quote:
Tja, je hoopt natuurlijk altijd dat je op een beetje leuke manier dood gaat! Je kan je dus wel inleven in de film! Dat is goed!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En meestal op de meest lullige manier
In ben er aan gewend geraaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Minouishere het volgende:
Is Ing vanavond extra slecht te verstaan of ligt dat aan mij?
Gezienquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie de vorige pagina's voor meer mooie caps
De statie portretten zijn wel mooi vind ik zelfquote:
Ingrid is zenuwachtig,ze bijt weer vaak op haar wang.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Minouishere het volgende:
Is Ing vanavond extra slecht te verstaan of ligt dat aan mij?
Moesten ze daar gaan staan van Hummiequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De statie portretten zijn wel mooi vind ik zelf
Er gaan dagelijks mensen op een lullige manier dood, dus het is een hele reële filmquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, je hoopt natuurlijk altijd dat je op een beetje leuke manier dood gaat! Je kan je dus wel inleven in de film! Dat is goed!![]()
Opdracht van BB... en ik maakte daar dankbaar gebruik vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moesten ze daar gaan staan van Hummie![]()
Kunnen ze weer een fotoboek maken van JOUW capsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Opdracht van BB... en ik maakte daar dankbaar gebruik van
Jij gelooft in leven na de dood? Dat je dan gewoon doorgaat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er gaan dagelijks mensen door op een lullige manier dood, dus het is een hele reële film![]()
Dat zal best wel weer jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een fotoboek maken van JOUW caps![]()
Ja dat zal het zijn, is ook een tik van mij trouwens..........en ik ben inmiddels ook aan de knotsen......en ben ook van plan m'n kipfilets 's in te doen ipv ze in de la te laten liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ingrid is zenuwachtig,ze bijt weer vaak op haar wang.
Ik geloof niet in god maar ik geloof wel dat er iets is... reïncarnatie zou heel goed kunnen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef demins het volgende:
[..]
Jij gelooft in leven na de dood? Dat je dan gewoon doorgaat?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Minouishere het volgende:
Kan die stem van Roel niet meer horen zolangzamerhand![]()
Het vele roken heeft ook slechte invloed op mij gehad....quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, is ook een tik van mij trouwens..........en ik ben inmiddels ook aan de knotsen......en ben ook van plan m'n kipfilets 's in te doen ipv ze in de la te laten liggen......waar BB al niet goed voor is geweest.......toch ben ik blij dat het straks is afgelopen
![]()
Kan die stem van Roel niet meer horen zolangzamerhand![]()
Vind Josti al een tijdje stil, zit zich te verkneukelen bij de gedachte aan het geld natuurlijk, of is bang nu nog effe iets verkeerds te doen waardoor het geld aan 'm voorbij gaat.......quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik die van Lies niet meer. Joost vindt ik opvallend stil vanavond
![]()
Een aanhanger van het Ietsisme! Maar zo diep wilde ik niet eens gaan, het was een verwijzing naar de niet helemaal soepel lopende zin in je post!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof niet in god maar ik geloof wel dat er iets is... reïncarnatie zou heel goed kunnen...
Ja en wat dacht je van het drinkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het vele roken heeft ook slechte invloed op mij gehad....
had ik al aangepast...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Een aanhanger van het Ietsisme! Maar zo diep wilde ik niet eens gaan, het was een verwijzing naar de niet helemaal soepel lopende zin in je post!![]()
Ik ook... tot later allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Ik ga de uitzending kijken, tot later![]()
Drink eigenlijk niet maar ik had nog 1 fles vodka staan van vorig jaar kerst.... en aan het begin van bb, heb ik hem soldaat gemaakt met colaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van het drinken![]()
![]()
![]()
Tja, bij sommige andere bewoners ligt de oorzaak van aversie gewoon aan henzelf.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van het drinken![]()
![]()
![]()
Knap, aan het begin.........ik zou 'm juist bewaren voor het einde denk ik.........quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Drink eigenlijk niet maar ik had nog 1 fles vodka staan van vorig jaar kerst.... en aan het begin van bb, heb ik hem soldaat gemaakt met cola![]()
???quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja, bij sommige andere bewoners ligt de oorzaak van aversie gewoon aan henzelf.![]()
goedenavond btw![]()
Dat is toevallig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:28 schreef melke het volgende:
Nou ik zal het je zeggen, ik vroeg me eerder vandaag nog af hoe dat kerstverhaal nou precies in elkaar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |