Webonquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:58 schreef A.Petacchi het volgende:
tsjonge al 4 pagina's over die bastardo.![]()
MI MAMMA E' UNA PUTTANA![]()
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?quote:
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het leven moet simpel zijn met zo'n enorme plaat voor je kop.
Jij reageert simpel. Mensen die bij de Chinees gaan eten zijn zeker ook Chinees? Volgens jouw zwakzinnige redenatie wel. Veel plezier met die enorme plaat voor je hoofd, je leven is vast heel erg simpel zo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent degene met een plaat voor zijn kop. Jij adoreert blijkbaar iemand die openlijk uitkomt voor zijn liefde voor het fascisme.. 1+1=2. Idiot.
Hij kan ook gewoon fan zijn van zijn voetbal kwaliteiten. Zoals bij wel meer voetballers het geval is. Verder hoeven persoonlijke aanvallen niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die kerel geeft net openlijk toe dat hij een fascist is, ik neem aan jij dus ook?
Jij moet helemaal stil zijn, t zal niet voor t eerst zijn dat jij ( tijdelijk ) van t forum wordt verwijderd voor racistische uitlatingenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef fernando_redondo het volgende:
Jajong![]()
![]()
DiCanio is natuurlijk een held met een kleurrijke carriere
Yea, eten halen bij iemand is inderdaad vergelijkbaar met "fan" zijn van iemand.. Dream onquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen kromme vergelijking. Het is 'n simpele redenatie, net zoals jouw redenatie vrij simpel is.
Merkwaardig patientje die Jajong inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jaja... Als je fan van een voetballer bent, stem je ook meteen in met iemands politieke voorkeuren? Hele vreemde wereld waarin jij leeft, Jajong.
Mooi dat hij speelt op deze leeftijd..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
Ja, over di Canio maar weer.
Hij wijst gewoon naar de lucht......quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Romeinse groet bedoel je?
Is ook raar. Stalin, Hitler, Mussolini, Mao, Pol Pot, Che.. Allemaal even erg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef zijle het volgende:
Laatst las ik in de krant een heel artikel over de wedstrijd van Lazio tegen Livorno, dat een communistisch getinte aanhang heeft. Wat mij opviel was dat er heel anders werd gesproken over het communisme dan over het fascisme. Het fascisme word veel negatiever benaderd dan het communisme en dat vind ik raar
of hitler,quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
het idee achter facisme is denk ik voor veel mensen ook iets moois. en zeker heel spectaculair.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken.
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het idee achter het communisme is niet slecht, maar de uitvoering daarvan is dat wel gebleken. En de democratie is ook niet alles, kijk maar naar Bush.
En daarom is het mislukt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Communisme is een totaal onrealistisch in, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
Kijk een vogelquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hij wijst gewoon naar de lucht......![]()
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Communisme is een totaal onrealistisch iets, het druist tegen elke eigenschap van de mens in.
Ik zie ook liever niet meer dat er communistische experimenten worden uitgevoerd, het heeft al genoeg levens gekost.
Toch menen Livorno-fans er mee te moeten gaan pronken.
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media (quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
ach het zou juist jammer zijn als die fans gaan matigen, juist fans van Lazio en Livorno maken het kleurrijk en geven hun team een herkenbare rivaliserende identiteit zoals ajax en fyenoord dat in mindere mate doen. op het einde is voetbal een spel.
Zijn dat dan Amerikaanse marine schepen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Zeg Sherlock... Documenteer je eerst ff voordat je iemand probeert te dissen, of om op een uiterst zielig en bijdehante manier punten te scoren bij fanneke.
SS is namelijk de internationale afkorting voor stoomschip (steam ship). USS is de afkorting van de (stoom)schepen van de Amerikaanse marine. En ja, de afkorting "ss" wordt nog steeds in zijn algemeen gebruikt.
Zie ook:
SS rotterdam
SS Great Britain
Dat is ook precies mijn punt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media () en Livorno niet...
je vergeet te zeggen dat Winter er werd weg gepest omdat hij een kleurling isquote:Op zondag 25 december 2005 06:42 schreef -Wolf- het volgende:
Forza SS LAZIO!
Onze verloren zonen:
STAM
NESTA
CRESPO
VIERI
WINTER
NEDVED
Enz.![]()
En hypocriet dat jij je afkeur uitspreekt over de Livorno-fans en Di Canio adoreert.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hypocriet dan dat Lazio wordt aangepakt door de voetbalbond en de Nederlandse media () en Livorno niet...
Di Canio is een voetballer, de Livorno-fans niet.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En hypocriet dat jij je afkeur uitspreekt over de Livorno-fans en Di Canio adoreert.
Beide verheerlijken een fout systeem.
Wat heeft het feit dat hij een voetballer is met zijn foute ideeën te maken? Als je toevallig goed tegen een bal kan trappen wordt je dat automatisch vergeven?quote:Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Di Canio is een voetballer, de Livorno-fans niet.
Dat Di Canio wordt beoordeeld op zijn voetbalkwaliteiten en clubliefde. Dat eerste gaat niet op voor Livorni-fans, die staan slechts met foute vlaggen te zwaaien.quote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat hij een voetballer is met zijn foute ideeën te maken? Als je toevallig goed tegen een bal kan trappen wordt je dat automatisch vergeven?
Tja, het is natuurlijk maar hoe je er zelf tegenaan kijkt. Ondanks dat hij een goede voetballer is zou ik me er als potiëntele fan niet zomaar even overheen kunnen zetten wanneer iemand zulke expliciet uitgesproken denkbeelden heeft. Maar voor een radicale communistische superspits bij Livorno had je dus ook respect gehad als die een beetje clubliefde zou tonen?quote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat Di Canio wordt beoordeeld op zijn voetbalkwaliteiten en clubliefde. Dat eerste gaat niet op voor Livorni-fans, die staan slechts met foute vlaggen te zwaaien.
Ok, dan bevestig je die laatste vraag dus. Dat is duidelijk dan.quote:Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben niet fan van een voetballer vanwege politieke voorkeuren
Clubliefde maakt me ook niet fan van een voetballer. Iemand die heel zijn loopbaan voor Ajax zou spelen, ik zou er niets mee hebben met de betreffende speler.quote:Op zondag 25 december 2005 14:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ok, dan bevestig je die laatste vraag dus. Dat is duidelijk dan.
Die vergelijking was inderdaad niet volledig sluitend. Maar je punt is wel helder.quote:Op zondag 25 december 2005 14:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Clubliefde maakt me ook niet fan van een voetballer. Iemand die heel zijn loopbaan voor Ajax zou spelen, ik zou er niets mee hebben met de betreffende speler.
Heel duidelijk waar hij naartoe wilde... Jij kijkt puur naar zn voetbal kwaliteiten, anderen kijken iets verder. Ik zou me ook niet zo snel aangetrokken voelen tot iemand met zulke denkbeelden.quote:Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben niet fan van een voetballer vanwege politieke voorkeuren, dus waar je met je vergelijking naar toe wilt...
Die noemen het de Praagse groetquote:Op zondag 25 december 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
En die kennen de ROmeinse groet niet.
wel leg het dan uit hé ! ik meen me nochtans goed te herinneren dat winter een bepaalde match door de eigen fans op oerwoudgeluiden werd getrakteerd en na de match verklaarde dat hij walgt van de 'harde kern' van lazio ...quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom maken mensen steeds dezelfde opmerking over Winter? En dan wordt ook meteen duidelijk hoe weinig ze weten over Lazio en Winter.
Ook al is hij in 1843 voor het eerst tewatergelaten, ze noemen het nu nog steeds de SS Great Britain i.p.v simpelweg Great Britain. Het is dus nog steeds een gangbare afkorting, gans. Of je wil het gewoon niet snappen natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
De SS Great Britain was een oceaangaand schip. Het was ook het eerste schip met een stalen romp en een schroef ter aandrijving. Bij de tewaterlating in 1843 was ze het grootste schip ter wereld, met ruimte voor 382 opvarenden.
![]()
als di canio in een communistische saus was gedoopt en voor livorno speelde zou ik het nog steeds tof vinden hoorquote:Op zondag 25 december 2005 14:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk maar hoe je er zelf tegenaan kijkt. Ondanks dat hij een goede voetballer is zou ik me er als potiëntele fan niet zomaar even overheen kunnen zetten wanneer iemand zulke expliciet uitgesproken denkbeelden heeft. Maar voor een radicale communistische superspits bij Livorno had je dus ook respect gehad als die een beetje clubliefde zou tonen?
Ja, als er één Romeinse club een naziclub is, dan is het wel AS Roma.quote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Weet wel dat De AS Roma fans iets slechts over Winter hebben gezegt/gedaan.
Iets met spandoeken.
Toen poepte jij nog in luiers, joh.quote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Weet wel dat De AS Roma fans iets slechts over Winter hebben gezegt/gedaan.
Iets met spandoeken.
Spelen zo ook weinig donkere spelers...quote:Op maandag 26 december 2005 09:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, als er één Romeinse club een naziclub is, dan is het wel AS Roma.
Maar als het over Kluivert gaat is het wel een moordenaar en een verkrachter en zijn z'n kwaliteiten irrelevant.quote:Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Di Canio is een voetballer, de Livorno-fans niet.
Ik heb al vaak genoeg gezegd dat Kluivert een prutser is. Goed lezen he.quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als het over Kluivert gaat is het wel een moordenaar en een verkrachter en zijn z'n kwaliteiten irrelevant.
Niet met 2 maten meten he.
Kluivert is toch een stuk beter dan di Canio ooit geweest is. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg gezegd dat Kluivert een prutser is. Goed lezen he.
Daarnaast is een Romeinse groet en iemand doodrijden ook een leuke vergelijking natuurlijk.
Kluivert stelt niets voor, afgedankt door Barça, door Newcastle Utd (een middenmoter in Engelandquote:Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kluivert is toch een stuk beter dan di Canio ooit geweest is. Maar dat terzijde.
Overigens was het doodrijden niet expres. Di Canio komt er open voor uit dat ie fascist is..
Ik denk dat ie ze idd liever in de fik zet.quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef pfaf het volgende:
Di Canio mag de veters van Patrick nog niet strikken.Kluivert
quote:Op maandag 26 december 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doe maar gewoon ontopic, over Di Canio dus. Een veel betere voetballer dan prutsertje Kluivert.
Bij een verkrachter/moordenaar zou niemand de veters willen strikken..quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef pfaf het volgende:
Di Canio mag de veters van Patrick nog niet strikken.Kluivert
Mariëlle niet meer in elk geval.quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij een verkrachter/moordenaar zou niemand de veters willen strikken..
quote:Livornesi schelden er op los
De linkse en uiterst Communistische supporters van Livorno weten maar niet van ophouden. De ploeg werd min of meer ingemaakt door AC Milan afgelopen woensdag maar supporters zongen liever liederen over Lazio inplaats van hun eigen ploeg aan te moedigen.
De Livorno-supporters hebben tijdens de wedstrijd spreekkoren aangeheven tegen Di Canio; ze hebben een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin en, ten slotte, hebben ze ook ironische teksten in de richting van premier Berlusconi gezongen.
Vlaggen met daarop Che Guevarra, Cubaanse vlaggen, Sovjet-vlaggen en Palestijnse vlaggen waren te zien op de tribunes. Daarnaast werden spreekkoren aangeheven, waaronder enkele tamelijk beledigend. Favoriet thema van de spreekkoren was Paolo Di Canio met zijn "Romeinse groet". "Paolo Di Canio met het hoofd naar beneden, werd er geroepen. Een duidelijke verwijzing naar de executie van Mussolini, waar de duce op het Piazza Loreto in Milaan aan zijn benen opgehangen werd getoond aan het volk.
Vervolgens was kamerlid Mario Borghezio aan de beurt, die de afgelopen dagen al doelwit was van de "no global"-beweging.
Ook historische verwijzingen ontbraken niet. Na de 2-0 van Gilardino, werd een spandoek ontrold met de groeten aan Stalin: "21-12-2005, de groeten aan Stalin". Ook de Berlusconi kon niet ontbreken. Vorig jaar nog het lijdend voorwerp van de 10.000 bandana's die in San Siro werden gedragen. Ditmaal verscheen op de curva een spandoek met de meer of minder hartelijke groeten, dat is maar van welke kant je het bekijkt: "Moge dit het laatste 'Buon Natale' zijn als premier".
En waar verschijnt dit in de media???
Even 3 feitjes op een rij:quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij een verkrachter/moordenaar zou niemand de veters willen strikken..
Ah, die schijnt tegenwoordig werkzaam te zijn op de afdeling fictie van de plaatselijke krant.quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mariëlle niet meer in elk geval.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even 3 feitjes op een rij:
a) Patrick Kluivert heeft niemand vermoord.
b) Patrick Kluivert heeft niemand verkracht.
c) Jij bent dom
Dood door schuld is en blijft moordquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even 3 feitjes op een rij:
a) Patrick Kluivert heeft niemand vermoord.
b) Patrick Kluivert heeft niemand verkracht.
c) Jij bent dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |