nee, dat heb ik zelf uit moeten zoeken.. maar volgens mij snap ik het nuquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
[..]![]()
Psssst, hebben ze jou al eens over de bloemetjes en de bijtjes verteld?
pardonquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
这次新当选的名院士隶属于6个部委和2个省区 其中教育部系统人 中国科学院系统人 国防科工委系统人 国土资源部、水利部、总参 北京市各1人 香港特别最大年龄 岁,最小年龄岁,平均年龄岁 其中 (含)以下的24人,占岁(含)以下的13人占。新当选院士的平均年龄是年院士增选工作制度化以来平均年龄最轻的一次。
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Frezer het volgende:
Ik ben heer met allemaal meervoudige persoonlijkheden aan het buurtten?
![]()
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
这次新当选的名院士隶属于6个部委和2个省区 其中教育部系统人 中国科学院系统人 国防科工委系统人 国土资源部、水利部、总参 北京市各1人 香港特别最大年龄 岁,最小年龄岁,平均年龄岁 其中 (含)以下的24人,占岁(含)以下的13人占。新当选院士的平均年龄是年院士增选工作制度化以来平均年龄最轻的一次。
Moet Blinky getroost worden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef nixxx het volgende:
en dan nog te bedenken dat ik allerlei franse muziek gedownload gekocht heb![]()
Hier, neem een koekjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Zebraman het volgende:
misschien, wie weet.. ze laat zich niet meer zienquote:
Babelfish schiet ook niet echt op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Zebraman het volgende:
[..]
评价小组听取了近代物理所做的重离子束治癌研究现状、重离子束治癌规.
d'r zaten Fortune Cookies in mijn kerstpakketquote:
Bij mij alleen maar vieze kaneelkoekjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r zaten Fortune Cookies in mijn kerstpakket
ik zeg het weer... vieze postbodequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar vieze kaneelkoekjes.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Zebraman het volgende:
[..]
路甬祥视察了中科院嘉兴中心建设基地 技创新 积极 面向地方经济社会发展需求.
Volgens mij is de lol er nu wel af.quote:
Het is niet eens zinnig als je het vertaald,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is de lol er nu wel af.![]()
Voor met nicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is de lol er nu wel af.![]()
Computervertaling services werken dan ook zo goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is niet eens zinnig als je het vertaald,.
achter met neefquote:
Daar ben je op tijd mee,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef webspider het volgende:
oja, avondeten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:
hmm goed plan.. of niet... helemaal geen hongerquote:
Jij geile student!quote:
Je bent de laatste tijd nogal obsessief met seks bezig heb ik het idee.quote:
Jij begint hier met die zweepquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd nogal obsessief met seks bezig heb ik het idee.![]()
quote:
Geen idee nog, dat zijn details voor laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]hoe wil je dat dan doen?
ben nu aan t spoelen in de hoop dat het zometeen lukt
Zitten ze dan vastgeplakt ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.quote:
misschien helpt het als je je vingers in je oog doet in plaats van op het toetsenbordquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]hoe wil je dat dan doen?
en hij zou aan WERKEN ( niet 'werken'quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.![]()
En jij vast nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij denkt bij een zweep meteen aan seks.![]()
ogen te droog geworden, doordat ik in slaap ben gevallen met ze inquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zitten ze dan vastgeplakt ofzoHoe krijg je dat voor elkaar...
ik iig nietquote:
Precies, maar alleen wij lijken hier te weten wat werken isquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
en hij zou aan WERKEN ( niet 'werken') moeten denken
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?quote:
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?
I rest my case :quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.![]()
blaagje poelewoepquote:
Voetbal, maar dat is al afgelopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar er is niet echt wat leuks toch?
Duits voetbal dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voetbal, maar dat is al afgelopen
Dan maar nog fokken
Ja, nog minstens drie bier drinken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen? Nog lang niet. moet nog veel te veel doen.![]()
Morgen verhuizen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen? Nog lang niet. moet nog veel te veel doen.![]()
Waarmee ik dus wilde zegen dat er inderdaad niets op tv is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hennie Huisman is weer eens zijn geloof in Jezus aan het uitventen.![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
* nixxx troost moksyquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
ga jij nou maar m'n schroevendraaier zoekenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ja!
Pheno en _Arual_quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:01 schreef Pheno het volgende:
Hoi, wie gaan er hier neuken met elkaar?
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef nixxx het volgende:
was het leuk op 'school' ?
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ga jij nou maar m'n schroevendraaier zoeken
Je huiswerk niet gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.
Met als hoogtepunt het sms-je dat PhaE me stuurde precies op het moment dat de professor vroeg wie de volgende vraag wilde beantwoorden. Uiteraard stond mn telefoon niet op stil en keek iedereen mij verwachtingsvol aan, waarna ik met het schaamrood op mn gezicht moest bekennen dat ik niets had voorbereid.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pheno en _Arual_
huphup.. en snel graag
Ja eeh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!![]()
Jij stopt van alles in je fluit, dus kijk toch maar evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! Ik kan er toch nix aan doen dat jij je schroevedraaier kwijt bent!![]()
niet? Zorg dan eens dat dat huis afkomtquote:
In mn wat??quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij stopt van alles in je fluit, dus kijk toch maar even![]()
Wat slecht zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Heb me kostelijk vermaakt.
Met als hoogtepunt het sms-je dat PhaE me stuurde precies op het moment dat de professor vroeg wie de volgende vraag wilde beantwoorden. Uiteraard stond mn telefoon niet op stil en keek iedereen mij verwachtingsvol aan, waarna ik met het schaamrood op mn gezicht moest bekennen dat ik niets had voorbereid.
Niet zo naar doen over mijn Minister!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je huiswerk niet gemaakt![]()
![]()
![]()
je lijkt je minister wel
Nou... vooruit dan maar.quote:
Herman Brood - Oh kutquote:
Mijn hart stroomt over van gelukquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar.
Maar alleen omdat jij het bent.
Voor anderen doe ik dat natuurlijk niet!
![]()
ik zal niet over je minister gaan *ril*quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet zo naar doen over mijn Minister!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |