Hai Bocai, lekker hondje van me!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Best al veel rimpels voor een jochie van 21...
Waar, waar?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
Wat 'n gezelligheid!
Ik heb FD 2 op dvd... de extra's zijn echt goed... hoe de effecten zijn gemaakt. Kan niet wachten op FD3 volgend jaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:58 schreef Bocaj het volgende:
Voor iedereen die de bb-kerst teveel wordt....
Daarna ook nog een mooie film op Talpa: Final Destination 2 om 22.15 uur
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4806072
Het kan niet op!![]()
A. Het was een grapje!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Bartoli het volgende:
ik prefereer toch liever de three kings Bocaj
Ik ga dan voor optie B ik kijk dan liever naarquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
A. Het was een grapje!
B. Je kijkt liever naar of je prefereert!
![]()
Ja dat zag ik ook op Rottentomatoes dat FD 3 komt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb FD 2 op dvd... de extra's zijn echt goed... hoe de effecten zijn gemaakt. Kan niet wachten op FD3 volgend jaar
FD 2 zal je niet telleurstellen... ik vind hem beter dan deel 1. Veel plezier ermee alvastquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook op Rottentomatoes dat FD 3 komt...
Deel 2 heb ik nog niet gezien...
Of ik deel 1 gezien had wist ik het niet meer... maar de trailer gezien en nu kan ik mij hem weer herinneren!
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef melke het volgende:
Het is toch gezellig daar in huis nu of vinden jullie van niet?
Beregezellig zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef melke het volgende:
vind aan die hele FD serie geen ruk aan. Moet wel zeggen dat het vet gemaakt is qua effecten enzoquote:
Heb ook effe de trailer van FD 2 gezien en dat belooft veel goeds dodenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
FD 2 zal je niet telleurstellen... ik vind hem beter dan deel 1. Veel plezier ermee alvast
Horror / thrillerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef demins het volgende:
Welk genre mag ik me bij de FD-reeks voorstellen, graag?![]()
Spoiler: één van de overlevenden van deel 1 doet ook mee in deel 2quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb ook effe de trailer van FD 2 gezien en dat belooft veel goeds doden
De doden genre... er gaan alleen maar mensen dood door ongelukken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef demins het volgende:
Welk genre mag ik me bij de FD-reeks voorstellen, graag?![]()
En meestal op de meest lullige manierquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De doden genre... er gaan alleen maar mensen dood door ongelukken...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef melke het volgende:
Met die boomstammen op de snelwegquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En meestal op de meest lullige manier
Ssstttt nog niet verklappen...quote:
Zie de vorige pagina's voor meer mooie capsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Wickedangel het volgende:
Even wat capjes omdat iedereen er zo mooi uitziet. Behalve Joost.
Zat in de trailerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ssstttt nog niet verklappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |