abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33267161
Nu keek ik vanochtend naar het RTL nieuws, Daar werd besproken dat de burqa´s maar eens preventief geruimd moesten worden. Je zag een aantal komieken, een neger vrouwtje en een Blonde hunk uit de regering Burqa´s imiteren en dat gaf aan waarom ze uit het straatbeeld MOETEN verdwijnen. Nou doet het mij eerlijk gezegt niet veel als ik zo´n clown zie rondlopen in een ninja pak, en het boeit mij al helemaal niet of Ali eronder zit met een bom, of fatima met lingerie.

Wat mij wel boeit is dat de regering helemaal aan de doordraaien is met betrekking tot "terrorisme bestrijding". Eerst het preventief Fouilleren, toen de ID plicht en als het aan Peter R de Vries lag werd er zelfs een DNA database aangelegd. Nu zullen heel veel mensen natuurlijk zeggen, waarom heb je iets tegen de DNA database je hebt toch niets te verbergen?
Nee klopt maar ik wil wel privacy van al mijn gegevens, ik ben een individu en niemand hoeft mijn DNA code te weten.

Nu was mijn vraag, Ben ik nu zo radicaal anti de regering, of Extreem Links, of delen er nog mensen mijn mening?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33267203
Waarom heb je iets tegen de DNA database je hebt toch niets te verbergen?
pi_33267216
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
jawel, mijn structurele DNA code
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33267624
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef romancrovatto het volgende:
jawel, mijn structurele DNA code
Oooh, en die probeer jij nog steeds geheim te houden? ik ken die van mij uit m'n hoofd, eitje

Begrijp niet waar je je druk over maakt... Als je niks te verbergen hebt mogen ze van mij wel een haar/wangslijm/andere vunzigheid * (Doorhalen wat niet van toepassing is) afnemen en denk dat het heel wat moorden en verkrachtingen kan schelen al dan niet oplossen...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_33267637
ik vind ook dat het verbod op besnijdenis weer ingetrokken moet worden, moeten die vrouwen toch lekker zelf weten, als ze daar op kicken?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_33267679
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Oooh, en die probeer jij nog steeds geheim te houden? ik ken die van mij uit m'n hoofd, eitje

Begrijp niet waar je je druk over maakt... Als je niks te verbergen hebt mogen ze van mij wel een haar/wangslijm/andere vunzigheid * (Doorhalen wat niet van toepassing is) afnemen en denk dat het heel wat moorden en verkrachtingen kan schelen al dan niet oplossen...
en stel nou dat hitler beschikking had tot al die info?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
  woensdag 21 december 2005 @ 10:24:12 #7
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33267696
Hoofddoek heb ik al best moeite mee , maar dat accepteer ik dan toch maar hier in Nederland.
Maar de Burqa mogen ze gewoon afschaffen van mij. We leven niet in 1300 voor Christus ofzo...

Ziet er toch niet uit en ik vind gewoon dat je uiterlijk zichbaar moet zijn voor de buitenwereld.

Anders ga je mee in de Burqa naar Spanje
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33267706
nou.. ik ben met je eens dat er sprake is van stemming makerij door sommige mensen..

en ik ben niet eens links.. stem al jaren d66 of vvd

zo'n wilders die zijn voordeel wil halen door mensen bang te maken

ik woon al 35 jaar in nederland en heb nog nooit een burqa gezien..

ach komt misschien ook omdat ik in groningen woon.
pi_33267725
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef Razor21 het volgende:
Hoofddoek heb ik al best moeite mee , maar dat accepteer ik dan toch maar hier in Nederland.
Maar de Burqa mogen ze gewoon afschaffen van mij. We leven niet in 1300 voor Christus ofzo...

Ziet er toch niet uit en ik vind gewoon dat je uiterlijk zichbaar moet zijn voor de buitenwereld.

Anders ga je mee in de Burqa naar Spanje
Ja maar boeit toch niet? als ze toch met die burqa van de fiets flikkert omdat ze niets kan zien maakt dat mij geen moer uit, ze doet maar, alsof ik ze wil zien
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
  woensdag 21 december 2005 @ 10:26:33 #10
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33267740
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou.. ik ben met je eens dat er sprake is van stemming makerij door sommige mensen..

en ik ben niet eens links.. stem al jaren d66 of vvd

zo'n wilders die zijn voordeel wil halen door mensen bang te maken

ik woon al 35 jaar in nederland en heb nog nooit een burqa gezien..

ach komt misschien ook omdat ik in groningen woon.
Idem voor mij, en ik woon in twente
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33267846
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Volgens mij is het nogal de taak van de politie om te bewijzen dat je schuldig bent in plaats van de taak van de burgers om te bewijzen dat ze onschuldig zijn.
Besides, wie weet wat er met al die informatie gedaan kan worden...
  woensdag 21 december 2005 @ 10:34:53 #12
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33267898
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Volgens mij is het nogal de taak van de politie om te bewijzen dat je schuldig bent in plaats van de taak van de burgers om te bewijzen dat ze onschuldig zijn.
Besides, wie weet wat er met al die informatie gedaan kan worden...
Precies mijn punt, wat nou als het aan derden wordt doorgegeven?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33267935
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Precies mijn punt, wat nou als het aan derden wordt doorgegeven?
Dan hebben ze je DNA. En dan?
pi_33268031
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

dan weten ze waaraan je zult sterven.. voor welke ziekten je vatbaar bent
  woensdag 21 december 2005 @ 10:45:57 #15
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33268084
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bedenk eens welk profijt een verzekeringsmaatschappij daar wel niet uit kan halen?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33268251
sommige mensen

als ik als een dikke gothic in een zwarte soepjurk wil rondlopen dan kan dat toch gewoon, waarom kan iemand dan niet in een burka lopen.

Als we alle burka's verbieden dan is er minder terrorisme ... ofzo
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  woensdag 21 december 2005 @ 10:57:09 #17
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33268306
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
sommige mensen

als ik als een dikke gothic in een zwarte soepjurk wil rondlopen dan kan dat toch gewoon, waarom kan iemand dan niet in een burka lopen.

Dat schijnt wel de gedachte te zijn van Clown Geert en Aha.....
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33268386
Het loopt inderdaad uit de hand. Veel te veel regeltjes. En er blijven er maar meer komen. Veel mensen gaan ermee akoord omdat ze gedreven worden door angst. Zodra het word terrorisme genoemd wordt zal het wel goed zijn?!?
Ik vind dat de regering is moet gaan stoppen met regels maken en moet gaan beginnen met regels afschaffen. Er zijn er veel te veel. Over een paar jaar moet je je gaan verantwoorden waarom jij je deur uitgeweest bent.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:02:27 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33268422
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
sommige mensen

Zo is het.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33268465
k zag der vandeweek een hele horde lopen in burqa in de haagse stad (hoe kan het ook anders)
K blijf het geen gezicht vinden,.. en engers wel intimiderend. Want je hebt geen idee wat eronder zit.

met die DNA batabase is op zich wel een idee,..
Criminaliteit kan op die manier vele beter aangepakt worden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 21 december 2005 @ 11:09:03 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33268554
Er worden idd heel wat zaken doorgeduwd met "terrorisme" als excuus. Voor burqa's geldt dat niet. Die mogen wat mij betreft verboden worden. Het is onpraktisch en in mijn ogen ook ongewenst als mensen totaal onherkenbaar rondlopen.
Vampire Romance O+
  woensdag 21 december 2005 @ 11:09:08 #22
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33268556
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef het.ismij het volgende:
k zag der vandeweek een hele horde lopen in burqa in de haagse stad (hoe kan het ook anders)
K blijf het geen gezicht vinden,.. en engers wel intimiderend. Want je hebt geen idee wat eronder zit.

met die DNA batabase is op zich wel een idee,..
Criminaliteit kan op die manier vele beter aangepakt worden.
Heb je bij jezelf wel eens bedacht waarvoor je bang bent? ik neem aan dat je bij een geblindeerde auto geen gevoel hebt van, wie zit erin?
Het zijn gewoon een stel gelovige moslima´s die in een rij achter elkaar lopen.

March of the pinguins lijkt me wel leuk......
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
  woensdag 21 december 2005 @ 11:10:18 #23
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33268579
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:09 schreef MouseOver het volgende:
Er worden idd heel wat zaken doorgeduwd met "terrorisme" als excuus. Voor burqa's geldt dat niet. Die mogen wat mij betreft verboden worden. Het is onpraktisch en in mijn ogen ook ongewenst als mensen totaal onherkenbaar rondlopen.
Het boeit me niet zo erg, ik zie ze liever niet dan wel eerlijk gezegt....

Offtopic: italiaan?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33268691
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Bedenk eens welk profijt een verzekeringsmaatschappij daar wel niet uit kan halen?
Ow, je bedoelt dat ze mij een veel te dure verzekering kunnen aansmeren, en ik zelf moet uitzoeken wat de concurrentie aanbied, net zoals ze dat nu doen?
  woensdag 21 december 2005 @ 11:16:26 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33268706
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:10 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Het boeit me niet zo erg, ik zie ze liever niet dan wel eerlijk gezegt....

Offtopic: italiaan?
Eveneens offtopic: wannabe
Vampire Romance O+
pi_33270491
hoeveel mensen met burqua hebben er eigenlijk al een bomaanslag gepleegd in nederland?

laten ze dat eerst eens uitzoeken voor ze het zomaar verbieden

en dan mogen ze ook gelijk uitzoeken in hoeveel koffers een bom zit, voor ze voor iedere treinreiziger met een koffer gelijk de trein stil zetten
  woensdag 21 december 2005 @ 15:04:50 #27
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33275381
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:23 schreef mcDavid het volgende:
hoeveel mensen met burqua hebben er eigenlijk al een bomaanslag gepleegd in nederland?

laten ze dat eerst eens uitzoeken voor ze het zomaar verbieden

en dan mogen ze ook gelijk uitzoeken in hoeveel koffers een bom zit, voor ze voor iedere treinreiziger met een koffer gelijk de trein stil zetten
Het probleem met deze regering is dat ze denken dat een dief een streepjespak draagt met daarop boef geschreven, En een terrorist een djellaba draagt met een lange baart.
teveel hokjes en te weinig nadenken.
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33275415
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Het probleem met deze regering is dat ze denken dat een dief een streepjespak draagt met daarop boef geschreven, En een terrorist een djellaba draagt met een lange baart.
teveel hokjes en te weinig nadenken.
Hokjes zijn goed,..
Verdeeld de wereld, en zorgt dat wij als west europa rijk blijven,..
  woensdag 21 december 2005 @ 15:06:39 #29
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33275450
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Hokjes zijn goed,..
Verdeeld de wereld, en zorgt dat wij als west europa rijk blijven,..
Rijk...........................haha
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33275476
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Rijk...........................haha
Op woensdag 21 december 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Dus ze mogen ook bij jou thuis op een willekeurig tijdstip je huisbinnen stormen.

Je hebt toch niets te verbergen?
pi_33277316
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Dus ze mogen ook bij jou thuis op een willekeurig tijdstip je huisbinnen stormen.

Je hebt toch niets te verbergen?
Niet binnenstormen,.. maar als ze ff netjes aanbellen,..
Das nl bullshit
Maar wtf is er op tegen om een database te hebben met dna en een naam eraan gekoppeld?
  woensdag 21 december 2005 @ 16:03:35 #33
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_33277339
Tsssssssssssssssssssk...

Kortzichtigheid ...

Het is heel simpel wanneer er een DNA database wordt aangelegd, hoeft dat niet te betekenen dat ze je DNA opslaan. Ze kunnen ook je RFLP profiel opslaan. Iets waar een verzekeraar of Hitler helemaal niets aan heeft. Het maakt je alleen herkenbaar wanneer je ergens je DNA hebt achtergelaten op een plaats waar je dat misschien beter niet kunt doen...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_33277477
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef SuperWeber het volgende:
Het maakt je alleen herkenbaar wanneer je ergens je DNA hebt achtergelaten op een plaats waar je dat misschien beter niet kunt doen...
Precies.
Voor delicten!!
En dan wat ze vinden door zoon database trekken. en dan ben je de sigaar als je wat hebt gedaan.
Simpel en zeker effectief!!
  woensdag 21 december 2005 @ 18:30:10 #35
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33282201
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:03 schreef SuperWeber het volgende:
Tsssssssssssssssssssk...

Kortzichtigheid ...

Het is heel simpel wanneer er een DNA database wordt aangelegd, hoeft dat niet te betekenen dat ze je DNA opslaan. Ze kunnen ook je RFLP profiel opslaan. Iets waar een verzekeraar of Hitler helemaal niets aan heeft. Het maakt je alleen herkenbaar wanneer je ergens je DNA hebt achtergelaten op een plaats waar je dat misschien beter niet kunt doen...
Het feit dat ze een database aanleggen vind ik al teveel.
Ze hebben niks te maken met welke informatie dan ook.
Het is ook totaal niet relevand om mijn informatie te hebben gezien het feit ik geen misstap begaan heb. Dus waarom zouden ze dat willen hebben dan?
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_33282432
nog over de DNA kwestie:

wtf moet je nou weer met een database?
als je DNA gevonden hebt op een plaats van misdrijf, kun je dat vergelijken met dat van een verdachte. da's prima toch?
waarom moet je dan ook DNA hebben van mensen die helemaal nix gedaan hebben? alleen DNA is toch niet genoeg bewijs om iemand te veroordelen, dus daar heb je t nie voor nodig. Ik denk dat het alleen maar zal leiden tot meer false beschuldigingen, als de politie het onderzoek speciaal op een bepaald persoon gaat toespitsen omdat zijn DNA toevallig overeenkomt met dat wat er op de plaats van misdrijf is gevonden!

ow en waarom moet er wél een DNA register komen, maar geen vingerafdrukkenregister
  woensdag 21 december 2005 @ 18:41:58 #37
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33282521
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef mcDavid het volgende:
nog over de DNA kwestie:

wtf moet je nou weer met een database?
als je DNA gevonden hebt op een plaats van misdrijf, kun je dat vergelijken met dat van een verdachte. da's prima toch?
waarom moet je dan ook DNA hebben van mensen die helemaal nix gedaan hebben? alleen DNA is toch niet genoeg bewijs om iemand te veroordelen, dus daar heb je t nie voor nodig. Ik denk dat het alleen maar zal leiden tot meer false beschuldigingen, als de politie het onderzoek speciaal op een bepaald persoon gaat toespitsen omdat zijn DNA toevallig overeenkomt met dat wat er op de plaats van misdrijf is gevonden!

ow en waarom moet er wél een DNA register komen, maar geen vingerafdrukkenregister
Dat is mijn vraag idem, en overigens een goed initiatief vingerdrukregister.

Maar het schijnt dat er mensen zijn die zonder na te denken hun DNA afstaan aan de regering...ik niet in ieder geval!
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
pi_34279848
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:41 schreef romancrovatto het volgende:

[..]

Dat is mijn vraag idem, en overigens een goed initiatief vingerdrukregister.

Maar het schijnt dat er mensen zijn die zonder na te denken hun DNA afstaan aan de regering...ik niet in ieder geval!
Hou het dan op een, soort van samenkomst,
Een dna database, van mensen die al veroordeelt zijn.
Dan heb je alles wat je wilt,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')