w00h00 ik ben 'ontmaagd'... ik voel de adrenaline nog navloeien...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef demins het volgende:
Mijn gelukwensen F4ith!!![]()
BTW BEW![]()
Bong 4002 en Maurisico, ouwe gabber!![]()
eerste topic geopendquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Is er iets te vieren F4ith ?![]()
![]()
heb ik iets gemist
Hai Peterquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
BEW![]()
Wat een leuke Tan flashbacks trouwens, in de uitzending van vanavond![]()
Mijn allerallerallllllereerste topic op fok en dat na zo'n 2.5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Is er iets te vieren F4ith ?![]()
![]()
heb ik iets gemist
Die beelden met Roel waren legendarischquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Peter![]()
Ik werd er voor het eerst niet kriebelig van, mijn irritaties zijn duidelijk aan het slijten![]()
Die is onder de naam scanman01 verder gegaan op Mediawatchers...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
Volgens mij is regenworm gestopt met Fok
Hoi, das pas lang geledenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik val weer op het juiste moment binnen zie ikBEW
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die is onder de naam scanman01 verder gegaan op Mediawatchers...![]()
jouw avond ook weer goed!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
BEW![]()
Wat een leuke Tan flashbacks trouwens, in de uitzending van vanavond![]()
Dat blijft nog even!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
w00h00 ik ben 'ontmaagd'... ik voel de adrenaline nog navloeien...![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding] BEW ,ik was in de keuken,
dacht hoor ik het nou goed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:10 schreef yellowfirst het volgende:
Het oor heeft veel te verduren bij BB, eerst Nathalie en nu dit gegalm.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die is onder de naam scanman01 verder gegaan op Mediawatchers...![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef I_doubt het volgende:
Ingrid & Joost : wat bloeit daar?
Die gaan zo verschrikkelijk hard zooo neuken, twee dagen voor de finale!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef I_doubt het volgende:
Ingrid & Joost : wat bloeit daar?
Oh dat is wel echt heel veel gegalm jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef D.Rose het volgende:
ik dacht: ze zingen een canon, maar wat een herrie
bleek ik van 3 streams het geluid open te hebben staan
hoi WBquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef demins het volgende:
White Pearl, Peter 6000 en Foreverblue zijn weer terug!![]()
![]()
![]()
Ben ik al terug van friet halen?
Ik zie het ook. Dat is die met die rode tent en dat zwarte kappiequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Paul de Leeuw zingt ook best wel oke
Yepquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
en ik had het na 2 minuten pas doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt heel veel gegalm ja![]()
Soms is het net een mens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:15 schreef Mike1964 het volgende:
Roel bood ze nog een biertje aan....![]()
Ik heb medelijden met je, moet ernstig zijn geweestquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik had het na 2 minuten pas door
Jammer dat die tak er voor zat...leuk stel zo.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef F4iTH het volgende:
Ook even een verzameling caps
[afbeelding]
Ja prestatie he, nog net geen salto uitgevoerd hier...quote:
ow, da's een tak! ik dacht dat Dido terug in het huis wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jammer dat die tak er voor zat...leuk stel zo.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, da's een tak! ik dacht dat Dido terug in het huis was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Faith, ik wist niet dat je 't in je had![]()
Lief hequote:
F4iTH , gaat het wel goed met je, je kunt ook overdrijven hoor, niet teveel ineens johquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja prestatie he, nog net geen salto uitgevoerd hier...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef F4iTH het volgende:
Ook even een verzameling caps
[afbeelding]
Gisteravond vertelde Joost nog tegen Roel dat hij pas op zijn 17e voor het eerst "gechopt"quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef Bartoli het volgende:
wel een lief stel zo Ing en Josti
Hai Wickedangelquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Leuk gedaan hoor ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lief he![]()
Het jammere vond ik dat Lieske en Roel niet goed in beeld kwamen. Voor de rest best leuke shots
Straal ik zo'n onkunde uit?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
duhhhh....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, da's een tak! ik dacht dat Dido terug in het huis was![]()
![]()
Ik geloof dat wij even moeten pratenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef Pijlemans het volgende:
Joost, make my day en dan mag je wel winnen![]()
Ik vind Ingrid en Joost liever samenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jammer dat die tak er voor zat...leuk stel zo.
Ja. Ik kan maar niet besluiten of hij moedig of dom isquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Wickedangel![]()
![]()
Heb je het gelezen van Gert-Jan?
Tuurlijk niet. Maar je opent topics én je capt... beetje gek, zo vlak voor het eindequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Straal ik zo'n onkunde uit?![]()
Maarja zo zie je maar weer, je bent nooit te oud (27 jaartjes maar hoor) en onhandig om een topic te openen op fok.![]()
Schaam jequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee lieverd![]()
was ik jou vergeten ? hoe kan je dat nou doen pareltje
![]()
![]()
![]()
Eerste topic op mijn naam, zo'n mooie cap plaatsen, gezellig sfeertje in het huis en kerstliedjes.....ff raam open zetten hoor. Krijg het heel warm opeens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
F4iTH , gaat het wel goed met je, je kunt ook overdrijven hoor, niet teveel ineens joh![]()
Ik vind Ing eigenlijk veel meer bij Roel passen dan Dido...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid en Joost liever samenBrenda zit nu echt groen van jaloezie voor haar computer
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken en of het wel zo slim is, maar goed hij kent inmiddels wel de klappen van de zweepquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Ik kan maar niet besluiten of hij moedig of dom isNatuurlijk is het doorgestoken kaart, dat weten we allemaal, maar om daar nou vier jaar na dato mee aan te komen... ik weet het niet.
Dat heb je met Dieseltjes...Duurt even voordat ze op gang komen maar dan...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar je opent topics én je capt... beetje gek, zo vlak voor het einde![]()
wil je even huilen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Eerste topic op mijn naam, zo'n mooie cap plaatsen, gezellig sfeertje in het huis en kerstliedjes.....ff raam open zetten hoor. Krijg het heel warm opeens.![]()
waar ga je na-dieselen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat heb je met Dieseltjes...Duurt even voordat ze op gang komen maar dan...![]()
Ik hoop maar dat ze niet weer dat GHB-verhaal gaan oprakelen, dat roept hij zo wel over zichzelf afquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken en of het wel zo slim is, maar goed hij kent inmiddels wel de klappen van de zweep![]()
Opvliegers, dat is zorgelijk hoor, als je pas 27 bent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Eerste topic op mijn naam, zo'n mooie cap plaatsen, gezellig sfeertje in het huis en kerstliedjes.....ff raam open zetten hoor. Krijg het heel warm opeens.![]()
Ik denk ook dat de relatie tussen Roel en Dido geen lang leven is beschoren, Dido geilde op de aandacht en Roel geilde op haar lijf, maar een relatie gebaseert op alleen geiligheidquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind Ing eigenlijk veel meer bij Roel passen dan Dido...
Roel en Dido hebben denk ik na één of twee dagen knallende ruzie, volgens mij kan Ingrid hem veel beter handelen met haar droge humor.
dat hebben ze al gedaan toch? tenminste, dat was ongeveer het eerste wat ik hoorde nadat het verhaal van de aangifte mij ter ore kwam...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze niet weer dat GHB-verhaal gaan oprakelen, dat roept hij zo wel over zichzelf af![]()
Ik heb ook alleen maar Roel echt verliefd gezien en Dido gaf hem continu een kansquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind Ing eigenlijk veel meer bij Roel passen dan Dido...
Roel en Dido hebben denk ik na één of twee dagen knallende ruzie, volgens mij kan Ingrid hem veel beter handelen met haar droge humor.
Zie jequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat hebben ze al gedaan toch? tenminste, dat was ongeveer het eerste wat ik hoorde nadat het verhaal van de aangifte mij ter ore kwam...
Hahahaha gekkie ben je ook hequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben in een hoekje gekropen en heb me geschaamd [afbeelding]![]()
halllloooooo Maurisicoquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Maurisico het volgende:
DAMN... wat een ongehoord zwaaitopic...daaaaag lieve mensen....
wil iedereen zo snel mogelijk richting 1000 of zo?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben in een hoekje gekropen en heb me geschaamd [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Maurisico het volgende:
DAMN... wat een ongehoord zwaaitopic...daaaaag lieve mensen....
wil iedereen zo snel mogelijk richting 1000 of zo?
noem ik een one night stand....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de relatie tussen Roel en Dido geen lang leven is beschoren, Dido geilde op de aandacht en Roel geilde op haar lijf, maar een relatie gebaseert op alleen geiligheid![]()
Heb je een schoudertje voor me?quote:
BB-6! Ik laat de motor gewoon draaienquote:
Pas? Ik voelde me net zo oud en wijs.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opvliegers, dat is zorgelijk hoor, als je pas 27 bent.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha gekkie ben je ook he
Erg mooie cap van een van de meestercappers weer.quote:
kom maar hoor....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb je een schoudertje voor me?![]()
[..]
M'n beeldscherm... wat doe jequote:
pffff...jij weet ook van geen ophouden he?quote:
Latersss Bartoliquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:37 schreef Bartoli het volgende:
ben der ff vantussen later
Zet mij naast Roel en ik spring spontaan in de spaarlampfunctiequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido en Roel zijn echt wel 'in love' hoor. Probleem bij Roel is dat (bijna) alle
vrouwen staan te gloeien naast hem.
Hebben ze ook coke gekregen?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Muerte het volgende:
Let it snow, let it snow!!![]()
[afbeelding]
ik denk ook wel dat ze echt in love zijn, maar ik geloof niet dat het erg lang gaat duren...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido en Roel zijn echt wel 'in love' hoor. Probleem bij Roel is dat (bijna) alle
vrouwen staan te gloeien naast hem.
quote:
Is goed hoor Peter, jij mag hem wel even lenen!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, valt wel weer op zo.
Die Roel. Prachtig, een echte vent.
Die Joost. Zielig, hopeloos ventje.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef rooie3 het volgende:
Hallo allemaal\
BB verandert in de bejaardensoos ,zitten ze kerstliedjes te zingen.
Moet niet gekker worden.
Met een Teletoot!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hebben ze ook coke gekregen?!?!
Nou verander liever in een ijspegel dan dat ik sta te gloeien naast Roel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ze echt in love zijn, maar ik geloof niet dat het erg lang gaat duren...
En alle vrouwen staan te gloeien naast hem? Ik denk dat dat beperkt is tot een bepaalde groep vrouwen, zeker niet alle....maar misschien hebben de dames hier er een mening over? (over het gloeien naast Roel bedoel ik..)
ontopic: Roel kan beter niet zingen
Oh dat doet me denken wat ik vanmiddag las in een tv/film gids, was een aankondiging over finale BB, stond een stukje over Dido en haar beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef melke het volgende:
Doe Roel mee met de liedjes?!! Is hij dronken of stoned van de nagellak?
Ja hij moet het nu wel zelf doen, zo zonder Linda en Didoquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef melke het volgende:
Roel is met z'n sigaar aan het spelen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Zoow ben ik weer na de kerstinkopenHeb ik iets gemist?? (behalve het Anton Pieck tafereeltje dan. Wat zien ze er mooi uit he!
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Bij mij gaat het licht uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zet mij naast Roel en ik spring spontaan in de spaarlampfunctie![]()
Schijn een lichie op mijquote:
Jullie zwaaien heel wat afquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef demins het volgende:
Welkom Rooi3 en welkom terug SuperMom! Ik heb 't er maar druk mee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Zoow ben ik weer na de kerstinkopenHeb ik iets gemist?? (behalve het Anton Pieck tafereeltje dan. Wat zien ze er mooi uit he!
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Het is niet om aan te horenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
Nee ik ben niet gek, ja ik quote mezelf evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Even goed naar de pupillen van Roel kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hebben ze ook coke gekregen?!?!
Mot dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Even goed naar de pupillen van Roel kijken![]()
Nu geef ik hem groot gelijk,had al twee flessen van ellende opgedronken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef melke het volgende:
Haha Roel is duidelijk niet nuchter
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gek, ja ik quote mezelf even![]()
Ik bedoelde hiermee dat ik het eens was met sleepy, over de manier waarop Roel een smoking staaten hoe het bij Joost staat
![]()
........
Alles goed verder, Peter?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Hier de tekst van Lotus Europa, van Spinvis
Lap tekst van hier tot Tokio...
Ja hoor, ik ben erg enthousiast over de nieuwe SPINVIS cd: dagen van gras, dagen van stroquote:
Het zou nog leuker zijn ALS hij ook kon zingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef melke het volgende:
Joost vind het zingen van liedjes net iets te leuk naar mijn idee
Nu is het net echt een maffiabaasquote:
Die zwart-wit shots van jou roeleren ook de pan uit. Zeer netjesquote:
Ik kan geen enkel instrument bespelen, maar hoor wel als een beat niet in de maat loopt of een overgang tussen 2 nummers in een mix niet goed is. Zal zo bij Roel ook wel zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
Lang betoog...
Om echt goed muziek te kunnen maken heb je echt wel een muzikaal gehoor hebben.
En als Roel en Joost en Ingrid nou ook ff stoppen met de eerste stem ben ik weer gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Lieske wil de 2e stem zingen, nou dat kan ze beter niet doen dus
![]()
Draai ik iedere avond wel een keer, sinds drie weken! Nu al de beste cd van 2005!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben erg enthousiast over de nieuwe SPINVIS cd: dagen van gras, dagen van stro![]()
Vandaar
Wat mij betreft kunnen ze beter allemaal stoppen met zingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Lieske wil de 2e stem zingen, nou dat kan ze beter niet doen dus
![]()
Ja maar dan moet je toch een goed muzikaal gehoor en ritme gevoel hebben. Roel valt steeds op het foute moment in. Ik ben zelf redelijk muzikaal, en ik snap echt niet dat hij muziek kan maken, dan moet je toch goed horen of iets zuiver is of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel instrument bespelen, maar hoor wel als een beat niet in de maat loopt of een overgang tussen 2 nummers in een mix niet goed is. Zal zo bij Roel ook wel zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef demins het volgende:
[..]
Draai ik iedere avond wel een keer, sinds drie weken! Nu al de beste cd van 2005!![]()
Hij is mooi...quote:
Joost kan in elk geval beter zingen dan Roel en Lieskequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn ALS hij ook kon zingen
Fotoshoppen, daar was ik nog niet aan toegekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is mooi...![]()
Monteer er effe een klein vliegtuigje in![]()
![]()
Ja en geen verrassing voor de platenmaatschappij want er zijn al tv-spotjes gesignaleerd!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt
En hij krijgt ook de erkenning die hij verdient, is zelfs een commercieel succes
21 januari in Paradiso
Wat dat gitaar spelen betreft ben ik het wel met je eens. Hij kan het ook beter laten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
Ik heb tot nu toe nog echt niks muzikaals aan Roel kunnen ontdekken, hij kan geen noot zingen, niet gitaar spelen, hij hoort niet dat zijn gitaar niet goed gestemd is, hij houdt geen maat![]()
Die technocrap die hij maakt heeft niks met muziek te maken duidelijk, maar een beetje creatief knutselen met een muziekprogramma.
Om echt goed muziek te kunnen maken heb je echt wel een muzikaal gehoor hebben.
Valt wel mee hoor, gewoon een mengpaneel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat dat gitaar spelen betreft ben ik het wel met je eens. Hij kan het ook beter laten.
Maar dit ding hieronder bedienen lijkt me toch best wel pittig hoor. Heb er verder geen verstand van maar dat gaat denk ik echt verder dan wat knutselen in een muziekprogramma en zeker als je live moet draaien.
[afbeelding]
quote:
Ow, naja ik schiet gewoon in de stress als ik zo'n paneel zie met zoveel knopjes. Daarom ben ik wsl ook niet door de selectie gekomen voor de pilotenopleiding.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, gewoon een mengpaneel...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is mooi...![]()
Monteer er effe een klein vliegtuigje in![]()
![]()
Momentje...Okquote:
Op zich valt het mee hoor, ik heb een vriend die geluidstechnicus van hele bekende bands is geweest (o.a Santana) Als je het principe kent is het niet zo héél moeilijk, wat iemand goed maakt is of hij een goed gevoel voor muziek, timing en ritme heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat dat gitaar spelen betreft ben ik het wel met je eens. Hij kan het ook beter laten.
Maar dit ding hieronder bedienen lijkt me toch best wel pittig hoor. Heb er verder geen verstand van maar dat gaat denk ik echt verder dan wat knutselen in een muziekprogramma en zeker als je live moet draaien.
[afbeelding]
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga ff stukje Nova kijken, interview van Jeroen Pauw met Charles Groenhuizen over zijn conflict met de NOS
Tot over een kwartier
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
The beauty...
[afbeelding]
...and the beast.
[afbeelding]
Doe het niet!!! Tel eerst tot 10...quote:
Haiquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef M-en-A het volgende:
Roel heeft duidelijk iets overgehouden van de fiets opdracht.
[afbeelding]
Heel goed, gewoon blijven lachen terwijl je 't doet.quote:
Deminsquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon doen! Veel beter wordt het niet!![]()
Ohhhhh vergeet ik te zwaaien.......quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja mankeert duidelijk wat aan zijn noten![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ohhhhh vergeet ik te zwaaien.......
![]()
hallo allemaal
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ohhhhh vergeet ik te zwaaien.......
![]()
hallo allemaal
Dat wisten we toch alquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Wat kan die Lies kinderachtig reageren
Ze is zo onderhand nog een puber, mag tussendoor nog puberaal doen (zolang ze er mij maar niet mee lastig valt tenminste)quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:26 schreef F4iTH het volgende:
Mijn wereld-topic is bijna vol alweer.
Dag topic. Ik vond jou een van de meest gezellige, enerverende, sfeervolle, lieve en vooral artistieke SC-topics
Ga je hem wel opslaan in je favorieten, dan kun je later nog eens lekker nostalgisch wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:26 schreef F4iTH het volgende:
Dag topic. Ik vond jou een van de meest gezellige, enerverende, sfeervolle, lieve en vooral artistieke SC-topics
Inderdaad, op het lachwekkende af. Wat een puber!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Wat kan die Lies kinderachtig reageren
En wie niet springt... en wie niet springt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef F4iTH het volgende:
Jantje Smit? I_doubt: als je even wacht spring ik mee.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wie niet springt... en wie niet springt...
....Die is een Lieske-fan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wie niet springt... en wie niet springt...
Heel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
De kleine trommelaar
hoor, daar buiten!
Pa-ram-pa-pa-pam
De kleine trommelaar
Pa-ram-pa-pa-pam
Op weg naar 't koningskind
Ram-pa-pa-pam
Zijn kleine trommel klinkt
Pa-ram-pa-pa-pam
Ram-pa-pa-pam, ram-pa-pa-pam
Geen goud of zilver
Pa-ram-pa-pa-pam
Hij brengt slechts zijn trommel mee
Pa-ram-pa-pa-pam
Die schenkt hij aan het kind
Ram-pa-pa-pam
Omdat hij hemels klinkt
Hij loopt eenzaam door de sneeuw pa-ram-pa-pa-pam
Dat wat hij het liefste had
Pa-ram-pa-pa-pam
Dat schonk hij aan de heer
Pa-ram-pa-pa-pam
Zijn trommel klinkt niet meer
Ram-pa-pa-pam
Toch lacht hij nog zo zowaar
De trommelaar
Pa-ram-pa-pa-pam
De trommelaar
Mijn lijstje is klaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Inderdaad, op het lachwekkende af. Wat een puber!
In mijn lijstje van winnaars strijdt ze met Roel om de laatste plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |