De oplossing voor de lippenstift van Lieskequote:
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorenequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
Volgens mij is regenworm gestopt met Fok
Hai BONG4002quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
Het lijkt wel de woensdagavond met dat diner, maar niets is minder waar
BEW trouwens
Even uitgaande van het script, dat hioer op FOk, zo heb ik gelzen al welig rondfladdert:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat Lieske gaat winnen.![]()
Heb het terug gezocht, hij zei in ieder geval dat het wel leuk zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorene![]()
CUall doe het niet!! Pas op!! The curse of the Fokkerino zal over je heen gaan! Stop met posten, laat anderen je inhalen!! Kijk naar wat er met je voorgangers is gebeurd.... allen hebben zij Fok verlaten.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
Volgens mij is regenworm gestopt met Fok
Maurisico maakt nu een kloon aan : Regenworrm.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die is door privé omstandigheden gestopt, het is onduidelijk wat dit is, hopelijk iets leuks, maar mocht hij nog voor die tijd terugkomen is hij de uitverkorene![]()
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie danquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef Pijlemans het volgende:
Ik hoop toch wel dat er iets gaat gebeuren vanavond.![]()
na dit diner ligt iedereen te maffenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie dan
Oh, er gebeurd dus toch iets vanavond? Saaie BB is geen saaie Fok!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Even uitgaande van het script, dat hioer op FOk, zo heb ik gelzen al welig rondfladdert:
joost: winnaar? nee, heeft een vriendin en zijn humor is op...en werkt.. geen tijd voor meer vakantie...en dus geen exploitatie-mogelijkheden...![]()
Ingrid: Kan geen ABN, slikt alles in, inclusief woorden.....![]()
roel: blowende rel-student, niet te sturen, agressief, geen rolmodel....![]()
blijft over; LIESKE![]()
student, leuk koppie, single, geen verplichtingen, verkoopbaaraan de Playboy...kortom, de ideale winnares...
klopt het zo een beetje Pijlemans..![]()
Maurisico, ik ben een echte Servivalquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
CUall doe het niet!! Pas op!! The curse of the Fokkerino zal over je heen gaan! Stop met posten, laat anderen je inhalen!! Kijk naar wat er met je voorgangers is gebeurd.... allen hebben zij Fok verlaten.....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na dit diner ligt iedereen te maffen![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na dit diner ligt iedereen te maffen![]()
Hummie moet echt laag gaan vanavond... geheime opdracht voor Roel! 10.000 euro per wip.... .. hoe meer wippen, hoe meer geld er binnen komt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze al genoeg hebben gedaan voor vandaag...in de ogen van Hummie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |