jawel, mijn structurele DNA codequote:Op woensdag 21 december 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Waarom heb je iets tegen de DNA database je hebt toch niets te verbergen?
Oooh, en die probeer jij nog steeds geheim te houden? ik ken die van mij uit m'n hoofd, eitjequote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef romancrovatto het volgende:
jawel, mijn structurele DNA code
en stel nou dat hitler beschikking had tot al die info?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Oooh, en die probeer jij nog steeds geheim te houden? ik ken die van mij uit m'n hoofd, eitje![]()
Begrijp niet waar je je druk over maakt... Als je niks te verbergen hebt mogen ze van mij wel een haar/wangslijm/andere vunzigheid * (Doorhalen wat niet van toepassing is) afnemen en denk dat het heel wat moorden en verkrachtingen kan schelen al dan niet oplossen...![]()
Ja maar boeit toch niet? als ze toch met die burqa van de fiets flikkert omdat ze niets kan zien maakt dat mij geen moer uit, ze doet maar, alsof ik ze wil zienquote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef Razor21 het volgende:
Hoofddoek heb ik al best moeite mee , maar dat accepteer ik dan toch maar hier in Nederland.
Maar de Burqa mogen ze gewoon afschaffen van mij. We leven niet in 1300 voor Christus ofzo...
Ziet er toch niet uit en ik vind gewoon dat je uiterlijk zichbaar moet zijn voor de buitenwereld.
Anders ga je mee in de Burqa naar Spanje![]()
![]()
Idem voor mij, en ik woon in twentequote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou.. ik ben met je eens dat er sprake is van stemming makerij door sommige mensen..
en ik ben niet eens links.. stem al jaren d66 of vvd
zo'n wilders die zijn voordeel wil halen door mensen bang te maken
ik woon al 35 jaar in nederland en heb nog nooit een burqa gezien..
ach komt misschien ook omdat ik in groningen woon.
Volgens mij is het nogal de taak van de politie om te bewijzen dat je schuldig bent in plaats van de taak van de burgers om te bewijzen dat ze onschuldig zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Oooh, en die probeer jij nog steeds geheim te houden? ik ken die van mij uit m'n hoofd, eitje![]()
Begrijp niet waar je je druk over maakt... Als je niks te verbergen hebt mogen ze van mij wel een haar/wangslijm/andere vunzigheid * (Doorhalen wat niet van toepassing is) afnemen en denk dat het heel wat moorden en verkrachtingen kan schelen al dan niet oplossen...![]()
Precies mijn punt, wat nou als het aan derden wordt doorgegeven?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Volgens mij is het nogal de taak van de politie om te bewijzen dat je schuldig bent in plaats van de taak van de burgers om te bewijzen dat ze onschuldig zijn.
Besides, wie weet wat er met al die informatie gedaan kan worden...
Dan hebben ze je DNA. En dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Precies mijn punt, wat nou als het aan derden wordt doorgegeven?
Bedenk eens welk profijt een verzekeringsmaatschappij daar wel niet uit kan halen?quote:
Dat schijnt wel de gedachte te zijn van Clown Geert en Aha.....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
sommige mensen![]()
als ik als een dikke gothic in een zwarte soepjurk wil rondlopen dan kan dat toch gewoon, waarom kan iemand dan niet in een burka lopen.
Als we alle burka's verbieden dan is er minder terrorisme... ofzo
![]()
Zo is het.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
sommige mensen![]()
als ik als een dikke gothic in een zwarte soepjurk wil rondlopen dan kan dat toch gewoon, waarom kan iemand dan niet in een burka lopen.
Als we alle burka's verbieden dan is er minder terrorisme... ofzo
![]()
Heb je bij jezelf wel eens bedacht waarvoor je bang bent? ik neem aan dat je bij een geblindeerde auto geen gevoel hebt van, wie zit erin?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef het.ismij het volgende:
k zag der vandeweek een hele horde lopen in burqa in de haagse stad (hoe kan het ook anders)
K blijf het geen gezicht vinden,.. en engers wel intimiderend. Want je hebt geen idee wat eronder zit.
met die DNA batabase is op zich wel een idee,..
Criminaliteit kan op die manier vele beter aangepakt worden.
Het boeit me niet zo erg, ik zie ze liever niet dan wel eerlijk gezegt....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:09 schreef MouseOver het volgende:
Er worden idd heel wat zaken doorgeduwd met "terrorisme" als excuus. Voor burqa's geldt dat niet. Die mogen wat mij betreft verboden worden. Het is onpraktisch en in mijn ogen ook ongewenst als mensen totaal onherkenbaar rondlopen.
Ow, je bedoelt dat ze mij een veel te dure verzekering kunnen aansmeren, en ik zelf moet uitzoeken wat de concurrentie aanbied, net zoals ze dat nu doen?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Bedenk eens welk profijt een verzekeringsmaatschappij daar wel niet uit kan halen?
Eveneens offtopic: wannabequote:Op woensdag 21 december 2005 11:10 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Het boeit me niet zo erg, ik zie ze liever niet dan wel eerlijk gezegt....
Offtopic: italiaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |