abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:38:56 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33365880
quote:
'Ik ben een fascist, maar geen racist'
Oooow, dan is het goed.
pi_33369057
Paulo di Canio
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369470
SS LAZIO
pi_33369903
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:
tsjonge al 4 pagina's over die bastardo.

MI MAMMA E' UNA PUTTANA
Webon
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33369964
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paulo di Canio
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33370002
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
pi_33370035
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
pi_33370082
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:34 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
Jij reageert simpel. Mensen die bij de Chinees gaan eten zijn zeker ook Chinees? Volgens jouw zwakzinnige redenatie wel. Veel plezier met die enorme plaat voor je hoofd, je leven is vast heel erg simpel zo.
pi_33370114
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon fan zijn van zijn voetbal kwaliteiten. Zoals bij wel meer voetballers het geval is. Verder hoeven persoonlijke aanvallen niet hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33370664
Jajong

DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33370776
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Jajong

DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
Jij moet helemaal stil zijn, t zal niet voor t eerst zijn dat jij ( tijdelijk ) van t forum wordt verwijderd voor racistische uitlatingen

en CMT plz, dat is de meest kromme vergelijking ever, en ik hoop toch echt dat je dat zelf ook wel begrijpt..
pi_33370872
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
pi_33370936
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
Yea, eten halen bij iemand is inderdaad vergelijkbaar met "fan" zijn van iemand.. Dream on
pi_33370998
Die aanstellers ook.

Weer zoeken ze er wat achter
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:07:11 #215
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371002
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
pi_33371009
Je begrijpt het echt niet, he? Vooral zo simpel door blijven gaan met dat enorme betonblok voor je kop.
pi_33371012
Klopt ja. Je bent in beide gevallen een fan van een handeling van die persoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33371016
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
Merkwaardig patientje die Jajong inderdaad.
pi_33371088
Ik vind Di Canio oke.. dus dan ben ik een rascist volgens de JaJong theorie.
Ook als je veel met allochtonen omgaat ?
pi_33371127
Volgens de Jajong-theorie is iedereen die bij de Chinees weleens een bak nasi heeft besteld, ook een Chinees. Wat een patient zeg.
pi_33371136
Ja, over di Canio maar weer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33371220
Kun je wel lezen?

[ Bericht 96% gewijzigd door Suijk op 24-12-2005 15:16:05 ]
pi_33371229
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Ja, over di Canio maar weer.
Mooi dat hij speelt op deze leeftijd..
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:18:05 #224
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371296
Hij komt trouwens wel vaak in met gestrekte been arm.
pi_33371306
De Romeinse groet bedoel je?
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:25:59 #226
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33371490
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Romeinse groet bedoel je?
Hij wijst gewoon naar de lucht......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:27:32 #227
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371536
Ja.. voor een wissel!
pi_33371998
ik snap eigenlijk ook niet hoe je zo'n man kan adoreren hoor Ok, dat je fan bent van zijn voetbalkwaliteiten dat snap ik. maar dat je hem een 'coole' gast vindt ?? De man geeft gewoon openlijk toe dat hij fascist is, dat hij Mussolini een goede man vond, ... Om over zijn maatjes van de Lazio Curva nog maar te zwijgen met hun idiote hakenkruizen en swastika's ... Snap niet hoe iemand dus Di Canio kan adoreren hoor ...
pi_33373634
Als hij niet had kunnen voetballen, hadden ze hem gewoon veracht, mag ik toch hopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33373986
tvp
pi_33375015
Gek toch eigenlijk dat er op het forum alleen maar mensen te vinden zijn die tegen fascisme zijn. Waar zijn de fascisten op FOK!? En de communisten als we toch op zoek zijn naar andersdenkenden?

Ik ben zelf overigens geen fascist en wens dan ook niet met de discutabele fans van Lazio te worden geasocieerd. Maar ik ben wel een Lazio-fan en Di Canio is een man die een echt clubhart heeft. Ik wou dat er meer mensen waren met zo'n groot clubhart.
pi_33375320
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
pi_33375388
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef zijle het volgende:
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
Is ook raar. Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, Pol Pot, Che.. Allemaal even erg.
pi_33375571
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:57:15 #235
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33377139
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
of hitler,

di canio is verder wel een mooie voetballer. zouden meer voetballer met zijn mentaliteit moeten zijn, politiek staat er verder buiten, hoe vaak mensen ook last hebben van een stijve rechter arm binnen sport, het blijft spel en theater

quote:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken.
het idee achter facisme is denk ik voor veel mensen ook iets moois. en zeker heel spectaculair.
alleen nooit goed uitgevoerd,
niet dat een mens ooit in staat zal zijn de verpersoonlijking van de ultieme utopie te bewerkstellingen.

"communisme" is zoals uitgevoerd in rusland en china en N korea , ook gewoon facisme naar mijn idee.

[ Bericht 38% gewijzigd door Daniel.San op 24-12-2005 19:06:57 (asffdasgdashfh) ]
pi_33378857
quote:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.

Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.

Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
pi_33378872
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Communisme is een totaal onrealistisch in, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
En daarom is het mislukt.
pi_33382265
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef Football_Lad het volgende:

[..]

Hij wijst gewoon naar de lucht......
Kijk een vogel
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:59:42 #239
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33382305
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.

Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.

Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
pi_33382357
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Daniel.San het volgende:

[..]

ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media ( ) en Livorno niet...
pi_33382425
Idd.

Als ze bv bij de AS Roma met een hakenkruis staan te zwaaien dan hoor je er niks van.. maar owee als ze het bij Lazio doen !!!
pi_33385325
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Zeg Sherlock... Documenteer je eerst ff voordat je iemand probeert te dissen, of om op een uiterst zielig en bijdehante manier punten te scoren bij fanneke.
SS is namelijk de internationale afkorting voor stoomschip (steam ship). USS is de afkorting van de (stoom)schepen van de Amerikaanse marine. En ja, de afkorting "ss" wordt nog steeds in zijn algemeen gebruikt.

Zie ook:

SS rotterdam
SS Great Britain
Zijn dat dan Amerikaanse marine schepen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33385929
De SS Great Britain was een oceaangaand schip. Het was ook het eerste schip met een stalen romp en een schroef ter aandrijving. Bij de tewaterlating in 1843 was ze het grootste schip ter wereld, met ruimte voor 382 opvarenden.

pi_33386474
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media ( ) en Livorno niet...
Dat is ook precies mijn punt...
pi_33389641
Forza SS LAZIO!

Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED

Enz.
pi_33391973
pi_33392087
Het is toch SSS?
pi_33392165
Nee, het is SS Lazio.
pi_33393898
quote:
Op zondag 25 december 2005 06:42 schreef -Wolf- het volgende:
Forza SS LAZIO!

Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED

Enz.
je vergeet te zeggen dat Winter er werd weg gepest omdat hij een kleurling is
pi_33393966
Daarom heeft Winter er jaren gevoetbald natuurlijk.
pi_33394642
Waarom maken mensen steeds dezelfde opmerking over Winter? En dan wordt ook meteen duidelijk hoe weinig ze weten over Lazio en Winter.
pi_33394705
Mensen begrijpen er sowieso weinig van. Constant dezelfde dooddoeners die al 100x onderuit zijn gehaald. Het wordt is vermoeiend.
pi_33394761
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En hypocriet dat jij je afkeur uitspreekt over de Livorno-fans en Di Canio adoreert.

Beide verheerlijken een fout systeem.
pi_33394775
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

En hypocriet dat jij je afkeur uitspreekt over de Livorno-fans en Di Canio adoreert.

Beide verheerlijken een fout systeem.
Di Canio is een voetballer, de Livorno-fans niet.
pi_33394858
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat hij een voetballer is met zijn foute ideeën te maken? Als je toevallig goed tegen een bal kan trappen wordt je dat automatisch vergeven?
pi_33394873
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat hij een voetballer is met zijn foute ideeën te maken? Als je toevallig goed tegen een bal kan trappen wordt je dat automatisch vergeven?
Dat Di Canio wordt beoordeeld op zijn voetbalkwaliteiten en clubliefde. Dat eerste gaat niet op voor Livorni-fans, die staan slechts met foute vlaggen te zwaaien.
pi_33395182
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat Di Canio wordt beoordeeld op zijn voetbalkwaliteiten en clubliefde. Dat eerste gaat niet op voor Livorni-fans, die staan slechts met foute vlaggen te zwaaien.
Tja, het is natuurlijk maar hoe je er zelf tegenaan kijkt. Ondanks dat hij een goede voetballer is zou ik me er als potiëntele fan niet zomaar even overheen kunnen zetten wanneer iemand zulke expliciet uitgesproken denkbeelden heeft. Maar voor een radicale communistische superspits bij Livorno had je dus ook respect gehad als die een beetje clubliefde zou tonen?
pi_33395205
Ik ben niet fan van een voetballer vanwege politieke voorkeuren, dus waar je met je vergelijking naar toe wilt...
pi_33395237
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben niet fan van een voetballer vanwege politieke voorkeuren
Ok, dan bevestig je die laatste vraag dus. Dat is duidelijk dan.
pi_33395271
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:56 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ok, dan bevestig je die laatste vraag dus. Dat is duidelijk dan.
Clubliefde maakt me ook niet fan van een voetballer. Iemand die heel zijn loopbaan voor Ajax zou spelen, ik zou er niets mee hebben met de betreffende speler.
pi_33395320
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Clubliefde maakt me ook niet fan van een voetballer. Iemand die heel zijn loopbaan voor Ajax zou spelen, ik zou er niets mee hebben met de betreffende speler.
Die vergelijking was inderdaad niet volledig sluitend. Maar je punt is wel helder.
pi_33395348
Het verschilt gewoon per club. Logisch ook, met een clubvoetballer van een club waar je sympathie voor hebt heb je meer dan voor een voetballer die sinds jaar en dag speelt voor een club waar je een hekel aan hebt.
  zondag 25 december 2005 @ 20:12:55 #263
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33399530
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben niet fan van een voetballer vanwege politieke voorkeuren, dus waar je met je vergelijking naar toe wilt...
Heel duidelijk waar hij naartoe wilde... Jij kijkt puur naar zn voetbal kwaliteiten, anderen kijken iets verder. Ik zou me ook niet zo snel aangetrokken voelen tot iemand met zulke denkbeelden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33400050
Dit is pas fout:

Sparta Praha fans...
pi_33400490
En die kennen de ROmeinse groet niet.
  zondag 25 december 2005 @ 21:17:15 #266
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33400575
quote:
Op zondag 25 december 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
En die kennen de ROmeinse groet niet.
Die noemen het de Praagse groet
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33400688
Die bestaat vast en zeker niet
  zondag 25 december 2005 @ 21:26:08 #268
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_33400726
Saai is ie niet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_33401150
Kwam die foto in de chat tegen. Die gast had als nickname mein.kampf. Naar!
pi_33401943
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom maken mensen steeds dezelfde opmerking over Winter? En dan wordt ook meteen duidelijk hoe weinig ze weten over Lazio en Winter.
wel leg het dan uit hé ! ik meen me nochtans goed te herinneren dat winter een bepaalde match door de eigen fans op oerwoudgeluiden werd getrakteerd en na de match verklaarde dat hij walgt van de 'harde kern' van lazio ...
pi_33402399
Weet wel dat De AS Roma fans iets slechts over Winter hebben gezegt/gedaan.
Iets met spandoeken.
  maandag 26 december 2005 @ 01:05:11 #272
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_33405798
quote:
Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
De SS Great Britain was een oceaangaand schip. Het was ook het eerste schip met een stalen romp en een schroef ter aandrijving. Bij de tewaterlating in 1843 was ze het grootste schip ter wereld, met ruimte voor 382 opvarenden.

Ook al is hij in 1843 voor het eerst tewatergelaten, ze noemen het nu nog steeds de SS Great Britain i.p.v simpelweg Great Britain. Het is dus nog steeds een gangbare afkorting, gans. Of je wil het gewoon niet snappen natuurlijk.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_33406175
Wat een stormlooptopic!

[ Bericht 32% gewijzigd door -Wolf- op 26-12-2005 01:26:45 ]
  maandag 26 december 2005 @ 02:43:13 #274
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33407845
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:54 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Tja, het is natuurlijk maar hoe je er zelf tegenaan kijkt. Ondanks dat hij een goede voetballer is zou ik me er als potiëntele fan niet zomaar even overheen kunnen zetten wanneer iemand zulke expliciet uitgesproken denkbeelden heeft. Maar voor een radicale communistische superspits bij Livorno had je dus ook respect gehad als die een beetje clubliefde zou tonen?
als di canio in een communistische saus was gedoopt en voor livorno speelde zou ik het nog steeds tof vinden hoor mijn ultra-liberale politieke ideen eindigen waar het stadion begint
  maandag 26 december 2005 @ 02:44:18 #275
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_33407860
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel.San op 26-12-2005 02:45:19 (kan gebeuren, het is al laat) ]
pi_33408922
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets met spandoeken.
Ja, als er één Romeinse club een naziclub is, dan is het wel AS Roma.
  maandag 26 december 2005 @ 11:10:28 #277
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33410111
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets met spandoeken.
Toen poepte jij nog in luiers, joh.
pi_33418812
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, als er één Romeinse club een naziclub is, dan is het wel AS Roma.
Spelen zo ook weinig donkere spelers...
2 geloof ik.
pi_33419466
Opvallend inderdaad.
pi_33419617
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maar als het over Kluivert gaat is het wel een moordenaar en een verkrachter en zijn z'n kwaliteiten irrelevant.
Niet met 2 maten meten he .
-
pi_33419627
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar als het over Kluivert gaat is het wel een moordenaar en een verkrachter en zijn z'n kwaliteiten irrelevant.
Niet met 2 maten meten he .
Ik heb al vaak genoeg gezegd dat Kluivert een prutser is. Goed lezen he.

Daarnaast is een Romeinse groet en iemand doodrijden ook een leuke vergelijking natuurlijk.
pi_33419692
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb al vaak genoeg gezegd dat Kluivert een prutser is. Goed lezen he.

Daarnaast is een Romeinse groet en iemand doodrijden ook een leuke vergelijking natuurlijk.
Kluivert is toch een stuk beter dan di Canio ooit geweest is. Maar dat terzijde.
Overigens was het doodrijden niet expres. Di Canio komt er open voor uit dat ie fascist is. .
-
pi_33419738
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kluivert is toch een stuk beter dan di Canio ooit geweest is. Maar dat terzijde.
Overigens was het doodrijden niet expres. Di Canio komt er open voor uit dat ie fascist is. .
Kluivert stelt niets voor, afgedankt door Barça, door Newcastle Utd (een middenmoter in Engeland ) en straks ook door Valencia. Benieuwd welke club hem nog wil hebben.

Kluivert heeft iemand doodgereden en vlak na het ongeluk kwam hij alweer in het nieuws omdat hij dacht Schumacher te zijn.
pi_33419767
Waarom moet 'n discussie over prutser Patrick een topic over Di Canio vervuilen?
  maandag 26 december 2005 @ 19:15:51 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33419793
Doe maar gewoon ontopic, over Di Canio dus. Een veel betere voetballer dan prutsertje Kluivert.
pi_33419872
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef pfaf het volgende:
Di Canio mag de veters van Patrick nog niet strikken.
Kluivert
Ik denk dat ie ze idd liever in de fik zet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33419890
Patrick is ook vast beter in dingen losknopen dan in dingen strikken.
pi_33420347
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doe maar gewoon ontopic, over Di Canio dus. Een veel betere voetballer dan prutsertje Kluivert.

Sorry hoor!

Di Canio: http://www.footballdataba(...)ex.php?dumpPlayer=26
Kluivert: http://www.footballdataba(...)x.php?dumpPlayer=677
pi_33421589
tjek ook mn Di Canio hyves: http://paolo-di-canio.hyves.nl
pi_33423782
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef pfaf het volgende:
Di Canio mag de veters van Patrick nog niet strikken.
Kluivert
Bij een verkrachter/moordenaar zou niemand de veters willen strikken..
pi_33431712
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Mariëlle niet meer in elk geval.
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:52:40 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33436472
quote:
Livornesi schelden er op los

De linkse en uiterst Communistische supporters van Livorno weten maar niet van ophouden. De ploeg werd min of meer ingemaakt door AC Milan afgelopen woensdag maar supporters zongen liever liederen over Lazio inplaats van hun eigen ploeg aan te moedigen.

De Livorno-supporters hebben tijdens de wedstrijd spreekkoren aangeheven tegen Di Canio; ze hebben een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin en, ten slotte, hebben ze ook ironische teksten in de richting van premier Berlusconi gezongen.

Vlaggen met daarop Che Guevarra, Cubaanse vlaggen, Sovjet-vlaggen en Palestijnse vlaggen waren te zien op de tribunes. Daarnaast werden spreekkoren aangeheven, waaronder enkele tamelijk beledigend. Favoriet thema van de spreekkoren was Paolo Di Canio met zijn "Romeinse groet". "Paolo Di Canio met het hoofd naar beneden, werd er geroepen. Een duidelijke verwijzing naar de executie van Mussolini, waar de duce op het Piazza Loreto in Milaan aan zijn benen opgehangen werd getoond aan het volk.

Vervolgens was kamerlid Mario Borghezio aan de beurt, die de afgelopen dagen al doelwit was van de "no global"-beweging.

Ook historische verwijzingen ontbraken niet. Na de 2-0 van Gilardino, werd een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin: "21-12-2005, de groeten aan Stalin". Ook de Berlusconi kon niet ontbreken. Vorig jaar nog het lijdend voorwerp van de 10.000 bandana's die in San Siro werden gedragen. Ditmaal verscheen op de curva een spandoek met de meer of minder hartelijke groeten, dat is maar van welke kant je het bekijkt: "Moge dit het laatste 'Buon Natale' zijn als premier".

En waar verschijnt dit in de media???
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33437048
Tsja, het is wederom de schuld van de media....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33437419
Terecht, als Di Canio het mag dan de supporters van Livorno ook me dunkt.
-
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:44:12 #296
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33437967
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Even 3 feitjes op een rij:

a) Patrick Kluivert heeft niemand vermoord.
b) Patrick Kluivert heeft niemand verkracht.
c) Jij bent dom
pi_33443471
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 06:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mariëlle niet meer in elk geval.
Ah, die schijnt tegenwoordig werkzaam te zijn op de afdeling fictie van de plaatselijke krant.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33443682
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef pfaf het volgende:

[..]

c) Jij bent dom

pi_33446659
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef pfaf het volgende:

[..]

c) Jij bent dom
Dood door schuld is en blijft moord
pi_33446676
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

[afbeelding]

Daar heb je spuit 11 ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: