Hoi Bommel, jij ook een prettige avond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef Bommel12 het volgende:
goedenavond trouwens allemaal.....
Bommel meld zich aan tot een uurtje op 20:00 uur.
Prettige avond.!!
Was je wel je handen voor je terugkomt ? We gaan niet zwaaien met natte handjes.quote:
Heb jij geen fotooquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Bommel12 het volgende:
word er nog gegeten of.....?? waaar is het wachten op ?
LIESKE blalalalalalaalal......
Bondagegirl oké.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ingrid zou zo doorkunnen als bondgirl![]()
quote:
Is weer eens wat anders als een bord voor je kop, een bord onder je kont.quote:
Nee, die is actief in een ander tupocquote:
Waarom is je hoofd zo rood ? Zit ie je te zuigen ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, die is actief in een ander tupoc![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarom is je hoofd zo rood ? Zit ie je te zuigen ?![]()
Misschien is je korte termijn geheugen dan beter ontwikkeld dan je lange termijn geheudgen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef melke het volgende:
Als ik naar de afgelopen week kijk mogen ze voor mij alle 4 winnen, als ik naar de hele BB kijk niet.
Bedenk je dat zelluf, of beschik je over een script?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef melke het volgende:
Als ik naar de afgelopen week kijk mogen ze voor mij alle 4 winnen, als ik naar de hele BB kijk niet.
Heb jij je patatjes al op ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Maurisico het volgende:
PERSBERICHT
BIG BROTHER FRAUDEERT NIET MET SMS
<knip>
Juist niet, want ik kies dus vanuit de hele periode en niet vanuit alleen de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien is je korte termijn geheugen dan beter ontwikkeld dan je lange termijn geheudgen?
Beide, m'n gedachtengangscriptquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Bedenk je dat zelluf, of beschik je over een script?![]()
Wees maar zeker dat dat ook vooral het geval is bij de kijker thuis. Die kunnen erg makkelijk alle kanten op gemanipuleerd worden tijdens de uitzending van aanstaande donderdag. We kunnen nu wel gokken wie er gaat winnen maar daar heb je verder niks aan want de kijker die werkelijk gaat SMS'en is allang alles vergeten en reageert op de beelden. BB kan uiteindelijk makkelijk bepalen wie er gaat winnen (Joost is het lieverdje van Hummie...), wie er 2de wordt etc...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien is je korte termijn geheugen dan beter ontwikkeld dan je lange termijn geheudgen?
quote:
als er opdrachten komen denk ik dat ze die donderdag middag ofzo krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef melke het volgende:
Krijgen ze morgen ook nog een diner of niet? Krijgen ze ook nog een opdracht?
Het diner is de opdracht, maar ik weet niet of ze het halenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef melke het volgende:
Krijgen ze morgen ook nog een diner of niet? Krijgen ze ook nog een opdracht?
Dat komt omdat Cuall het mutske van de Kerstman heeft afgepakt. Daarmee won ze de 1000e.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb begrepen dat jij de 1000ste voor je rekening mag nemen? Waar heb je dat aan te danken als ik vragen mag?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |