abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:38:56 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33365880
quote:
'Ik ben een fascist, maar geen racist'
Oooow, dan is het goed.
pi_33369057
Paulo di Canio
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369470
SS LAZIO
pi_33369903
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:
tsjonge al 4 pagina's over die bastardo.

MI MAMMA E' UNA PUTTANA
Webon
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369964
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paulo di Canio
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33370002
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
pi_33370035
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
pi_33370082
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:34 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
Jij reageert simpel. Mensen die bij de Chinees gaan eten zijn zeker ook Chinees? Volgens jouw zwakzinnige redenatie wel. Veel plezier met die enorme plaat voor je hoofd, je leven is vast heel erg simpel zo.
pi_33370114
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon fan zijn van zijn voetbal kwaliteiten. Zoals bij wel meer voetballers het geval is. Verder hoeven persoonlijke aanvallen niet hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33370664
Jajong

DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33370776
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Jajong

DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
Jij moet helemaal stil zijn, t zal niet voor t eerst zijn dat jij ( tijdelijk ) van t forum wordt verwijderd voor racistische uitlatingen

en CMT plz, dat is de meest kromme vergelijking ever, en ik hoop toch echt dat je dat zelf ook wel begrijpt..
pi_33370872
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
pi_33370936
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
Yea, eten halen bij iemand is inderdaad vergelijkbaar met "fan" zijn van iemand.. Dream on
pi_33370998
Die aanstellers ook.

Weer zoeken ze er wat achter
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:07:11 #215
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371002
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
pi_33371009
Je begrijpt het echt niet, he? Vooral zo simpel door blijven gaan met dat enorme betonblok voor je kop.
pi_33371012
Klopt ja. Je bent in beide gevallen een fan van een handeling van die persoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33371016
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
Merkwaardig patientje die Jajong inderdaad.
pi_33371088
Ik vind Di Canio oke.. dus dan ben ik een rascist volgens de JaJong theorie.
Ook als je veel met allochtonen omgaat ?
pi_33371127
Volgens de Jajong-theorie is iedereen die bij de Chinees weleens een bak nasi heeft besteld, ook een Chinees. Wat een patient zeg.
pi_33371136
Ja, over di Canio maar weer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33371220
Kun je wel lezen?

[ Bericht 96% gewijzigd door Suijk op 24-12-2005 15:16:05 ]
pi_33371229
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Ja, over di Canio maar weer.
Mooi dat hij speelt op deze leeftijd..
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:18:05 #224
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371296
Hij komt trouwens wel vaak in met gestrekte been arm.
pi_33371306
De Romeinse groet bedoel je?
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:25:59 #226
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33371490
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Romeinse groet bedoel je?
Hij wijst gewoon naar de lucht......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:27:32 #227
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371536
Ja.. voor een wissel!
pi_33371998
ik snap eigenlijk ook niet hoe je zo'n man kan adoreren hoor Ok, dat je fan bent van zijn voetbalkwaliteiten dat snap ik. maar dat je hem een 'coole' gast vindt ?? De man geeft gewoon openlijk toe dat hij fascist is, dat hij Mussolini een goede man vond, ... Om over zijn maatjes van de Lazio Curva nog maar te zwijgen met hun idiote hakenkruizen en swastika's ... Snap niet hoe iemand dus Di Canio kan adoreren hoor ...
pi_33373634
Als hij niet had kunnen voetballen, hadden ze hem gewoon veracht, mag ik toch hopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33373986
tvp
pi_33375015
Gek toch eigenlijk dat er op het forum alleen maar mensen te vinden zijn die tegen fascisme zijn. Waar zijn de fascisten op FOK!? En de communisten als we toch op zoek zijn naar andersdenkenden?

Ik ben zelf overigens geen fascist en wens dan ook niet met de discutabele fans van Lazio te worden geasocieerd. Maar ik ben wel een Lazio-fan en Di Canio is een man die een echt clubhart heeft. Ik wou dat er meer mensen waren met zo'n groot clubhart.
pi_33375320
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
pi_33375388
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef zijle het volgende:
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
Is ook raar. Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, Pol Pot, Che.. Allemaal even erg.
pi_33375571
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:57:15 #235
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33377139
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
of hitler,

di canio is verder wel een mooie voetballer. zouden meer voetballer met zijn mentaliteit moeten zijn, politiek staat er verder buiten, hoe vaak mensen ook last hebben van een stijve rechter arm binnen sport, het blijft spel en theater

quote:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken.
het idee achter facisme is denk ik voor veel mensen ook iets moois. en zeker heel spectaculair.
alleen nooit goed uitgevoerd,
niet dat een mens ooit in staat zal zijn de verpersoonlijking van de ultieme utopie te bewerkstellingen.

"communisme" is zoals uitgevoerd in rusland en china en N korea , ook gewoon facisme naar mijn idee.

[ Bericht 38% gewijzigd door Daniel.San op 24-12-2005 19:06:57 (asffdasgdashfh) ]
pi_33378857
quote:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.

Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.

Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
pi_33378872
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Communisme is een totaal onrealistisch in, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
En daarom is het mislukt.
pi_33382265
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef Football_Lad het volgende:

[..]

Hij wijst gewoon naar de lucht......
Kijk een vogel
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:59:42 #239
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33382305
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.

Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.

Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
pi_33382357
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media ( ) en Livorno niet...
pi_33382425
Idd.

Als ze bv bij de AS Roma met een hakenkruis staan te zwaaien dan hoor je er niks van.. maar owee als ze het bij Lazio doen !!!
pi_33385325
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Zeg Sherlock... Documenteer je eerst ff voordat je iemand probeert te dissen, of om op een uiterst zielig en bijdehante manier punten te scoren bij fanneke.
SS is namelijk de internationale afkorting voor stoomschip (steam ship). USS is de afkorting van de (stoom)schepen van de Amerikaanse marine. En ja, de afkorting "ss" wordt nog steeds in zijn algemeen gebruikt.

Zie ook:

SS rotterdam
SS Great Britain
Zijn dat dan Amerikaanse marine schepen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33385929
De SS Great Britain was een oceaangaand schip. Het was ook het eerste schip met een stalen romp en een schroef ter aandrijving. Bij de tewaterlating in 1843 was ze het grootste schip ter wereld, met ruimte voor 382 opvarenden.

pi_33386474
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media ( ) en Livorno niet...
Dat is ook precies mijn punt...
pi_33389641
Forza SS LAZIO!

Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED

Enz.
pi_33391973
pi_33392087
Het is toch SSS?
pi_33392165
Nee, het is SS Lazio.
pi_33393898
quote:
Op zondag 25 december 2005 06:42 schreef -Wolf- het volgende:
Forza SS LAZIO!

Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED

Enz.
je vergeet te zeggen dat Winter er werd weg gepest omdat hij een kleurling is
pi_33393966
Daarom heeft Winter er jaren gevoetbald natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')