Zet mij naast Roel en ik spring spontaan in de spaarlampfunctiequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido en Roel zijn echt wel 'in love' hoor. Probleem bij Roel is dat (bijna) alle
vrouwen staan te gloeien naast hem.
Hebben ze ook coke gekregen?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Muerte het volgende:
Let it snow, let it snow!!![]()
[afbeelding]
ik denk ook wel dat ze echt in love zijn, maar ik geloof niet dat het erg lang gaat duren...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido en Roel zijn echt wel 'in love' hoor. Probleem bij Roel is dat (bijna) alle
vrouwen staan te gloeien naast hem.
quote:
Is goed hoor Peter, jij mag hem wel even lenen!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, valt wel weer op zo.
Die Roel. Prachtig, een echte vent.
Die Joost. Zielig, hopeloos ventje.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef rooie3 het volgende:
Hallo allemaal\
BB verandert in de bejaardensoos ,zitten ze kerstliedjes te zingen.
Moet niet gekker worden.
Met een Teletoot!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hebben ze ook coke gekregen?!?!
Nou verander liever in een ijspegel dan dat ik sta te gloeien naast Roel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ze echt in love zijn, maar ik geloof niet dat het erg lang gaat duren...
En alle vrouwen staan te gloeien naast hem? Ik denk dat dat beperkt is tot een bepaalde groep vrouwen, zeker niet alle....maar misschien hebben de dames hier er een mening over? (over het gloeien naast Roel bedoel ik..)
ontopic: Roel kan beter niet zingen
Oh dat doet me denken wat ik vanmiddag las in een tv/film gids, was een aankondiging over finale BB, stond een stukje over Dido en haar beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef melke het volgende:
Doe Roel mee met de liedjes?!! Is hij dronken of stoned van de nagellak?
Ja hij moet het nu wel zelf doen, zo zonder Linda en Didoquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef melke het volgende:
Roel is met z'n sigaar aan het spelen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Zoow ben ik weer na de kerstinkopenHeb ik iets gemist?? (behalve het Anton Pieck tafereeltje dan. Wat zien ze er mooi uit he!
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Bij mij gaat het licht uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zet mij naast Roel en ik spring spontaan in de spaarlampfunctie![]()
Schijn een lichie op mijquote:
Jullie zwaaien heel wat afquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef demins het volgende:
Welkom Rooi3 en welkom terug SuperMom! Ik heb 't er maar druk mee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Zoow ben ik weer na de kerstinkopenHeb ik iets gemist?? (behalve het Anton Pieck tafereeltje dan. Wat zien ze er mooi uit he!
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Het is niet om aan te horenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom laten wij aanbidden
![]()
![]()
![]()
Nee ik ben niet gek, ja ik quote mezelf evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja:
[..]
Mee eens
![]()
Even goed naar de pupillen van Roel kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hebben ze ook coke gekregen?!?!
Mot dat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Even goed naar de pupillen van Roel kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |