nee, dat heb ik zelf uit moeten zoeken.. maar volgens mij snap ik het nuquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
[..]![]()
Psssst, hebben ze jou al eens over de bloemetjes en de bijtjes verteld?
pardonquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
这次新当选的名院士隶属于6个部委和2个省区 其中教育部系统人 中国科学院系统人 国防科工委系统人 国土资源部、水利部、总参 北京市各1人 香港特别最大年龄 岁,最小年龄岁,平均年龄岁 其中 (含)以下的24人,占岁(含)以下的13人占。新当选院士的平均年龄是年院士增选工作制度化以来平均年龄最轻的一次。
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Frezer het volgende:
Ik ben heer met allemaal meervoudige persoonlijkheden aan het buurtten?
![]()
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
这次新当选的名院士隶属于6个部委和2个省区 其中教育部系统人 中国科学院系统人 国防科工委系统人 国土资源部、水利部、总参 北京市各1人 香港特别最大年龄 岁,最小年龄岁,平均年龄岁 其中 (含)以下的24人,占岁(含)以下的13人占。新当选院士的平均年龄是年院士增选工作制度化以来平均年龄最轻的一次。
Moet Blinky getroost worden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef nixxx het volgende:
en dan nog te bedenken dat ik allerlei franse muziek gedownload gekocht heb![]()
Hier, neem een koekjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
misschien, wie weet.. ze laat zich niet meer zienquote:
Babelfish schiet ook niet echt op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Zebraman het volgende:
[..]
评价小组听取了近代物理所做的重离子束治癌研究现状、重离子束治癌规.
d'r zaten Fortune Cookies in mijn kerstpakketquote:
Bij mij alleen maar vieze kaneelkoekjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r zaten Fortune Cookies in mijn kerstpakket
ik zeg het weer... vieze postbodequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar vieze kaneelkoekjes.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Zebraman het volgende:
[..]
路甬祥视察了中科院嘉兴中心建设基地 技创新 积极 面向地方经济社会发展需求.
Volgens mij is de lol er nu wel af.quote:
Het is niet eens zinnig als je het vertaald,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is de lol er nu wel af.![]()
Voor met nicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is de lol er nu wel af.![]()
Computervertaling services werken dan ook zo goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is niet eens zinnig als je het vertaald,.
achter met neefquote:
Daar ben je op tijd mee,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef webspider het volgende:
oja, avondeten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:
hmm goed plan.. of niet... helemaal geen hongerquote:
Jij geile student!quote:
Je bent de laatste tijd nogal obsessief met seks bezig heb ik het idee.quote:
Jij begint hier met die zweepquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd nogal obsessief met seks bezig heb ik het idee.![]()
quote:
Geen idee nog, dat zijn details voor laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]hoe wil je dat dan doen?
ben nu aan t spoelen in de hoop dat het zometeen lukt
Zitten ze dan vastgeplakt ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.quote:
misschien helpt het als je je vingers in je oog doet in plaats van op het toetsenbordquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]hoe wil je dat dan doen?
en hij zou aan WERKEN ( niet 'werken'quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.![]()
En jij vast nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.![]()
ogen te droog geworden, doordat ik in slaap ben gevallen met ze inquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zitten ze dan vastgeplakt ofzoHoe krijg je dat voor elkaar...
ik iig nietquote:
Precies, maar alleen wij lijken hier te weten wat werken isquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
en hij zou aan WERKEN ( niet 'werken') moeten denken
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?quote:
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?
I rest my case :quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.![]()
blaagje poelewoepquote:
Voetbal, maar dat is al afgelopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?
Duits voetbal dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voetbal, maar dat is al afgelopen
Dan maar nog fokken
Ja, nog minstens drie bier drinken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen? Nog lang niet. moet nog veel te veel doen.![]()
Morgen verhuizen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen? Nog lang niet. moet nog veel te veel doen.![]()
Waarmee ik dus wilde zegen dat er inderdaad niets op tv is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
* nixxx troost moksyquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
ga jij nou maar m'n schroevendraaier zoekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
Pheno en _Arual_quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:01 schreef Pheno het volgende:
Hoi, wie gaan er hier neuken met elkaar?
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef nixxx het volgende:
was het leuk op 'school' ?
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ga jij nou maar m'n schroevendraaier zoeken
Je huiswerk niet gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.
Met als hoogtepunt het sms-je dat PhaE me stuurde precies op het moment dat de professor vroeg wie de volgende vraag wilde beantwoorden. Uiteraard stond mn telefoon niet op stil en keek iedereen mij verwachtingsvol aan, waarna ik met het schaamrood op mn gezicht moest bekennen dat ik niets had voorbereid.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pheno en _Arual_
huphup.. en snel graag
Ja eeh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!![]()
Jij stopt van alles in je fluit, dus kijk toch maar evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!![]()
niet? Zorg dan eens dat dat huis afkomtquote:
In mn wat??quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij stopt van alles in je fluit, dus kijk toch maar even![]()
Wat slecht zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.
Met als hoogtepunt het sms-je dat PhaE me stuurde precies op het moment dat de professor vroeg wie de volgende vraag wilde beantwoorden. Uiteraard stond mn telefoon niet op stil en keek iedereen mij verwachtingsvol aan, waarna ik met het schaamrood op mn gezicht moest bekennen dat ik niets had voorbereid.
Niet zo naar doen over mijn Minister!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je huiswerk niet gemaakt![]()
![]()
![]()
je lijkt je minister wel
Nou... vooruit dan maar.quote:
Herman Brood - Oh kutquote:
Mijn hart stroomt over van gelukquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar.
Maar alleen omdat jij het bent.
Voor anderen doe ik dat natuurlijk niet!
![]()
ik zal niet over je minister gaan *ril*quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet zo naar doen over mijn Minister!![]()
koop zo'n 2de hands massageolieflesje ginds:quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
Goedeaond allemaal. Ik heb een massage aan m'n schouders en nek nodig. Opdrukken totdat je niet meer kan blijft niet meer grappig. Vooral als men je bij wilt brengen om die spieren niet meer te gebruiken bij de rest van de oefeningen.
Nu, bier.
nee, van herman brood.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daarom vind ik je zo geweldig!![]()
Die briljante liedjes van je altijd...
golddiggerquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die I rub my Penguin zat er zeker niet in?
Wil jij mijn citruspers overnemen?quote:
Is nuttiger dan dit....quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij mijn citruspers overnemen?![]()
Ik heb een pizza-bakplaat !quote:
Ik kan mezelf prima rubben, dank jequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die I rub my Penguin zat er zeker niet in?
Nou, dat soort dingen gebruik ik echt nooit.quote:
Heeft helemaal niets met golddiggen te makenquote:
nu juist nog wel, zolang het huis niet af is en pheno niet altijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met golddiggen te maken![]()
Gewoon een kwestie van: _Arual_ heeft al een pinguin, dus dan heeft ze die ander niet nodig.
hij doet het best aardig btw en er zitten twee maten op.. voor citroenen en sinasappels ofzo.. Dat ding waar je hem opdrukt, met die ribbels. dat zijn er dus twee in elkaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij mijn citruspers overnemen?![]()
zou je eens moeten doen: bier persenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen gebruik ik echt nooit.![]()
Junkquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
Drugs drugs drugs.
2 maten, ribbels...jesus, jullie zitten wel in die vibrators he?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij doet het best aardig btw en er zitten twee maten op.. voor citroenen en sinasappels ofzo.. Dat ding waar je hem opdrukt, met die ribbels. dat zijn er dus twee in elkaar
Ja, dat weet ik. Hij doet het inderdaad best goed, dat kan ik niet ontkennen. Maar de bijbehorende glazen zijn nuttiger.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij doet het best aardig btw en er zitten twee maten op.. voor citroenen en sinasappels ofzo.. Dat ding waar je hem opdrukt, met die ribbels. dat zijn er dus twee in elkaar
ik denk dat het andersom isquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 maten, ribbels...jesus, jullie zitten wel in die vibrators he?
daar zou je hem voor kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 maten, ribbels...jesus, jullie zitten wel in die vibrators he?
Het is een electrische en volledig zelfstandig pizzabakplaat!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bakplaat die wel past in je oven?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou nou... jongeman!!
Dit is nou al de tweede keer dat ik je op je woordgebruik moet wijzen!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shhhht... Niet iedereen weet hoe vibrators gebruikt dienen te worden...
Flink aandrukkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar zou je hem voor kunnen gebruiken
Idee voor onze vrouwelijke collega'squote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar zou je hem voor kunnen gebruiken
Pizza's bakken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een electrische en volledig zelfstandig pizzabakplaat!
Geen idee wat ik ermee moet
en af en toe helemaal los, dan gaat ie de andere kant opquote:
Zo, dat is gaafquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een electrische en volledig zelfstandig pizzabakplaat!
Geen idee wat ik ermee moet
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
en af en toe helemaal los, dan gaat ie de andere kant op
spreek jij japans? zat net in je fotoboek te neuzelenquote:
Niet te bijdehand jij! Anders krijg je die schroevedraaier natuurlijk nooit terug.quote:
Niet zo goed als ik zou willen helaasquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
spreek jij japans? zat net in je fotoboek te neuzelen
Gelukkig niet, hoe slecht is je bedpartner dan wel niet zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shhhht... Niet iedereen weet hoe vibrators gebruikt dienen te worden...
Moet ik dan een foto van m'n buik maken of kom je 'm zelf lezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet te bijdehand jij! Anders krijg je die schroevedraaier natuurlijk nooit terug.
En kun je je kerstkadootje al helemaal op je buik schrijven!![]()
ik helemaal nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik zou willen helaas
Uhm... het één heeft helemaal niets te maken met het ander hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hoe slecht is je bedpartner dan wel niet zeg
al zijn die dingen van jou wel kei technischquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... het één heeft helemaal niets te maken met het ander hoor...
Ik kom m zelf lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Moet ik dan een foto van m'n buik maken of kom je 'm zelf lezen
ONTKEN HET MAARquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... het één heeft helemaal niets te maken met het ander hoor...
Mwoah... Gewoon op batterijen hoor. Niks kei technisch aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:35 schreef timbob het volgende:
[..]
al zijn die dingen van jou wel kei technisch
Wederom: sweet dreams Nixxxquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef nixxx het volgende:
ik ga slapiesmorgen weer bij de brievenbus wachten op kaartjes
heb er vandaag 1 gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef nixxx het volgende:
ik ga slapiesmorgen weer bij de brievenbus wachten op kaartjes
'k ook...quote:
Met 28 standenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah... Gewoon op batterijen hoor. Niks kei technisch aan.![]()
Heb je de scherpe punten wel eens geteld van een egel. Best veel anders hoorquote:
We doen wel vaker gekke dingen. Er zitten niet voor niets allemaal van die speciale figuren bij kobudo. Voor de rest van de les mocht ik nog een van de jonge gastjes wat uitleggen en zelfvertrouwen op laten bouwen.quote:
Ik had een 'meevaller' van meer dan 2000 euriquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan lessen, maar nog geen geld
Handleidingen lezen tijdens het voorspelquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:35 schreef timbob het volgende:
[..]
al zijn die dingen van jou wel kei technisch
Als je de batterijen verkeerd gebruikt wel ja, dat is schokkendquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
It may come as a shock to you, maar die dingen zijn ook heel leuk voor erbij!
Lekkere meevallerquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:41 schreef GF het volgende:
[..]
Ik had een 'meevaller' van meer dan 2000 euri![]()
Daarvoor had ik hetzelfde probleem.
electrocutie als fetish.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de batterijen verkeerd gebruikt wel ja, dat is schokkend
Nieuwe manier van epilerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan raakt ie overhit...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ervaringquote:
eerder oververhit of exploderend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij stopt er handboeien in bij je vriendin?![]()
Heb jij lenzen ??quote:
Dus daaar zijn die intiempiercings voor ... om handboeien aan vast te klikkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij stopt er handboeien in bij je vriendin?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Mokster het volgende:
@Tc : dat doe je goed!!
Volgende week housewarming party ??quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen.
Zelfs mn msn-er gaat naar zn bedje toe...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef Sjowhan het volgende:
Valt mee, ben ff wat dingetjes nog aan 't doen en heb een msnner
Als je steeds vast staat en laat thusi bent is het geen pretje nee, misschien ook een goed iets om dit voor jezelf te doenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik morgen de laatste dag hebben, maar na weer twee uur in de file te hebben gestaan heb ik m'n chef vriendelijk gezegd dat 'ie gewoon de schijt kon krijgen en dat ik niet meer naar die locatie toe ga. Het is maar ff meer dan 60 kilometer, maar een drama (waar GTST nog een puntje aan kan zuigen) om er te komen . . .
Truste mok!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs mn msn-er gaat naar zn bedje toe...
Dus ga ik ook maar denk ik!
![]()
S'middags had ik er nooit veel problemen mee, alleen tussen Raasdorp en Rotterpolderplein staat het dan vast, maar die ochtenden: vanochtend weer 14 KM . . .quote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef Sjowhan het volgende:
Als je steeds vast staat en laat thusi bent is het geen pretje nee, misschien ook een goed iets om dit voor jezelf te doen![]()
Dat is best wel auw dan jaquote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
S'middags had ik er nooit veel problemen mee, alleen tussen Raasdorp en Rotterpolderplein staat het dan vast, maar die ochtenden: vanochtend weer 14 KM . . .![]()
![]()
![]()
Zonder: amper 40 minsquote:Op woensdag 21 december 2005 00:20 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is best wel auw dan ja
Hoelang doe je erover zonder en met file?
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zonder: amper 40 mins
Met: dik 2 uur![]()
Ik ga trouwens naar bed toe, terusten
Waar ging je essay over die je had gemaakt?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Schiet het al op met je onderzoeksvoorstel? Waar gaat het over?
Ja, het moet morgen klaar zijn. Het gaat over, hou je vast:quote:Op woensdag 21 december 2005 00:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Schiet het al op met je onderzoeksvoorstel? Waar gaat het over?
Mijn visie op de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Waar ging je essay over die je had gemaakt?
Dat zegt mij dus vrijwel niets.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, het moet morgen klaar zijn. Het gaat over, hou je vast:
Knowledge transfer in allianties: de invloed van controle systemen (output, behavioral en social) op absorptive capacity (de mate waarin er kennis kan worden gevonden en gebruikt)
KNap hoor. Ik zou het niet kunnenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn visie op de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin.
Ik had 3 toekomstbeelden geschetst en onderbouwd waarom 1 daarvan de meest waarschijnlijke en meest gewenste was.
De eventbranche ligt zwaar onder vuur, lijkt me. Wat is het meest waarschijnlijke toekomstbeeld en wat het meest gewenste? (Want dat die twee overeenkomen, kan ik me nauwelijks voorstellen.)quote:Op woensdag 21 december 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
1 daarvan de meest waarschijnlijke en meest gewenste was.
Het is ook ingewikkeldquote:Op woensdag 21 december 2005 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat zegt mij dus vrijwel niets.
Ga je het op tijd afkrijgen denk je? Succes iig.
De eventbranche is een stuk breeder dan de meeste mensen denken, het gaat niet alleen om festivals en (grote) feesten organiseren. Als je het over de hele linie bekijkt dan valt dat onder vuur liggen behoorlijk mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef broer het volgende:
[..]
De eventbranche ligt zwaar onder vuur, lijkt me. Wat is het meest waarschijnlijke toekomstbeeld en wat het meest gewenste? (Want dat die twee overeenkomen, kan ik me nauwelijks voorstellen.)
Dat ben ik helemaal met je eens. De kleinste bedrijven met de kleinste ideeën zijn vaak het leukst. En het creatiefst. Goed initiatief, dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb in mijn essay belooft om als Robin Hood op te treden en de macht terug te geven aan kleine ondernemingen.
Nou, omdat ik dacht (en nog steeds denk) dat de eventbranche voor het grootste deel onder vuur ligt. Vooral de prestige-events zitten er warmpjes bij, maar de minder prestige-gerichte events hebben het veel moeilijker. Het meest gewenste beeld is een smak geld erbij, maar dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk. Vandaar.quote:Waarom zouden die 2 niet overeen kunnen komen volgens jou?
Ik heb niet voor niets gewonnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. De kleinste bedrijven met de kleinste ideeën zijn vaak het leukst. En het creatiefst. Goed initiatief, dus.
[..]
Nou, omdat ik dacht (en nog steeds denk) dat de eventbranche voor het grootste deel onder vuur ligt. Vooral de prestige-events zitten er warmpjes bij, maar de minder prestige-gerichte events hebben het veel moeilijker. Het meest gewenste beeld is een smak geld erbij, maar dat lijkt me niet zo heel waarschijnlijk. Vandaar.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb niet voor niets gewonnen.
Over vijftien jaar willen overheden en andere hotemetoten geen grote evenementen meer sponsoren maar alleen nog leuke, kleine, creatieve, vooruitstrevende dingen met een minimaal publiek?quote:Ook prestige-events krijgen het langzamerhand steeds moeilijker, maar voorlopig zitten de meesten er nog wel warmpjes bij idd. Maar over 15 jaar is dat allemaal anders, let maar op.
Lieve schat, het is maar 1 toekomstbeeld van de velen. Er is zoveel mogelijk en dat heb ik ook duidelijk naar voren laten komen in m'n essay.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Over vijftien jaar willen overheden en andere hotemetoten geen grote evenementen meer sponsoren maar alleen nog leuke, kleine, creatieve, vooruitstrevende dingen met een minimaal publiek?
Nu begin ik toch te twijfelen of je wel terecht hebt gewonnen.
O, sorry. Draafde ik zóver door dat je er een 'lieve schat' aan wilde wagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Lieve schat, het is maar 1 toekomstbeeld van de velen. Er is zoveel mogelijk en dat heb ik ook duidelijk naar voren laten komen in m'n essay.
Ik vind je sowieso een lieve schat, maar dat zeg ik doorgaans niet omdat ik het idee heb dat je dat maar eng vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry. Draafde ik zóver door dat je er een 'lieve schat' aan wilde wagen?
Dat vind ik ook. En eigenlijk was ik ook al op de vlucht geslagen. Maar goed, Fok! is maar moeilijk te missen, dus ik was met een minuutje of vijf alweer terug.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind je sowieso een lieve schat, maar dat zeg ik doorgaans niet omdat ik het idee heb dat je dat maar eng vindt.
Dat schijnt niet gehaal waar te zijn dit jaarquote:
das niet waarquote:Op woensdag 21 december 2005 08:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat schijnt niet gehaal waar te zijn dit jaar
Ik heb begrepen van een collega dat het dit jaar 18dec was.
Ik wilde hem niet geloven maar ben ook te lui om het op te zoeken
bronnetjequote:woensdag 21 december De kortste dag van het jaar. Om 19.35 uur bereikt de zon de meest zuidelijke stand aan de hemel en begint officieel de winter. De zon staat nu boven de Steenbokskeerkring.
bronnetjequote:De Zonnewende: 21 en 22 December
Het jaar culmineert met het heilige festival van de Zonnewende, wanneer de Aarde een nieuwe cyclus van de seizoenen aanvangt. In het Noorden is het midwinter en in het Zuiden is het midzomer. In deze tijd ervaren jullie de langste dag en de kortste nacht in het Zuiden, en de kortste dag en de langste nacht in het Noorden. Dit is een belangrijke tijd, een tijd waarin dingen verschuiven en een nieuwe cyclus aanvangt.
Op het Noordelijk Halfrond werd de Zonnewende door de Heidenen vaak gevierd als de "geboorte van het Licht", en het werd gevierd als een Vuurfeest. Toen het Christendom was gevestigd, werden veel van de vuursymbolen van het lichtfeest, zoals kaarsen en joelblokken* overgenomen in de Kerst-Mis. Dus, geliefden, laat het feest van dit jaar een Viering zijn van de geboorte van het Licht op jullie planeet en een culminatie van de reis van het Christusbewustzijn. Op dit extatische moment kunnen jullie zowel de Opstanding als de "Tweede Komst" vieren, want met jullie voltooiing van jullie opstanding en de komst van de Kristalkinderen, schijnt het Christuslicht wederom op de Planeet. De nieuwe cyclus die wordt ingeluid door de Zonnewende, zal de eerste cyclus zijn van het nieuwe Christusbewustzijn op de Planeet! Het zal in de komende jaren door iedereen worden gevoeld!
Datums in December om te OnthoudenM
1 december: Nieuwe Maan.
8 december: Pluto staat bijna conjunct met de Grote Centrale Zon/Galactisch Centrum. Verwacht een toename van "Intensiteit" die emoties en het gemoed zal beïnvloeden.
12 december: De 12:12:13-poort.
15 december: Volle Maan. Emotioneel eveneens een zeer intense tijd.
16 december: Samenstand van de Zon en Pluto. Transformatie-energie.
18 en 19 december: Samenstand van de Zon en de Grote Centrale Zon/Galactisch Centrum. Maximum hoeveelheid Licht en Straling overspoelt de planeet. 21 en 22 december: Zonnewende.
25 december: Kerstmis
wat houd je tegenquote:Op woensdag 21 december 2005 08:24 schreef webspider het volgende:
Ik wil in mn bed blijven vandaag
Mogguh iedereen!
steek die roe eens in je gatquote:
Dat gevoel had ik ook heel sterk. Was zelfs van plan na m'n rijles gewoon verder te gaan slapenquote:
Werk, verantwoordelijkheidsgevoel, en gemaakte afsprakenquote:
heb je 2 optiesquote:Op woensdag 21 december 2005 08:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Werk, verantwoordelijkheidsgevoel, en gemaakte afspraken![]()
lekker hequote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef PhaE het volgende:
Oi
Ben er toch weer ingetrapt
'even' een biertje drinken..
En toen was het half drie!
Maar wel lekker gemasseerd en gemasseerd worden
Doe ik het beterquote:Op woensdag 21 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zonder: amper 40 mins
Met: dik 2 uur![]()
Ik ga trouwens naar bed toe, terusten
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef PhaE het volgende:
Oi
Lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef PhaE het volgende:
Oi
3fmmerquote:
Jij mag niet meer raden,quote:
dacht ik alquote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden,.
Als een roosje! Jij?
Bellenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dacht ik al
heerlijk, eigenlijk te vroeg, had nog langer willen bellen
alleen was de wekker erg bruut om 6.15 u
Hoe komt het dat je zo idioot vroeg begint?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
6.15 zat ik al in de auto
Sterker nog ik was al bijna op mijn werk
Dit was wat andersquote:Op woensdag 21 december 2005 09:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
De MILF-story continues? Of was dit weer iets anders?
![]()
Omdat ie dan ook idioot vroeg naar huis toe kanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo idioot vroeg begint?
ik was aan t bellen, en viel steeds bijna inslaapquote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bellen![]()
6.15 das sowieso bruut vroeg,.
Ik ben vandaag lekker pas kwart over 7 opgestaanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
6.15 zat ik al in de auto
Sterker nog ik was al bijna op mijn werk
Ik wilde om 7u opstaan, maar het werd toch weer 7.45uquote:Op woensdag 21 december 2005 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker pas kwart over 7 opgestaan
Idd meestal vroeg naar huisquote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo idioot vroeg begint?
Ik wil normaal om 05:30 opstaan, maar dat lukt ook niet altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde om 7u opstaan, maar het werd toch weer 7.45u
Misschien is het een idee om dan wat minder te Fokken.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Idd meestal vroeg naar huis
En deze weken gewoon erg druk.
Moet de nieuwe omgeving opleveren en ben volgende week (hopelijk) vrij.
Als ik nu niet doorwerk kan het wel is zijn dat ik volgende week moet werken
Ik wilde vandaag om 8.30 uur opstaan, maar het werd toch weer 9.35 uur.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde om 7u opstaan, maar het werd toch weer 7.45u
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag om 8.30 uur opstaan, maar het werd toch weer 9.35 uur.![]()
Overkomt me regelmatig hoor. Ik heb nou eenmaal een hekel aan vroeg opstaan.quote:
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:42 schreef Ynske het volgende:
vroeg opstaan is het ene
maar tot laat werken vind ik helemaal niets
Goh dan ben ik toch netjes met m'n 7.30 uur. Maar idd, als je dan gaat Fok!en schiet het nog niet op,quote:Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag om 8.30 uur opstaan, maar het werd toch weer 9.35 uur.![]()
Extra vroeg opstaan om te kunnen Fokken.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Goh dan ben ik toch netjes met m'n 7.30 uur. Maar idd, als je dan gaat Fok!en schiet het nog niet op,.
Schiet niet op neequote:Op woensdag 21 december 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Goh dan ben ik toch netjes met m'n 7.30 uur. Maar idd, als je dan gaat Fok!en schiet het nog niet op,.
Dat is niet de intentie,quote:Op woensdag 21 december 2005 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Extra vroeg opstaan om te kunnen Fokken.![]()
Arme jij,quote:Morgen heb ik helaas al om 9.30 uur een afspraak en dat houdt dus in dat ik om uiterlijk 8.30 uur op moet staan.![]()
Ja en ik moet ook nog vriendelijk doen tegen die man.quote:
Wat mot je van 'em dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en ik moet ook nog vriendelijk doen tegen die man.![]()
Ja juf.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
hup ga jezelf dan eens nuttig maken
als je zo'n todolijst hebt liggen
quote:
Hem ervan overtuigen dat hij mijn scriptiebegeleider gaat worden.quote:
kom maarquote:
succes dan!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hem ervan overtuigen dat hij mijn scriptiebegeleider gaat worden.![]()
Zo vaak ben ik niet aan het fokken gedurende de dag.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om dan wat minder te Fokken.![]()
Is trouwens ook een goed advies voor mezelf.![]()
Ik vond verstoppertje spelen altijd het leukst.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom maar
hier en nu
wat gaan we doen?
tikkertje met verlos?
politie en boefje?
Dat is ook de manier waarop ik Fok!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
En ondertussen tik ik wel door in de designs of zoek ik zaken op
Jij maakt geen designquote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook de manier waarop ik Fok!![]()
Soms zou ik graag een ban willen krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:18 schreef nixxx het volgende:
Ik hoef niet veel dingen te doen, maar ik ga dan toch weer teveel fokken, zodat ik ze alsnog niet doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |