn van iemand.. Dream onquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
Merkwaardig patientje die Jajong inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
Mooi dat hij speelt op deze leeftijd..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Ja, over di Canio maar weer.
Hij wijst gewoon naar de lucht......quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Romeinse groet bedoel je?
Is ook raar. Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, Pol Pot, Che.. Allemaal even erg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef zijle het volgende:
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
of hitler,quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
het idee achter facisme is denk ik voor veel mensen ook iets moois. en zeker heel spectaculair.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken.
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
En daarom is het mislukt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Communisme is een totaal onrealistisch in, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
Kijk een vogelquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hij wijst gewoon naar de lucht......![]()
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.
Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media (quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
Zijn dat dan Amerikaanse marine schepen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Zeg Sherlock... Documenteer je eerst ff voordat je iemand probeert te dissen, of om op een uiterst zielig en bijdehante manier punten te scoren bij fanneke.
SS is namelijk de internationale afkorting voor stoomschip (steam ship). USS is de afkorting van de (stoom)schepen van de Amerikaanse marine. En ja, de afkorting "ss" wordt nog steeds in zijn algemeen gebruikt.
Zie ook:
SS rotterdam
SS Great Britain
Dat is ook precies mijn punt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media () en Livorno niet...
je vergeet te zeggen dat Winter er werd weg gepest omdat hij een kleurling isquote:Op zondag 25 december 2005 06:42 schreef -Wolf- het volgende:
Forza SS LAZIO!
Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED
Enz.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |