Laat die pics dan maar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Yvonne@fok.nl ?
Sorry wat is daar leuk aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef romancrovatto het volgende:
politie-agente blijft leuk!!!
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef romancrovatto het volgende:
politie-agente blijft leuk!!!
De moslim variant, een sexbom;)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jehova-act, komt ze aan de deur om je te bekeren en begint ze zich uit te kleden. NIET de deur dichtgooien dan he!
Pis werkelijk bijna in m'n broekquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef tonks het volgende:
Yvonne@fok.nl ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
De moslim variant, een sexbom;)
als gast aanbeden of een striptease?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef KieWie het volgende:
Ik zou het je vriend niet aandoen...
Bij mij zou ze in twee-en-halve tel buiten staan...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry wat is daar leuk aan.
"hey ik kom je arresteren"
"Hey ik trek me kleren uit"
Boeiend
Zitten interessante acts bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef Mister_Puke het volgende:
vrijdag is een vriend van me jarig en ik het leek me wel leuk om met een groep een striptease danseres in te huren. Heb wat zitten zoeken op internet en heb er 1 gevonden die voor 160¤ een full-nude striptease gaat houden. We hebben keuze uit een zooi dames.
Verder moeten we nog ff de act uitkiezen. Vbtjes van acts:
Schoolgirl - Army - Bunny - Secretaresse - Serveerster
Marine - Schoonmaakster - Bezoeker / gast - politie - verpleegster - SM - maffia - moulin rouge - zeemeermin
hebben jullie nog aanraders/goedkopere adresjes?
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
![]()
Of ze heeft geen benenkomt ze daar aan in dr rolstoel
Timmy!
Ik ga em niet inkoppen...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:24 schreef Mikkie het volgende:
Dat lijkt me dus echt geen reet aan als cadeau.
Maar hey, dat kan ook aan mij liggen.
Mlivinaliee!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
![]()
Of ze heeft geen benenkomt ze daar aan in dr rolstoel
Timmy!
Dat is idd wel een goeie! Komt ook lekker onverwacht. Lijkt me de meest leuke keuze.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:31 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Mlivinaliee!
Dat bezoeker/gast idee vind ik wel grappig klinken. De verassing zal voor de nodige Kodak-momenten zrgen
die worden verboden, dus die hebben ze alvast van de lijst gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2005 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah gut, geen vrouwen met een burka...
ook dat natuurlijk. Een striptease is al bedenkeljik bij een vrijgezellenfeest, maar als verjaardagscadeau helemaal...quote:Op woensdag 21 december 2005 02:42 schreef Mtijn het volgende:
Ik denk ook dat je voor die prijs iets leukers kan kopen, iets blijvends, maar het is een kwestie van smaak.
Dat is juist het hele idee achter zo´n strip act, de overdreven geilheid die die hoertjes moeten uitstralen, is toch logisch? en een beetje humor is niet verkeerd gozerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:53 schreef KieWie het volgende:
Die strippers hebben gewoon helemaal niets. De enige die ik ooit gezien heb, was ook gewoon absoluut niet aantrekkelijk. Dit, omdat ze er zo ordinair bij liep... Het is bijna zielig om naar te moeten kijken. Heel vervelend ook. Als ze dan op mijn schoot zou komen zitten, wordt het zelfs genant...
Licht eens een beetje toe.....quote:Op woensdag 21 december 2005 09:43 schreef LudoSanders het volgende:
De act met een of andere kansloze verkooptser op een rommelmarkt lijkt me wel tof. Met zo'n kleedje en een beeldje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat wijf en koopt haar lichaam voor dat geld.
Dan leg je haar op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Wijf helemaal flippen natuurlijk (mijn lichaam wat doe je?)
jij zo van ja heb het toch gekocht he! hehehehe
Vergeet zijn zaad-in-de-broek-ervaring niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef MUUS het volgende:
We leven nu woensdag en ik vraag me af of je sowieso nog een stripper kan regelen voor vrijdag.
Maar zoveel geld uitgeven aan zoiets? Heeft die jongen vijf minuten een wijf op zijn schoot gehad, ze vertrekt en dan heeft hij niks meer.
Jottum..
Geef hem iets waar hij ook echt wat aan heeft.
Broek in de wasmachine en *weg* is de ervaring!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vergeet zijn zaad-in-de-broek-ervaring niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eindelijk gevonden
[afbeelding]
Eindelijk gevonden
[afbeelding]
Eindelijk gevonden
[afbeelding]
geweldigquote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eindelijk gevonden
[afbeelding]
Wellicht een striptease plus bezwangering?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geweldig
mij lijkt een stripteae niks om te krijgen voor een verjaardag/vrijgezellenfeest, heb liever wat blijvends
nah, dat ljikt me ook niksquote:Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Wellicht een striptease plus bezwangering?
geen probleem. Gister gebeld en toen waren er 7 dames beschikbaar. Vandaag de boeking vastgelegd. 18 mensen doen mee (Waaronder 5 vrouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef MUUS het volgende:
We leven nu woensdag en ik vraag me af of je sowieso nog een stripper kan regelen voor vrijdag.
Maar zoveel geld uitgeven aan zoiets? Heeft die jongen vijf minuten een wijf op zijn schoot gehad, ze vertrekt en dan heeft hij niks meer.
Jottum..
Geef hem iets waar hij ook echt wat aan heeft.
ouderwetse ma zeg, vieren het in een studentenhuisquote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef SynchroSteve het volgende:
Twee maanden geleden bij een vriend gedaan voor zn verjaardag. Ging heel leuk totdat Ma binnenkwam -> heel hard rennen.
Moraal van dit verhaal: zorg dat je een kroeg in de buurt hebt om het feest door te zetten!
Ik zie het al voor me, Ma belt aan, vriend doet open en schreeuwt heel hard "daar is de stripteuze"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:10 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
ouderwetse ma zeg, vieren het in een studentenhuis
Niemand op het idee gekomen dat er iemand gewoon een glas bier over zijn kruis heeft gemikt?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eindelijk gevonden
[afbeelding]
Dan kan je die broek wel wassen, maar de foto's blijven
als je goed gelezen zou hebben, dit mag dus wel en film dus ook. Zolang je het niet voor commerciele doeleinden gebruikt of op internet zet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Foto's mogen er denk ik niet gemaakt worden, mochten wij ook niet..
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |