quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef melke het volgende:
Het is toch gezellig daar in huis nu of vinden jullie van niet?
Met die boomstammen op de snelwegquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En meestal op de meest lullige manier
Ssstttt nog niet verklappen...quote:
Zie de vorige pagina's voor meer mooie capsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Wickedangel het volgende:
Even wat capjes omdat iedereen er zo mooi uitziet. Behalve Joost.
Zat in de trailerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ssstttt nog niet verklappen...
quote:
Tja, je hoopt natuurlijk altijd dat je op een beetje leuke manier dood gaat! Je kan je dus wel inleven in de film! Dat is goed!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En meestal op de meest lullige manier
In ben er aan gewend geraaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Minouishere het volgende:
Is Ing vanavond extra slecht te verstaan of ligt dat aan mij?
Gezienquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie de vorige pagina's voor meer mooie caps
De statie portretten zijn wel mooi vind ik zelfquote:
Ingrid is zenuwachtig,ze bijt weer vaak op haar wang.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef Minouishere het volgende:
Is Ing vanavond extra slecht te verstaan of ligt dat aan mij?
Moesten ze daar gaan staan van Hummiequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De statie portretten zijn wel mooi vind ik zelf
Er gaan dagelijks mensen op een lullige manier dood, dus het is een hele reële filmquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, je hoopt natuurlijk altijd dat je op een beetje leuke manier dood gaat! Je kan je dus wel inleven in de film! Dat is goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |