Er zou nog een 50.000 euro opdracht komen, en het lijkt me stug dat ze dat in de liveshow doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef melke het volgende:
Krijgen ze morgen ook nog een diner of niet? Krijgen ze ook nog een opdracht?
Dat is ook het probleem van deze week.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef melke het volgende:
Als ik naar de afgelopen week kijk mogen ze voor mij alle 4 winnen, als ik naar de hele BB kijk niet.
Als je er toch uit bent, waarom mogen we het dan niet vragen ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Vraag mij alleen niet wie er echt niet mag winnen, want daar ben ik wel uit......![]()
Kwestie van gunnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb begrepen dat jij de 1000ste voor je rekening mag nemen? Waar heb je dat aan te danken als ik vragen mag?![]()
![]()
Pijlemans beschikt ook over een script maar wil voor ons de spanning erin houden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je er toch uit bent, waarom mogen we het dan niet vragen ?![]()
Ik heb begrepen dat er een groep was die vond dat de persoon die het hoogst in de liijst van posters staat de 1000e topic mag openen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb begrepen dat jij de 1000ste voor je rekening mag nemen? Waar heb je dat aan te danken als ik vragen mag?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het diner is de opdracht, maar ik weet niet of ze het halen![]()
Wow...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een groep was die vond dat de persoon die het hoogst in de liijst van posters staat de 1000e topic mag openen.Wie hebben het vaakst in 't Big Brother 5-forum gepost?
001. 19045 scanman01
002. 13574 regenworm
003. 7767 Gert
004. 7005 cuall
005. 6809 teamlead
006. 6800 APK
007. 5864 Foreverblue
Door de afwezigheid van Scanman, Regenworm en Gert ben ik dat dus geworden![]()
Lolquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Pijlemans beschikt ook over een script maar wil voor ons de spanning erin houden...
Nee, Cuall, volgens mij had jij 999 users afgewerkt en mocht je daarom die 1000ste openen. Wel eerlijk blijven schat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een groep was die vond dat de persoon die het hoogst in de liijst van posters staat de 1000e topic mag openen.Wie hebben het vaakst in 't Big Brother 5-forum gepost?
001. 19045 scanman01
002. 13574 regenworm
003. 7767 Gert
004. 7005 cuall
005. 6809 teamlead
006. 6800 APK
007. 5864 Foreverblue
Maar, maar, je wint toch BB niet met je stem ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Lol. Tuurlijk wel, alleen heb ik mij hier al vele malen over uitgesproken op Fok!
Alles best als Lieske maar niet wint. Ook ik heb genoten van alle caps, maar dat
is zonder geluid.![]()
Lieske: leuk om naar te kijken maar niet om aan te horen![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wow...![]()
Je hebt het inderdaad verdiend. Hopelijk komt er niet een of andere grapjas het feest bederven.![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat Lieske gaat winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:25 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Lol. Tuurlijk wel, alleen heb ik mij hier al vele malen over uitgesproken op Fok!
Alles best als Lieske maar niet wint. Ook ik heb genoten van alle caps, maar dat
is zonder geluid.![]()
Lieske: leuk om naar te kijken maar niet om aan te horen![]()
BB duurt voor die twee net iets telang idd. Maar aan de andere kant beschikken ze over een gave waar Ing en Roelio geen kaas van hebben gegeten, namelijk keihard kwijlen in de camera tijdens de Live uitzendingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef sleepy1958 het volgende:
Ingrid en Roel steken vanavond met kop en schouders boven Joost en Lieske
uit. Duurt BB net even te lang voor die twee?
Scanman is uit FOK gerend, Gertje is op vakantie.. maar waar is dat aarddier van een regenworm?? die is hier toch niet wegte slaan? Heeft ie een sociaal leven, istie op vakantie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef cuall het volgende:
[..]
001. 19045 scanman01
002. 13574 regenworm
003. 7767 Gert
004. 7005 cuall
005. 6809 teamlead
006. 6800 APK
007. 5864 Foreverblue
De oplossing voor de lippenstift van Lieskequote:
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorenequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
Volgens mij is regenworm gestopt met Fok
Hai BONG4002quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
Het lijkt wel de woensdagavond met dat diner, maar niets is minder waar
BEW trouwens
Even uitgaande van het script, dat hioer op FOk, zo heb ik gelzen al welig rondfladdert:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat Lieske gaat winnen.![]()
Heb het terug gezocht, hij zei in ieder geval dat het wel leuk zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorene![]()
CUall doe het niet!! Pas op!! The curse of the Fokkerino zal over je heen gaan! Stop met posten, laat anderen je inhalen!! Kijk naar wat er met je voorgangers is gebeurd.... allen hebben zij Fok verlaten.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
Volgens mij is regenworm gestopt met Fok
Maurisico maakt nu een kloon aan : Regenworrm.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorene![]()
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef Pijlemans het volgende:
Ik hoop toch wel dat er iets gaat gebeuren vanavond.![]()
na dit diner ligt iedereen te maffenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie dan
Oh, er gebeurd dus toch iets vanavond? Saaie BB is geen saaie Fok!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Even uitgaande van het script, dat hioer op FOk, zo heb ik gelzen al welig rondfladdert:
joost: winnaar? nee, heeft een vriendin en zijn humor is op...en werkt.. geen tijd voor meer vakantie...en dus geen exploitatie-mogelijkheden...![]()
Ingrid: Kan geen ABN, slikt alles in, inclusief woorden.....![]()
roel: blowende rel-student, niet te sturen, agressief, geen rolmodel....![]()
blijft over; LIESKE![]()
student, leuk koppie, single, geen verplichtingen, verkoopbaaraan de Playboy...kortom, de ideale winnares...
klopt het zo een beetje Pijlemans..![]()
Maurisico, ik ben een echte Servivalquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
CUall doe het niet!! Pas op!! The curse of the Fokkerino zal over je heen gaan! Stop met posten, laat anderen je inhalen!! Kijk naar wat er met je voorgangers is gebeurd.... allen hebben zij Fok verlaten.....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na dit diner ligt iedereen te maffen![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na dit diner ligt iedereen te maffen![]()
Hummie moet echt laag gaan vanavond... geheime opdracht voor Roel! 10.000 euro per wip.... .. hoe meer wippen, hoe meer geld er binnen komt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |